dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Lief

Hoi Kreeftje,

Berichten uitwisselen met vrienden. Je ruilt een niet zo'n eerlijke vriend(in) in voor een nieuwe eerlijker vriend(in).
Je hebt er een goede vriendin aan. Het wordt een mooie vriendschap.

Fijne zondag!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

ooh, dank Lief,  :D
dat zou nu eens fijn zijn, dat ik een nieuwe mooie vriendschap krijg,  :D

:-* :-*

kreeft

Citaat van: Suzy op juni 16, 2013, 08:00:56 AM
Heerlijk moet da zijn , die brieven .. ja het lag er al een tijdje in hé meid !

Suus
ik negeer het zoveel mogelijk  ;), tis echt maar af en toe meer, dus valt mee  :)

grtj

Sweetie

Kreeftje,
brief, tuin, vissen = ruiker, mc/hond
roede, hond, slang
vrouw, ring,
hond

EEn bericht uit de omgeving waarvan je in een tweestrijd terecht komt , een uitnodiging en gesprekken aanknopen met een vriendelijk iemand , je komt tot rust , een nieuwe relatie is op komt of een vernieuwing in een relatie met een vriend

Suus

kreeft

;D  :P
suus, mijn merkwaardig verhaal gelezen? kreeg daarstrax nog een staartje  :-X ??? :o

mss komt merlijn de tovenaar op bezoek  ;D :P
of mss vlieg ik morgen op een bezemsteel voorbij, kom gedag zeggen aan je kippetjes , hihi  ;D
daar is de 'h'eks'ter' whaha, lig dubbel, nu

grtj

Sweetie

hahahaha ja net gelezen , prachtig verhaal !

Ja moet geen " pluim " laten vallen hoor als ge naar hier komt whoehahahaha , en mijn eieren niet pikken é hahahaha

Merlijn een mooie vogel wil ik zijn ... in aquarellekleuren !!

kreeft

whahah, suus, met een pluim in mijn kont ,  ;D

ik kreeg in de late namiddag een bericht ja, van iemand waarvan je het niet verwacht, hihi,
is wel een soort vriend, maar om nu te zeggen een 'close friend' dat nu niet
die brave huisvaderkes die wel eens iets wille komen drinken,  :-X , 'gelukkig getrouwd' noemen ze dat  :-X  en ja, dan kom je in tweestrijd, wat moet je daarmee? wat moet je daarvan denken?  ??? je kent de mensen wel , maar blijkbaar toch weer niet  :-\

volgende week afspraak om eens dagje weg te gaan met vriend in de echte zin, iemand van 69 die ik al meer dan 25 j ken , een goede vriendschap  :D iemand waar je eens goed aan de arm kan hangen om wat te stappen
tzijn allemaal oude mannen, zal een home moeten opendoen  ;D

fijne nacht  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
de berg,

De berg dat is een vijand;
Die brengt u in ’t verdriet,
Indien geen trouwe vriendschap
U kloeke bijstand biedt.

Deze kaart biedt een desolate aanblik. Een hoge massieve rotsmassa verspert ons de weg. Omgeven door ravijnen vormt ze een serieus obstakel op onze levensweg. Moed en inzicht zijn vereist om deze berg te omzeilen. Doch vergeet niet het spreekwoord "geloof ... en je zult bergen verzetten". Deze kaart staat voor hindernissen, er moet een berg worden genomen, maar ook voor eenzaamheid in het gevoel.

Sleutel woorden:
Vijand. Hindernissen. Tegenwerking.

kaartjes voor vandaag,

zon, berg, maan = vogels , mc/ruiter
ster, ooievaar, kist
sleutel, ring
weg

iets met het werk, zien hoe iets veranderd kan worden, een keuze maken , gesprekken daarover

grtj

Sweetie

Kreeftje,

Ja die zal da wel graag hebben , hij heeft een jong blaadje aan zijn arm  :D

De berg =
Wat moeilijkheden , frustraties

zon, berg, maan = vogels , mc/ruiter
ster, ooievaar, kist
sleutel, ring
weg
aan de ene kant heel mooie kaarten aan de andere kant onrust sdie gezaaid wordt
Je probeerd iets te veranderen en  eenerzijds ga je daar succes mee boeken aan de andere kant zijn er zaken op de werkvloer waar je niet kan mee omgaan , je bent gefrustreerd door een roddel., je breekt uit je cirkel en vind de weg naar de oplossing

Suus

kreeft

kaartjes voor deze dinsdag 18 juni

wolken, berg, maan = muizen, mc/ooievaar
brief, ooievaar, toren,
kist, kruis
kist

er komt een bericht dat voor verandering zorgt,
er komt een einde aan iets, verandering van werk?

grtj

@suus, op de werkvloer probeer ik sommige dingen te veranderen naar mijn goed gevoel, zien of andere collega's hier ook zo over denken

:)

Sweetie

Kreeftje,

wolken, berg, maan = muizen, mc/ooievaar
brief, ooievaar, toren,
kist, kruis
kist

Frustraties ook hier te vinden , door een bericht , er komt verandering door een mededeling , waarschijnlijk dat het werk er iets mee te maken heeft , je zal keuzes moeten maken in je leventje en daar zie ik ook weer een rouwbericht inliggen !!

Suus

kreeft

goeiemorgen,

boek, maan, lelie = ster , mc/wolken
weg, boek, zeis
vogels, kruis
vogels

voor een keuze komen te staan, de vogels komen een plots einde aankondigen, waardoor geluk wat overschaduwd wordt

grtj

Sweetie

Kreeftje,
heb je een afspraak waaraan je je moet houden op het werk ?
Documenten in verband met werk , er worden knopen doorgehakt en er komt wat opheldering na een vertroebelde periode , er wordt beslissingen genomen en een nazien wordt ook het een en ander afgehandeld ... wordt er gesnoeid op vlak van werk , dat brengt in ieder geval opwinding mee

Suus :-*

kreeft

@suus,
ja, er worden op het werk regels aangepast en herzien, momenteel wat troebel , ja  :-\
als collega's onder elkaar, proberen we toch op eenzelfde lijn te blijven ,
maar hier en daar is dan iemand die toch 'tegendraads' moet doen  :-\
afwachten wat er komt  ;)

dank suusje,  :-*

kreeft

goeiemorgen,

hart, ster, klaver = wolken , mc/lelie
huis, hond, kist
weg, boek
vogels

een nieuw geluk dat er aan komt, einde van een vriendschap en nieuw begin? gesprekken hierover, het is niet echt duidelijk, er wordt een keuze gemaakt

grtj