dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

goeiemorgen,

ruiter, ruiker, ster = boek , mc/ruiker
zeis, ring, wolken
anker, zon
lelie

weer een lelie  :P zal toch in het oudemannenwereld moeten blijven  ;D

iets aangeboden krijgen wat mij gelukkig maakt, achter de wolken schijnt de zon, stabiliteit vinden bij een ouder iemand,

grtj   :)

Lief

Niets aan toe te voegen!

Mooi kaartje...

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Hoi, ik lees nu vorige berichtje pas.

Kans op ander werk, pakken meid! Hmm, vervelend een overlijdensbericht. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

Liefs, Lief :-*

Moonskin

Hoi Kreeft,

Onverwacht, maar positief nieuws van een vrouw komt je kant op.
Veranderingen in een relatie verloopt wat moeizaam, maar onduidelijkheden zullen worden opgelost.
Je zult succes boeken op werk bebied, waarbij je steun zult krijgen van een ouder persoon.

Liefs Thea

Ps... Vervelend van dat slechte nieuws, ik hoop dat de aankomende dagen meer positiviteit in je leven mogen brengen  :-*

kreeft

goeiemorgen,

vogels, zeis, ooievaar = schip , mc/beer
weg, brief, tuin,
kind, roede
hart

een keuze maken, een bericht over een verhuis?
een andere koers gaan varen, nieuwe energie krijgen die mij kracht geeft?

@Moon, nog geen nieuws, ook succes op werkgebied, wordt afwachten , maar ik krijg idd steun van een ouder persoon ivm sollicitatie
@lief, mss kans op ander werk? ben aan het solliciteren

grtj :)

Moonskin

Hoi Kreeft,

Een bericht kondigd een verandering aan waar je wat angstig voor bent.
Naar aanleiding van een uitnodiging zul je een feest bijwonen.
Meningsverschil met een jonger iemand waar je om geeft...
Of een nieuw begin met gesprekken over hartsaangelegenheden.?

Fijne dag.. Liefs Thea

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Misverstanden door onzekerheden. Beetje angstig voor een verandering, financiën die anders kunnen worden, andere omgeving. Je kunt het Kreeft. Je bent een sterke meid!
Er is een uitnodiging onderweg om samen met vrienden iets te ondernemen.
Worstelt het kind in u met de liefde?

Liefs, Lief :-* :)

kreeft

goeiemorgen,

lelie, ring, brief = zeis , mc/ster
toren, ster, ruiter
anker, ooievaar
ster,

ik zie sterretjes,  ;D een overeenkomst in iets, daar bericht van krijgen, verandering van werk
en dat sterretje staat ws toch voor geluk, met zeis erbij komt het nogal plots ?

@lief, Moon, ja er staat een verandering op mijn programma, mss niet meteen, maar toch al in gedachten,
en ja het brengt wat angst en stress mee, dat is zo als je iets nieuws wil beginnen,
en ja, het kind in mij worstelt met de liefde, ik zou zo graag een ventje hebben  ;D
nog geen uitnodiging,

dank en grtj,  :-*

Moonskin

Hoi Kreeft,

Hormonieuze relatie waar je een liefdesbrief van krijgt, misschien mbt een nieuw begin?
Hoop komt terug nadat een goed bericht is aangekomen die verheldering heeft gebracht.
Je krijgt eindelijk duidelijkheid mbt werk.

Fijn weekend.

Liefs Thea

Lief

hoihoi Kreeftje,

Een overeenkomst/contract voor een langere periode wat je plots aangeboden krijgt. Je ster is stijgende!
Het geeft je hoop om veranderen door te kunnen voeren die je de vernieuwingen brengen die je graag ziet.

kreeft

goeiemorgen,

beer, kist, boek = kind , mc/weg
muizen, vissen, schip
berg, ruiter
weg

piekeren over een einde van iets, een studie? die meer geld opbrengt, op weg zijn om een nieuwe weg in te slaan

grtj,

@Moon, nog geen berichten gehad, ik hoop dat er vlug iets komt ivm werk  :D
@lief, hoop doet leven  :D

alles beetje afwachten  ;) en duimen  :)

:-* :-*

Lief

hoi Kreeftje,

Financieel gewin vanuit een erfenis/aandelen. Hierdoor ga je betere tijden tegemoet die je mogelijkheden bieden.
Iets met heel veel geld. (Ik zou een lot kopen  :D)
Nieuws wat je moeilijk vind, zeker de keuzes die je dan moet maken.

Fijne zondag!

Lief :-*

kreeft

goeiemorgen,
weekkaart

de heer
Man, het mannelijke, scheppend principe, denken, handelen, egoïsme, koppigheid
Op deze kaart zien wij een man staan, die uitgedost is in een chique bruin kostuum. Hij draagt een hoed en zijn schoenen zijn blinkend opgepoetst. In zijn rechterhand houdt hij zijn handschoenen vast. Deze man is een heer en is duidelijk gekleed om een goede indruk te maken ... "dressed to impress". De vraag is op wie?

kaartje voor vandaag,

sleutel, hond, ruiter = ster , mc/slang
beer, toren, ooievaar
vissen, kruis,
vissen

er is een oplossing voor iets, onderweg, een verhuis, verandering die geluk zal brengen maar tis via omwegen, en niet voor meteen (kruis)

grtj

@lief, ik zal op de lotto spelen  ;D
mss komt er een erfenis ja, deze week of volgende week zal er nieuws zijn over hetgeen mijn schoonouders hebben nagelaten, dus mss??  :D

Lief

hoihoi,

Ja, die heer gaat natuurlijk een indruk op jou proberen te maken. Ik zou zeggen laat maar komen die heer :D ;D

Wat heerlijk als je een nalatenschap krijgt Kreeftje. Als het nieuwe dingen voor je kan betekenen dan is dat prachtig toch. Geeft lucht en ruimte....

Probeer meer tijd aan vriendschappen te besteden. Er komt iemand langs die meer over werk komt vertellen, een vernieuwing.
Een verhuizing van een bedrijf. Geluk door financiën deze brengen een nieuw begin.

Moonskin

Hoi Kreeft,

Een trouwe vriend zal je een gelukkig bericht sturen.
Je zult positieve veranderingen ondervinden op het gebied van werk.
Je zult innerlijke groei ervaren die je helderheid zal brengen mbt tot gevoelens.

Fijne dag.

Liefs Thea :)