dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Eva_84

Hoi Kreeft,

hart, sleutel, roede = maan , mc/kist
berg, kist, slang
dame, beer
kist

In je hart vind je de oplossing om een ruzie te beëindigen, volg je intuïtie.
De moeilijkheden die je hebt met een oneerlijke persoon zullen stoppen, of je maakt je er niet meer druk om.
Je staat in je kracht om veranderingen door te voeren.

Liefs, Eva

Moonskin

Hoi Kreeft,

Je zult geluk ervaren mbt succesvolle gesprekken op het werkvlak.
Er zal een einde komen aan problemen mbt oneerlijke personen of omstandigheden.
Contact met een oudere man kan uitzicht bieden op nieuwe beginnen.

Fijne dag..

Liefs Thea

kreeft

@Eva, Moonskin,
dank om te kijken,
er is oneerlijkheid op het werk door bepaalde collega's, maar ik leer me ertegen wapenen  ;)
voor de rest is het even afwachten

:)

kreeft

goeiemorgen,

boom, muize, boek = hond , mc/dame
heer, kind, kist
boom, berg
boek

snap het niet  :-\

bellinekaartje,

Kaart 2: De Ster van de Man

De ster van de man, wordt gebruikt als persoonlijkheidskaart, de mannelijke partner, de echtgenoot of een man in het algemeen.

grtj

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Een heer die je een poos niet hebt gezien laat weer van zich horen. Je helpt een dame die ergens mee zit, een geheim.
Een kind, of het kind in jezelf zit in een veranderingsproces.
Een opleiding waar moeilijkheden mee zijn.

Fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Galileo

Goeiemorgen, ook is eventjes proberen of ik er iets uit kan halen. Een beetje piekeren over de gezondheid misschien? Ieamand uit de vriendenkring die gesloten is of iets verborgen houdt. Een nieuwe start met een heer die genomen wordt zorgt voor een hele verandering. Volg je een studie/opleiding wat met gezondheid te maken heeft waar een beetje problemen rijzen?

Eva_84

Goeiemorgen kreeft :)

boom, muizen, boek = hond , mc/dame
heer, kind, kist
boom, berg
boek

Opletten voor de gezondheid vandaag, een vriendin wijst je er misschien op. Een verandering bij een heer zorgt voor een hele nieuwe omgang met elkaar, je blokkeert bij een studie.

Liefs, Eva

kreeft

goeiemorgen,

zon, vos heer = ruiter, mc/klaver
ruiker, wolken, dame
beer, anker
vos

beetje wantrouwig zijn tegenover iets dat ik aangeboden krijg, het is eerst wat onduidelijk, maar het is geluk dat onderweg is,

Belline kaartje,

Kaart 12: De Vogels
Beroep: Er is een verandering op komst in het beroepsleven. Na deze ommekeer zal de situatie in gunstige richting evolueren. Financieel: De financiële problemen die men kende, zullen gunstig evolueren. De toekomst zal nog steeds grillig zijn, maar toch is er al wat meer zekerheid.

grtj

@lief, galileo, eva,
het werk dat ik op het oog heb is wel in de zorgsector, dus mss volg ik daar wel  een opleiding,
van een heer nog niets gehoord  :)

grtj  :-* :-*

Galileo

Hoi Kreeft,

Welke richting zou je uitgaan in de zorgsector?  Kan een positieve richting zijn voor kreeften, zijn heel erg zorgzame types in de omgang met mensen. ;)

Galileo

Ik zou denken dat er iets van nieuws op komst is van een heer, misschien sta jij hier wel een beetje wantrouwig tegenover maar lijkt het wel positief uit te pakken. Ik duim voor je mee kreeft op iets positief! :)

kreeft

@galileo, mss in de gehandicapten zorg? ik zie nog hoe ik er kom  ;)
dank om te kijken en duimen
:D :-*

kreeft

goeiemorgen,

ruiker, berg, anker = dame , mc/kist
lelie, tuin, heer
vos, vogels
boek

iets dat een beetje geblokkeerd is met een ouder iemand, een uitnodiging krijgen van een heer,
een nieuw begin in iets

belline

Kaart 31: De Doorboorde Harten

Beroep: Er is een zekere agressieve sfeer aanwezig in het beroepsleven. Het kan om strijd en onwil gaan. Al deze factoren leiden tot rivaliteit en conflict. Financieel: Het wordt moeilijk om het financieel evenwicht te bewaren, want je zal tegenstand ervaren.

grtj

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Stil verdriet om iets of iemand dat je verloren hebt.
Een goede vriend steunt je hierbij.
Onduidelijkheden en misverstanden doordat er iets verzwegen wordt.
Er ontpopt iets nieuws...

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi hoi Kreeft,

Met een dame verloopt de relatie wat stroefjes, maar problemen worden opgelost en zal weer aan stabiliteit winnen..
Een groot feest met een belangrijke heer.
Zorgen om roddels of geheimen of het is misschien beter om iets nog niet te tekenen.

Fijn weekend ..  :-*

Liefs Thea

Galileo

Ik zie het eventjes niet duidelijk kreeft, misschien heb ik volgende keer meer geluk.