dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

goeiemorgen,

huis, anker, wolken = ruiker , mc/ring
schip, boom, beer
kist, tuin
heer

snap het niet  :-\

grtj

Sweetie

Kreeftje,

huis, anker, wolken = ruiker , mc/ring rust voorgeschreven
schip, boom, beer
kist, tuin
heer
Je wil iets veranderen thuis maar je hebt er de fut niet voor , je voelt je wat zwaar beladen en je hebt rust nodig , iets wordt geannuleerd door een heer ..

Suus 

kreeft

goeiemorgen,

wolken, sleutel, klaver = boom , mc/anker
schip, anker, slang
klaver, wolken
kist

stilstand? (schip-anker), ook iets dat diep geworteld zit (boom, anker)
beetje rust ter plaatse,

ja suus, hebt gelijk, moet meer rusten, wil veel , maar ik wil soms te vlug, moet beetje rust inlassen  :)

grtj  :-*

Lief

Hoi Kreeftje,

Je geeft jezelf al antwoord en het staat in je kaartjes.

Je hebt stilstand nodig, pas op de plaats maken.

Oplossingen voor wat financiele problemen. Even pas op de plaats maken om te 'voelen' en over vernieuwingen na te denken. Het is je nog niet helemaal duidelijk hoe een nieuwe start te maken waar je je happy bij voelt.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Kreeftje ,

wolken, sleutel, klaver = boom , mc/anker
schip, anker, slang
klaver, wolken
kist
moeilijk te vatten ( wolken - sleutel ) , je zoekt maar vind het niet direct omdat het ergens anders ligt , je ziet even het bos door de bomen niet meer .. of ist de bomen door het bos  :-\ allee kweet niet

Suus :-*

kreeft

goeiemorgen,

vos, kind, beer = wolken , mc/kist
brief, heer, berg
toren, kind
maan

bericht krijgen van een heer, die problemen heeft met een ouderfiguur,
er zijn onduidelijkheden, maar die worden begraven
een kind dat zich eenzaam voelt?

kan het ni plaatsen  :-\

@lief, suus, rust ter plaatse denk ik, ik kan er niks van maken, het zijn warrige tijden  :-\

grtj  :-*

Sweetie

Kreeftje,
Een bericht van een ongedurig kind , ook bericht van een heer die het moeilijk heeft , hij heeft nieuwe plannen maar komt er niet uit , , hij trekt of heeft nood om zich terug trekken , iets nieuws in verband met werk , moeilijkheden begraven ( wolken - kist )

Suus :-* :-*

kreeft

@suus, het kind een week in het buitenland voor haar werk, en ja, was ongeduldig om haar ventje terug te zien  :D
ook berichten van een heer uit de vriendenkring die het moeilijk heeft,
ik zei het deze ochtend en kwam nog uit ook,  :o
een ouderfiguur die lelijke val had gemaakt, gezicht kapot en wonden ad handen  :-\
van het werk, komt pas vanaf maandag weer aan bod,
verder probeer ik zoveel mogelijk te begraven  :)

danke suuse,

:)

kreeft

goeiemorgen,

vissen, beer, ruiker = weg , mc/kist
kind, hart, zon
ruiter, toren
tuin

iets nieuws dat krachtige emoties van het hart meebrengen, iets positiefs, dat Moet zijn (ruiker),
waardoor een keuze kan gemaakt worden en het oude begraven
er gesproken bericht over krijgen (ruiter, toren)

grtj en fijne zondag  :)

Sweetie

Kreeftjes kaartjes .. Kreeftje geen internet ...

Vosje + Slang + Hart = Ruiker / Roede
Berg - Zonne - Sleutel
Ster - Heer
Lijkkist

Obstakels overwinnen , gemene zaken laten afglijden , eens boven op de berg zal er iets loskomen en komen er oplossingen op je pad je zal je hierdoor beter voelen en er komen aangename gesprekken aan , precies of je gaat positieve personen gaan aantrekken , voor de heer komt er ook iets positiefs op zijn pad , een nieuw begin ..

Suus

Eva_84

Vosje + Slang + Hart = Ruiker / Roede
Berg - Zonne - Sleutel
Ster - Heer
Lijkkist

Problemen veroorzaakt door een persoon die nogal listig is, niet open over wat echt speelt. Je maakt hier komaf mee, vindt een manier om hiermee om te gaan die positief uitdraait. Iets wordt afgesloten met een heer die je had leren kennen.
Grtjs!

kreeft

hoi
kreeftje boven water  ;D

weekkaart,
het huis,
Woonst, onroerend goed, geborgenheid, veiligheid, gevangenis, afzondering

dagkaartjes,
beetje frustratie op het werk  :-\ , maar heb bepaalde collega's aan mijn kant  ;)
een heer in mijn omgeving heeft stress , en ik probeer een steun te zijn voor hem  :)

dank suusepluus  :-* en eva om te kijken  :D  :-*

kreeft

goeiemorgen,

muizen, klaver, kind = klaver , mc/toren,
ring, beer, beer
huis, lelie,
vissen

piekeren  :-\
de rest snap ik niet, pf,

grtj

Sweetie

Kreeftje

muizen, klaver, kind = klaver , mc/toren,
ring, beer, beer
huis, lelie,
vissen

Allee meid , ik ook .. snap er ook niets van .. werd tijd dat we toch eens gaan zuiveren die kaarten ..
wat gepieker in een relatie , je mist iets , je mist het gelukkig zijn van een stoere kerel ( beer ) , nieuwe projecten liggen klaar en dit vanuit een toren ( kan u werk zijn ) , je zalm wikken en wegen om in balans te komen , een oudere brombeer zal meer op zijn gemak zijn vandaag al is hij wel wat emotioneel ..

Suus  :-*

grtj
[/quote]

Eva_84

muizen, klaver, kind = klaver , mc/toren
           ring, beer, beer
               huis, lelie
                 vissen

Gemis van een relatie, een wat sombere stemming vandaag. Gesprek met je kind wat je wel blij maakt.
Bezoek van een heer die niet je partner is. Centjes verdienen aan huis met behulp van een oudere persoon.
:-*