dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

goeiemorgen,

berg, klaver, wolken = dame , mc/tuin
muizen, kist, anker
zon, slang
klaver

piekeren over geluk, vastzitten en dingen die onduidelijk zijn , gezelschap van een dame?

@moon, geen nieuws over/van het kind,
wel ergernissen ivm een bericht, ik kreeg weer zo'n mooie brief van mijn gestoorde moeder, pf

ik zit vast vandaag  :'(
grtj

Lief

hoi Kreeftje,

Wat vertragingen en onduidelijkheden in geluk. Een nieuw sociaal contact met een dame?
Wat gepieker over zaken die eindigen en beginnen. Wat moet je ervan hopen?
Toch is er een nieuw begin in aantocht wat gelukkige tijden gaat brengen.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Goeiemorgen Kreeft,

muizen, kist, anker
zon, slang
klaver

Je zit volop in een innerlijk proces, waarvan de uitkomst nog niet duidelijk is. De problemen lijken groter dan ze werkelijk zijn. Eerst nog iets af te werken, maar een nieuw begin komt er zeker en vast aan. Via omwegen komt het geluk naar je toe.

Groetjes!

Sweetie

Amai Kreeftje , u kaarten .. is niet schitterend é !

Suus

Moonskin

Hoi Kreeft,

muizen, kist, anker
       zon, slang
         klaver

Je hebt al wat hindernissen overwonnen en de kleine ergenissen maken langzaam maar zeker dan ook plaats voor geluk en succes. Door het oude achter je te laten, wat niet altijd makkelijk gaat, komt er toch weer plaats voor het nieuwe waar je vertrouwen en houvast uit gaat halen. Wellicht zal je steun vinden bij een dame die je uit je omgeving kent of zal leren kennen. De zonnige en vrolijke dagen komen weer naar je toe, door je positief te ontwikkelen zal je steeds meer plezier en geluk naar je toe trekken.

Liefs Thea  :-*

kreeft

goeiemorgen,

kist, brief, toren = hond , mc/vos
anker, zeis, ruiter
ruiker, roede
tuin

hond en vos, twee tegenstellingen? een bericht dat mij bereikt, overlijdensbericht? snap het niet  :-\

@gisteren was geen goede dag, zat volledig geblokkeerd  :(

bellinekaartje,

de piramide
Beroep: Er komen grotere verantwoordelijkheden in je leven. Deze zullen er echter ook voor zorgen dat je succes kent, vooral in commercieel opzicht Financieel: Er komen financiële regelingen die mooie vooruitzichten geven. Berichten komen op je af die een verhoging van de inkomsten zullen weergeven

grtj, werkdag vandaag  :)

Moonskin

Hoi Lieve Kreeft,

Een einde van een bepaalde situatie geeft je weer wat stabiliteit. Een bericht van een instantie komt naar je toe. Door je harde werken heb je succes kunnen boeken en word hiervoor ook geprezen. Gesprekken met een vriendin over mensen uit je omgeving waar je je minder fijn bij voelt. Wees voorzichtig met wie je wat verteld. Je bent nog wat twijfelachtig misschien..

Hoop dat je vandaag een fijne dag mag hebben kreeft, dat het weer mag gaan stromen in alle positiviteit!

kreeft

goeiemorgen,

berg, hond, kind = ster, mc/zon
schip, zon, dame
vissen, hart
weg

vooruitgang maken en vertrouwen hebben in iets nieuws, positief geluk
emoties van het hart en daar een keuze in maken,

@moon, even terugkomen op eerdere duidingen van voorbije dagen ,
berichten van het kind, ja, die ook wat frustratie voor de voeten kreeg,
gesprekken op het werk, onder collega's, maar er zit er eentje tussen  :-X idd een vosje  :-X
opletten dus , buiten dat is de situatie toch redelijk stabiel wat de sfeer ook ten goede komt  :)

bellinekaartje

Kaart 14: De Telescoop

Beroep: Er zal vooruitgang komen in het beroepsleven indien men de zaken grondig onderzoekt en tot harmonie brengt. Bepaalde persoonlijke contacten kunnen je op weg helpen. Financieel: Er zullen verbeteringen komen op financieel vlak, vaak door de raad van een bepaald persoon.

grtj en fijne zaterdag  :-*

kreeft

goeiemorgen,

kind, vogels, ruiker = vissen, mc/ooievaar
ring, berg, slang
zeis, heer
klaver

plots geluk met/voor een heer? emotionele verandering
pf de rest zie ik niet  :-\

fijne zondag iedereen  :-*

Moonskin

Hoi Kreeft,

Gesprekken met een jonger persoon stemmen je gelukkig en zorgen voor emotionele veranderingen. Het volbrengen van iets kost je moeite, energie, maar je zult er wel van groeien een soort van transformatie bregnt het met zich mee. Door een situatie met een heer af te kappen zul je weer geluk ervaren.. Aan de tegenslagen komen binnenkort een einde.

Fijne dag ..

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart
floepte eruit het hart, mooie kaart
getrokken,
de hond,
Trouw, vriendschap, steun, onderdanigheid, agressie, slaafsheid

voor vandaag,

sleutel, zon, heer = tuin, mc/muizen,
heer, muizen, vogels
beer, anker
vos

gesprekken met een heer, die een positieve oplossing bieden voor hem, beetje gedoe over een uitnodiging ,gepieker ook

@Moon, dank om te kijken, gesprekken met het kind, ik doe idd een poging om iets in goede banen te leiden, of het zal lukken is iets anders  :-\
de rest kan ik nog niet plaatsen,

het stormt hier behoorlijk,  ::) brr,

fijne dag iedereen  :-*

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Positieve gesprekken met een heer die zorgen voor oplossingen. Het piekeren komt tot rust.
Inhoud gesprekken gaan over wantrouwen en jaloezie.

Mooie weekkaart Kreeft.

Hier ook enorme storm.

kreeft

goeiemorgen,

wolken, heer, tuin = hond , mc/hart
vissen, vogels, klavers
zeis, vos
hart

emotionele gesprekken met een heer, waardoor onduidelijkheden wegdrijven, vertrouwen hebben in vriendschap en liefde,

@lief, klopt , ik hoop dat ik iemand kan helpen of steunen in iets  :)

vandaag minder stormachtig  :)

grtj :-*

Eva_84

wolken, heer, tuin = hond , mc/hart
vissen, vogels, klavers
zeis, vos
hart

Een heer uit je omgeving die een trouwe vriend blijkt te zijn (denk dat de kaart wolken hier eerder een persoonsbeschrijving is van die heer). Emotionele gesprekken die je blij maken.
Het wantrouwen verdwijnt uit je hart.

Liefs

Lief

Hoi Kreeftje,

Niks aan toe te voegen....

fijne dag!