dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

goeiemorgen,

muizen, schip, hart = vos , mc/zon
boek, brief, klaver
ooievaar, dame
zeis

piekeren over iets,
tzijn een beetje dezelfde kaarten als gistren, maar anders gelegd  ???

@suus, gistren geen bezoek of bericht, mss komt het nog  :)

Moonskin

Hoi kreeft,

Ook hierbij wil ik als nieuweling eens mijn interpretatie geven. Ik hoop wel dat Suzy nog even langskomt om te kijken of ik dan wel of niet bij het rechte eind zit...   ;D

boek, brief, klaver
ooievaar, dame
zeis

Je krijgt een positief bericht van iemand die verhuist is of uit je leven is, misschien komt een persoon die belangrijk voor je is terug. Het kan wel een ingrijpende verandering aankondigen, waar je misschien iets huiverig tegenover staat. Maar het bericht zorgt wel voor nieuwe inzichten waardoor je waarschijnijk knopen door kan gaan hakken.

Suus???????

Liefs Thea

Lief

Hoi Kreeftje,

Piekeren over een stormachtige verliefdheid, je hebt er je wantrouwen bij.
Men heeft iets voor je verborgen gehouden, toch voelt het niet negatief.
Je leventje neemt een omwenteling. Je begint opnieuw...

Liefs, Lief :)  :-*
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

hond, heer, schip = kind , mc/slang
zeis, zon, ster
boom, roede
ster

vriendschap met een heer, waardoor er plots positiviteit en nieuw geluk aankomt, het geeft me energie

@lief, niet stormachtig verlief, (zou dat wel graag zijn  ;D ) , er werden wel veel dingen verborgen gehouden , klopt 
@moonskin, wat fijn dat je meekijkt  :D ,
in de verte verwacht ik wel een bericht van iemand die 'weg' is, ja, of het komt dat is afwachten,  :)
de rest kan ik nog niet plaatsen, wat niet is kan nog komen  :)

ik moet werken vandaag  :-X
fijne dag iedereen  :-*

Lief

Ha! Wat niet is kan komen Kreeft ;) :D

Vriendschap met een welgestelde heer, die plotsklaps vreugde en geluk brengt.
Je streeft daadkrachtig een doel na waar groei in zit.

Werk ze!

liefs, Lief :-* :)

kreeft

goeiemorgen,

vos, beer, lelie = muizen , mc/kind
dame, ruiker, ooievaar
klaver, boek
heer

wantrouwen tegenover iemand, piekeren,

ik zie het niet, pf  :-\

@lief, ja ik streef naar een bepaald doel,  :)

werken vandaag  :)

Lief

Goedemorgen Kreeftje, weer aan het werk :-\

Jaloezie van iemand. Je bent niet helemaal tevreden met je werk. Iets wat daar niet doorgaat.
Gelukkig tijden in aantocht, je komt heel anders ik je koppie te zitten.
Een geheim boven tafel willen krijgen van een heer.

groetjes, Lief :-* :)

Moonskin

Hoi Kreeft,

Je krijgt steun/hulp van een mannelijk persoon, waardoor misschien toch iets wat je mist terug komt. Luister naar je gevoel. Er zit verandering aan te komen die blijdschap met zich meebrengt. Een heer kan je nieuwe inzichten meegeven waardoor je verder kan op de weg naar het geluk en blijdschap.

Werkze en een fijne dag.

Groetjes Thea

kreeft

Citaat van: Moonskin op juli 19, 2013, 11:43:49 AM
Hoi kreeft,

Je krijgt een positief bericht van iemand die verhuist is of uit je leven is, misschien komt een persoon die belangrijk voor je is terug. Het kan wel een ingrijpende verandering aankondigen, waar je misschien iets huiverig tegenover staat. Maar het bericht zorgt wel voor nieuwe inzichten waardoor je waarschijnijk knopen door kan gaan hakken.

Liefs Thea

er kwam vandaag een bericht van iemand die 'weg' was, maar een belangrijke plaats innam, het bericht was positief, de rest kan ik nog niet plaatsen, mss morgen meer  ;)
ik zal naar mijn gevoel luisteren  ;)

@lief, ja jaloezie, ik zei het al , op het werk, al is die collega er nu momenteel niet, de sfeer is meteen anders dan  :D collegaatje van vandaag is een goed iemand,
de rest klopt ook, een geheim boven willen halen van een heer,  weet niet of het zal lukken  :-\

dank jullie  :-*

Lief

Je krijgt het bovenwater Kreeft, let maar op!!
Het zal binnenkort in de kaartjes boven komen drijven....

fijne avond!

Lief :D

Sweetie

Citaat van: Moonskin op juli 19, 2013, 11:43:49 AM
Hoi kreeft,

Ook hierbij wil ik als nieuweling eens mijn interpretatie geven. Ik hoop wel dat Suzy nog even langskomt om te kijken of ik dan wel of niet bij het rechte eind zit...   ;D

boek, brief, klaver
ooievaar, dame
zeis

Suus???????

Liefs Thea

Prachtig Thea !!!!! Chapeau , niet twijfelen aan jezelf , je doet het schitterend !!!
:-* :-*
Suus

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
de muizen,
piekeren, muizenissen, iets verliezen,

wolken, heer, kind = roede , mc/boom
vissen, boom, hart
schip, dame
maan

onduidelijkheden bij een heer, emoties , een nieuwe liefde,
een andere koers gaan varen op het werk,

@lief, ja mss komt het nog allemaal uit  ;)
@Moonskin, als je suzy roept dan komt ze  ;D

grtj

Sweetie

Kreeftje,

Gepieker en gemis , laat je er niet teveel door lijden !

wolken, heer, kind = roede , mc/boom
vissen, boom, hart
schip, dame
maan
Je mannetje staan om emotionele toestanden , er komt contact met een nieuwe man die in je leven zal komen , gesprekken en iets waar je hart zal van groeien , je komt in een andere richting te varen en je zal bewuster worden van bepaalde zaken

Suus :-*

Moonskin

Hoi Kreeft,

Je voelt je angstig, maar door in je kracht te gaan staan zullen betere tijden zich aandienen, een nieuw begin kan zich aankondigen.
Door het loslaten van bepaalde gevoelens kan liefde groeien (voor jezelf of een ander of iets anders).
Er zullen veranderingen komen in je emoties en gevoelens. Je komt tot nieuwe inzichten.

Liefs Thea

kreeft

goeiemorgen,

hond, zon, brief = huis , mc/vissen
kind, weg, zon
anker, ooievaar
ster

vertrouwen hebben in iets nieuws, een bericht krijgen , een keuze maken die meer stabiliteit meebrengt, een verandering ten goede

grtj  :D

@suus, bericht gekregen van iemand ver weg  :D

@suus, moonskin, helemaal gelijk  :D nieuwe inzichten  :D

:-* :-*

moet werken , het zal gloeiend heet worden op de gang  :-\ :-X