dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

afwachten zeker , zal wel eens een vent tegenkomen  :)

dank soezie  :-*

kreeft

goeiemorgen,

huis, ruiker, boom = hond , mc/vissen
kind, vos, muizen
brief, ruiter
heer

iets nieuws aangeboden krijgen, het eerst niet helemaal vertrouwen, maar uiteindelijk toch wel, het brengt meer op,
een bericht van een heer,

grtj  :)

Sweetie

Kreeftje,

huis, ruiker, boom = hond , mc/vissen
kind, vos, muizen
brief, ruiter
heer
thuis is er een goede sfeer , wel wat opletten dat ge niet teveel eet en ge peikert over een vertrouwenspersoon en over geld , er komt een bericht va het kind waar je wat wantrouwig over bent , ook een communicatie met de heer

Suus

kreeft

ja, suus, thuis maak ik het mezelf gezellig  :D, en ja, ik heb de neiging te veel te eten  :-[
ik pieker ook wat over geld  :-[, paar berichten uitgewisselt met een heer, met wie ik af en toe iets ga drinken op vrijdagavond  :)
danke suusje, :-*

kreeft

kaartjes voor deze donderdag,

maan, sleutel, kist = ruiter, mc/sleutel
vrouw, boom, ruiker
vissen, vos
vogels

op mn werk wordt mij een oplossing geboden voor iets nieuws
een oplossing die onderweg is, er wordt gesproken

grtj

Sweetie

Kreeftje,
maan, sleutel, kist = ruiter, mc/sleutel
vrouw, boom, ruiker
vissen, vos
vogels

Er komt iets vanop het werk , een oplossing en een zekerheid , er vloeit iets nieuws uit , er komen zekerheden en oude zaken gaan begraven worden
Een dame waar je geen vertrouwen in hebt zal je contacteren .. misschien een overlijden , er wordt geproken maar je laat je niet in de val lokken
praten over je problemen meiske , niet opkropen en vertellen wat op uwe lever ligt anders sukkel je in een depressie .

Suus

kreeft

op het werk, zn gewone gangetje, er vloeide wel veel zweet ;D , niet te doen, veel te warm op de gang en dan nog een verpleegkostuum aan,  :'(
ik kreeg wel een brief van een dame, de advocate die vroeg om een volgende afspraak te bevestigen om zo definitief af te handelen, (dat zal mss dat overlijden zijn??, het afhandelen van iets, er definitief een punt achter zetten  ;))
zal nie opkroppen  :-[

danke suusje, wat zouden we zonder jou toch doen?  :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

ring, schip, muizen = beer, mc/vissen
heer, boek, klaver
hond, heer
zeis

een overeenkomst sluiten met een heer, dingen die ik niet weet die aanzetten tot piekeren,
er komen krachtige emoties aan te pas,

grtj,

Sweetie

hahahaha Kreeftje toch , dat zou inderdaad kunnen , is ook rouw he dat is verwerken en het oude loslaten , door inderdaad een definitieve afhandeling.

ring, schip, muizen = beer, mc/vissen
heer, boek, klaver
hond, heer
zeis
Ga jij uit vanavond mat een heer , een afspraakje( boek) je bent zenuwachtig meid maar het heeft u een beschermend goed gevoel , met een heer komt er een breuk

Suus

kreeft

ja, zo dacht ik plots, een huwelijk kan ook overlijden en dood gaan  ;)
had een afspraak ja, ma ging om een of andere reden nie door,
morgen beter  :)

grtj

kreeft

goeiemorgen,

sleutel, hond, berg = kruis , mc/beer
beer, schip, berg
hond,hart
wolken

ik moet bergen over  :-\, een andere koers gaan varen om mijn kracht terug te krijgen

grtj

Sweetie

Kreeftje,

Ja de zeisen zal staan voor iets wat niet doorgaat , een breuk . een afzegging

sleutel, hond, berg = kruis , mc/beer
beer, schip, berg
hond,hart
wolken

Je komt in je kracht te staan, een obstakel op je weg waar je komaf mee maakt , iets met je moeder ?
emotioneele problemen ondervinden

Suus

kreeft

@suus, ja deze week al twee keer brief van mn moeder in de bus,
ik probeer zoveel mogelijk te negeren, das mijn manier om er komaf mee te maken  ;)
ik ben naar een opendeurdag geweest van iets en heb daar een gratis Seikibehandeling gekregen,
combinatie van Reiki en shiatsu, heerlijk wat energie gekregen  :D

grtj

Sweetie

Heerlijk moet da zijn , die brieven .. ja het lag er al een tijdje in hé meid !

Suus

kreeft

goeiemorgen,

brief, tuin, vissen = ruiker, mc/hond
roede, hond, slang
vrouw, ring,
hond

een bericht krijgen van vrienden, het gaat er niet eerlijk aan toe

rest weet ik niet  :-\

grtj