dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Sweetie

Kreeftje,
boom, kruis, ruiker = vos , mc/kind
boom, ruiker, muizen
vos, maan
zeis
Heb je stress door een vrouw , je bent achterdochtig en piekert over iets , is in verband met een jonger persoon , op het werk gaat het er minder fraai aan toe , je werkt hard maar komt met jezelf in de knoop

Suus  :-*

kreeft

goeiemorgen,

berg, kruis, roede = maan , mc/muizen
berg, roede, slang
maan, hond
vos,

gaan piekeren over het werk, zit daar iemand die niet te vertrouwen is?
@suus, ja zou kunnen dat het een jonger collegaatje is, zal vandaag mss iets ondervinden?

bellinekaartje

Kaart 10: Geschenken

Beroepen: Met deze kaart zal men beloond worden voor zijn inspanningen. Ambities worden nu verwezenlijkt mits een zekere inspanning. Financieel: Door wijs om te springen met de financiƫle middelen kan er vooruitgang geboekt worden. Je kan je bevrijden van financiƫle zorgen.


grtj  :)

Lief

Goedemorgen Kreeftje...

Een einde aan gesodemieter en gedoe op het werk. Je piekert over de oneerlijkheid van een persoon?
Je bent gehecht aan de werkkring ondanks de dingen die je er niet vertrouwd.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Kreeftje,
berg, kruis, roede = maan , mc/muizen
berg, roede, slang
maan, hond
vos,

Man man man .. Kreeftje wat is dat allemaal .. wat zit gij daar tegen uzelf te vechten , je maakt je diep zorgen om iets , hebt een slecht gevoel en ge vertrouwd niemand op u werk ..

Suus  :(

kreeft

goeiemorgen,

kind, zon, ooievaar = ring, mc/kist
kist, vogels, wolken
tuin, hond
klaver

oude dingen begraven en praten over iets nieuws, een grote verandering, maar het is nog onduidelijk, vertrouwen hebben in mijn omgeving het geeft me een gelukkig gevoel, een overeenkomst die eindigd?

@lief, ik ben eerder gehecht aan de mensjes die in het rusthuis verblijven, ik doe mijn best voor hen , maar ja er zijn collega's die nogal roddelachtig aangelegd zijn, niet altijd leuk  :-\
@suus,  ;D ik leg de wapens neer, ik ben al piekeren geboren  ;D

grtj  :)

Sweetie

Kreeftje,
kind, zon, ooievaar = ring, mc/kist
kist, vogels, wolken
tuin, hond
klaver

Er komen nieuwe pannen aan , nieuwe zaken die positief ervaren wordt en daardoor verandering zal uitvoeren , onduidelijke gesprekken komen voor uit iets dat ten einde loopt , je vertrouwen groeit en je houdt je daaraan vast .. ring - kist = een relatie die int slop zit

Suus

Eva_84

kind, zon, ooievaar = ring, mc/kist
kist, vogels, wolken
tuin, hond
klaver

Positievere kaartjes dan gisteren kreeftje, je ziet het wat beter zitten ;)
Veranderingen ivm je kind, de band tussen jullie versterkt. Leuke gesprekken met een vriend(in). Wolken in een nieuwe relatie.

Liefs  :-*

kreeft

goeiemorgen,

zon, vogels, schip = zeis, mc/roede
slang, beer, kind
weg, heer
vos

een plotse strijd in iets ?
snap het niet  :-\

@suus, geen gesprekken gehad of niet aan de orde, niks nieuw dat zich aandient, een relatie die in tslop zit, is al een paar weken afgesloten  ???  :-\
@eva, ik voel me  niet slecht, de band met het kind is ook goed, leuke gesprekken met een vriendin, ja, heb maar paar mensen in mijn vriendenkring(etje)  ;D , een nieuwe relatie is er niet  :)

volgens mij doe ik aan nepleggingen  :D

grtj  :)

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Iets doen op spiritueel vlak waardoor je radicaal je koers gaat omgooien en alle onvrede overboord gaat.
Vernieuwingen wat je innerlijk kracht gaat geven.
Een heer biedt je mogelijkheden, maar je staat er wat wantrouwend tegenover.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Kreeftje,

zon, vogels, schip = zeis, mc/roede
slang, beer, kind
weg, heer
vos
Zijn u scharen toe vandaag ...
Zal duiden ..
Je hebt kriebels in u buik wat een heer betreft , verder zal je op verplaatsing gaan met kind ( beer - kind - schip ) er hangt wat spanning in de lucht en je bent gefrustreerd over iets , een heer waar je ook over twijfelt en helemaal niet vertrouwt , je bent gedwongen om de kat uit de boom te kijken
Je hakt knopen door om jezelf te ontwarren

Suus  :-*

kreeft

@suus,
mijn scharen zijn dicht, met het zwaard heb ik alle muizen weggemaaid, de strijdbijl zal ik begraven  ;D
nog gene kriebel, gene heer in zicht, zit mss nog achter hoekje  :P,
ik ga wel op verplaatsing met het kind  :D
ik kan het nog niet plaatsen  :-\
@lief spreekt ook al over een wantrouwen tegenover een heer,

zal maar afwachten, bij mij komen de dingen meestal later,  :)

grtj en danke sjeun om te duiden  :D :-*

kreeft

goeiemorgen,

berg, zeis, klaver = sleutel , mc/kruis
zon, vogels, anker
slang, roede
hond

positieve gesprekken om problemen weg te kappen en zo geluk en stabiliteit te krijgen,
iets dat al lang aansleept en waar een strijd over is, (slang, roede) met een vertrouwd persoon
er is een oplossing maar ik  trek er een kruis over (da snap ik niet?  ???)

grtj,  :-*

Sweetie

Kreeftje,
berg, zeis, klaver = sleutel , mc/kruis
zon, vogels, anker
slang, roede
hond
er wordt hard gewerkt om het obstakel aan te pakken , er komen daardoor positieve gesprekken op gang en je krijgt er een goed gevoel bij , er komt een oplossing die bezegeld is , eerst gaat het er nog wat spanning aan vooraf en moet je echt gaan werken om je vertrouwen op te krikken

Suus

kreeft

goeiemorgen,

lelie, kist, boom = slang , mc/kind
klaver, kind, vogels
beer, ring,
huis

iets vernieuwen met iemand? (slang, vel afgooien)
een krachtige band met het kind,

snap het niet  :-\

@suus, zal weer iets zijn voor binnen e paar dagen  ;)

fijne zaterdag iedereen  :-*

Moonskin

Hoi Lieve Kreeft,

Het geluk zal je weer toekomen doordat je het oude gaat loslaten waardoor er weer stabiliteit kan komen. Dit brengt vernieuwing met zich mee.. Er staan blijde gebeurtenissen aan te komen mbt het nestje/familie..
Stabiliteit in relaties aan het thuisfront zullen nog krachtiger worden. Denk zeker dat dit met je kind te maken kan hebben.. In ieder geval positief!

Fijne dag Kreeft..

Liefs Thea  :-*