dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

goeiemiddag,

beetje aan de late kant vandaag  :D

huis, ster, ooievaar = ruiter , mc/dame
tuin, sleutel, hond
ooievaar, beer,
maan,

innerlijk geluk ervaren door een verandering, meer vertrouwen hebben
een krachtige verandering die met werk te maken heeft

belline,

Kaart 8: De Hond

Beroep: Er is een sterk samenwerkingsverband aanwezig in het beroepsleven. Hieruit zullen nieuwe initiatieven ontstaan, vaak met een geliefde of geliefd persoon. Financieel: Door de inspanningen zal de consultant(e) vooruitkomen op financieel vlak. De toestand wordt zekerder en obstakels worden overwonnen.

grtj

@Moon, Lief, zorgen en onduidelijk heden, ja, maar nu laat ik het achter mij, tis vakantie,
dus weg met de roddeltantes  ;D
@galileo (wat een originele naam  :D) ik zie het ook niet altijd duidelijk  :-[

fijne zaterdag iedereen  :-* :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

zeis, zon, ster = berg , mc/slang
boom, roede, ruiter
ster, vogels
heer

genoeg energie verzamelen om op weg te gaan , de berg over,
geluk en communicatie met een heer

grtj :)

belline kaartje,

Kaart 1: De Sleutel

Een sleutel opent gesloten deuren, d.w.z. de sleutel is dwingend en zal oplossingen, openingen creëren. Kaart 1 is dus dé kaart bij uitstek die wijst naar een toekomstige oplossing.

:D

fijne dag iedereen  :-*

Moonskin

Hoi hoi Kreeftje,

Door knopen door te hakken zul je innerlijke tevredenheid ervaren.
Groei door constructieve woordenwisseling/ruzie met een goede afloop.
Succesvolle gesprekken met een heer..

Grappig, ik heb vandaag ook Belline kaart 1. de Sleutel...  ;)

Geniet van je vakantie  :-*

Liefs Thea

Galileo

Vol moed en positieve energie daadkrachtige beslissingen nemen om een berg over te geraken en een doel te gaan bereiken. Komt er op geestelijk vlak (gedachten) misschien meer doorstroming/vooruitgang waar je nu nog een beetje met tweestrijdige gedachten kampt. Gesprekken die er zijn met een heer in verband met bepaalde doelstellingen of gesprekken met een heer die meer duidelijkheid met zich meebrengen.

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Niks meer aan toe te voegen :D

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,
weekkaart,
de ring,
Een verbintenis, overeenkomst, verloving of huwelijk indien de omringende kaarten positief zijn.

tuin, hond, hart = boek, mc/weg
klaver, wolken, vos
kist, tuin
heer

in goed gezelschap vertoeven en geluk ervaren, dingen die wat onduidelijk zijn en wat wantrouwen ook,
maar het oude begraven en iets nieuws dat zich ontpopt, een onbekende weg inslaan

vorige weekkaart was de heer, had idd veel contact met heren de voorbije week  :)

belline kaartje,

Kaart 27: Het Altaar
Beroep: Deze kaart duidt op een harmonie in het beroepsleven en er kan zelfs een liefde opduiken. Financieel: Er zijn gunstige invloeden op je financiële transacties, wat je toestand zal bevorderen. Samenwerken zal trouwens een gunstige invloed hebben op je financiële toestand.

:D
@Moon, Galileo, positieve vooruitgang met een heer, ja, en gesprekken die duidelijkheid geven,
klopt wat jullie zeggen  :)

als ik alle kaarten voor vandaag, zowel tarot als LN en ook weekkaarten bekijk, dan kan het niet meer stuk  :D

fijne dag iedereen  :-*

Lief

Hoi Kreeftje,

Niks aan toe te voegen. Ziet er prachtig uit. Had het al bij je Tarot gezet.

Dikke knuffel en geniet!!

kreeft

ondanks alle heel positieve kaarten, was deze dag maar zozo  :-\
een vriendschap die al lang geblokkeerd was, heb ik de eerste stap gezet om weer wat communicatie te hebben, het ging niet slecht , maar kon beter  :-\
verder een bericht gekregen waar ik beetje down van was  :(

morgen gezond weer op  ;)

kreeft

goeiemorgen,

ruiker, vogels, slang = heer , mc/zon
berg, toren, anker
huis, hond
weg

een beetje vastzitten in iets, een keuze maken , met een heer verlopen de dingen posititef

bellinekaartje,

Kaart 28: De Pelikaan

Beroep: Met deze kaart wordt er een verband gelegd naar de familie. Werken in familiaal verband is bevorderd, maar in andere relaties heeft de consultant nog steeds de familie nodig om op terug te vallen. Financieel: Je financiële toestand harmoniseert zich en wordt goed. Het geld wordt goed bijgehouden en besteed en alles wordt heel efficiënt opgelost.

grtj,

Galileo

Gesprekken/communicatie tussen een ouder dame en een man waar ergens een addertje onder het gras zit of dit verloopt niet zo eerlijk van één van de beide partijen. Obstakels/hindernissen met een instelling wat geblokkeerd ligt ofwel ervaar je in je eigen levensloop obstakels die je moet overwinnen maar dat dit nog vrij geblokkeerd/vast zit. Thuis een bezoek krijgen van een vriend of familielid dat de baan op is of op innerlijk gebied ga je een keuze maken die meer vertrouwen schept.

Moonskin

Hoi Kreeftje,

Heb eigenlijk niets aan de duiding van Galileo toe te voegen  ;D

Fijne avond.

Liefs Thea

kreeft

goeiemorgen,

boom, beer, weg = wolken , mc/ooievaar
tuin , ruiter, heer
berg, vrouw
vos

er moet een keuze gemaakt worden, maar het is nog niet duidelijk, maar zorgt wel voor een verandering,  goed gezelschap van een heer komt er aan,
er is iets geblokkeerd met een dame die niet zo eerlijk is

bellinekaartje,
Kaart 40: De Koninklijke Bloem
Beroep: De inspanningen worden gewaardeerd en de beloningen zullen er komen. De persoonlijke inzet die je toont, zal zijn vruchten afwerpen. Financieel: Er komen gunstige evoluties die je financiële situatie merkbaar zullen verbeteren en de resultaten zullen de verwachtingen zelfs overstijgen.

grtj

@galileo, ik had een gesprek met een oudere dame, idd, en het is niet gelopen zoals ik dacht  :-\
obstakels met een instelling, dat zal mijn werk zijn
dank om te kijken  :-*
dank moon  ;D

Lief

Hoi Kreeftje,

Jaloezie om je heen waardoor jij je terug wilt trekken. Uit onvrede ga je een alternatief zoeken wat voor veranderingen gaat zorgen.
Een heer probeert contact met je te maken.
Een vrouw die doet alsof ze verdrietig is, maar ondertussen een listige tactiek bespeeld.

Fijne dag!

Eva_84

Dag kreeftje,

boom, beer, weg = wolken , mc/ooievaar
tuin , ruiter, heer
berg, vrouw
vos

De gezondheid van iemand rond je waar je je zorgen over maakt, maar die zorgen worden opgeklaard.
Een man uit je omgeving die contact met je opneemt.
Een vrouw die voor problemen zorgt.

Liefs, Eva

kreeft

jaloerse mensen in mijn omgeving, niet zo eerlijk  :-\
vandaag geen heer, mss morgen  ;D

dank Lief en Eva om te kijken  :-* :-*