dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

goeiemorgen,

berg, tuin, zeis = beer , mc/hond
boom, lelie, ring
anker , toren
hond

geen idee  :-\ , iets met een overeenkomst, officiele instantie, maar er is vertrouwen?

grtj,

Nathalie

VINDT je het goed kreeftje ik het ook eens probeer jou kaartjes uit te leggen ?
BEN NIEUW HIER EN WIL wel graag bijleren :)
::)

Sweetie

Kreeftje,
berg, tuin, zeis = beer , mc/hond
boom, lelie, ring
anker , toren
hond
moeilijkheden ook in je gezondheid , een breuk met de heer ligt hierin , je voelt je wel eenzaam maar je weet ermee om te gaan

Suus  :-*

Nathalie

kreeftje kaartjes uitleg

iEMAND uit jou naaste prive omgeving  ( kan vriendschap of familie omgeving zijn ) die zich niet goed in haar of zijn lichaam voelt . ( HOEFT NIET ALTIJD GEZIEN TE WORDEN MET LICHAMELIJK ) kan zich ook mentaal vertalen  bv neerslachtig voelen , niet bemind gevoel , geen liefdes gevoel of erkenning etc ....

iets dat al lang meesleept waar die persoon zich niet goed bij voelt ( kan op fysiek of mentaal vlak zijn indien het op gezondheids vlak betreft  ) of kan over bv  de relatie zijn die uitgebloeid is maar men uit trouwheid gevoel en mss ouderdom bij elkaar blijft. in ieder, geval   komt het goed want men zorgt dat oude liefde nieuw leven wordt ingeblazen. als men meer luisterd en elkaar steunt terug samen leuke dingen doen etc...

zoals ik al eerder zei , ik kan er totaal naast zitten ik zet mijn eerste stappen en ga gewoon op mijn intuitie af !   ::) dus relativeer een beetje en vergeef me indien ik er compleet naast zit

kreeft

goeiemorgen,

vissen, zeis, vos = weg , mc/kist
kist, hart, kruis
maan, hart
tuin

een weg afsluitn en een andere weg beginnen, op het werk een liefdevolle uitnodiging krijgen,

grtj

@Nathalie, geen probleem hoor dat je mee duidt,
er is wel iemand uit de vriendenkring die zich niet goed in zn vel voelt,

soms komen dingen pas later uit, en soms ook niet hé,

afwachten dus  :)

Nathalie

vissen, zeis, vos = weg , mc/kist
kist, hart, kruis
maan, hart
tuin

gaat over een ontslag?  VOOR BEPAALDE WERNEMERS

met pijn in het hart afscheid nemen ? ( afscheid van collegas? )

het werk graag hebben gedaan?  EN graag de collegas hebben gehad !  maar er ligt nieuw werk?

PROBEER HET MAAR HOOR  ::)  SUCCES ALVAST KREEFTJE  :-*

kreeft

@ Nathalie,
ja, het gaat over een collega die zelf ontslag gaf, om ergens anders te beginnen als animatrice,
morgen geeft ze een kleine drink voor beperkt groepje collega's,
dus je hebt wel gelijk,  :)

dank om te kijken  :-*

kreeft

goeiemorgen,

ster, berg, brief = heer , mc/maan
ruiter, vogels, toren
kind, zon
kist

iets dat onderweg is, een bericht gesprekken, een heer , eenzaamheid

fijne zondag iedereen,  :-*

Nathalie

Ik dennk het een teleurstelling is op van nieuws waar hij op gehoopt had en niet komt ! (of hij geeft niet zo een goed nieuws mogen ontvangen)

Hij geeft het bericht via telefoon gehad of hij zal die nog komende krijgen

IETS INVERBAND MET ZIJN KINDT  ???

IK PROBEER MAAR , VERGEEF ME ALS ER NIETS VAN KLOPT  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart
Anker,

Het anker! Gij moogt hopen
Op welvaart en op trouw;
Maar ligt het in de verte,
Dan is uw hart maar lauw.

Op deze kaart zien we een groot anker op de voorgrond. Stevig en solide biedt het zekerheid dat de boot niet wegdrijft. Sinds mensenheugenis is het anker het symbool voor hoop.
Deze kaart staat dan ook voor hoop en gehechtheid, het "verankerd" zijn.

Sleutel woorden:
Hoop. Trouw. Verlangen. Geluk. Liefdestrouw. Veiligheid. Verankerd. Thuishaven.

kaartjes voor deze maandag,

boek, hart, berg = anker ,mc/ruiter
vos, ruiter, tuin
muizen, vrouw
ster

wat wantrouwig staan tegenover een liefde, iets dat onderweg is en meer stabiliteit brengt?

grtj,

Orlana of Nathalie ?
niks gehoord gistren, dus kan het niet thuisbrengen

grtj  :)

Sweetie

Kreeftje
Het anker is een houvast , hoop doet leven

boek, hart, berg = anker ,mc/ruiter
vos, ruiter, tuin
muizen, vrouw
ster

Een geheime liefde is vals .. er komt nog een bericht aan , moeilijkheden omdat hij geblokkeerd is , iets lijkt vast te liggen en daar krijg je nieuws van of bezoek , niet teveel piekeren é meid , vooruit met de geit ... een uitnodiging loopt binnen , er warden zaken duidelijk

Suus

kreeft

Citaat van: Orlana op juni 22, 2013, 09:04:29 AM
gaat over een ontslag?  VOOR BEPAALDE WERNEMERS
met pijn in het hart afscheid nemen ? ( afscheid van collegas? )
het werk graag hebben gedaan?  EN graag de collegas hebben gehad !  maar er ligt nieuw werk?

er was iemand die haar ontslag gaf omdat ze ander werk had gevonden, maar vandaag heeft iemand anders ontslag gekregen voor bepaalde feiten, maar alles teert op een roddel  :-X

@suus, afwachten, er zijn blijkbaar meerdere 'geheime' liefdes  :-\, sommige heren zien je als loslopend wild  ::) , van een bepaald iemand hoor ik plots niets meer , dus breuk met een heer, lag ook al in de kaarten, tja, klopt, , , , , , zal trachten niet te piekeren,  ;) en ja, een uitnodiging die binnenliep , voor een uitstap, zien wat er van komt   :)
ik hoop dat de weekkaart 'stabiliteit' aangeeft en geen 'blokade'  :)

Sweetie

Hou vast Kreeftje ... HOU VAST aan je waarden ( het anker zijn ook je waarden in het leven !)

kreeft

goeiemorgen,

beer, vogels, wolken = sleutel , mc/lelie
brief, hond, schip
ruiker, berg
lelie

berichten, gesprekken, maar het is allemaal wat 'wazig' (wolken),  dingen die niet zo duidelijk zijn, er is een obstakel,
komt er een oplossing met een oudere heer?

grtj

@ja, suus, kweetet, mijn eigen waarden, zal zien wat er komt vandaag, tis maar een uitstap  ;)

Nathalie

kaartjes kreeft

beer, vogels, wolken = sleutel , mc/lelie
brief, hond, schip
ruiker, berg
lelie

complicaties die optreden rondom pension geld of iets dergelijkse (iets dat men zou moeten ontvangen) Maar door misverstand van het juiste document zal het geld met vertraging komen ! 

Ik probeer maar kreeftje    :-*