dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

goeiemorgen,

heer, weg, boek = huis , mc/tuin
vos, vogels, lelie
boek, wolken
maan

snap het niet  :-[ , dingen die niet zo duidelijk zijn, gesprekken met een ouder iemand, maar ook wantrouwen,

belline  kaartje,

Kaart 19: De hoorn des overvloeds

Beroep: Alle beroepsactiviteiten worden bevorderd. Vooral in het contact met mensen, zoals bijvoorbeeld in de handel, komt er succes en geluk. Financieel: Het is een kaart van overvloed en de financiële noden zullen ingevuld worden.

grtj

Galileo

Documenten die misschien thuis aankomen zetten een heer voor een keuze of maken dat een heer de baan op moet gaan. Communicatie met een ambtenaar of iemand geleerd waar je iets wantrouwig tegenover staat? Een beetje moeilijkheden die er zijn aangaande werk, moet hier iets met documenten geregeld worden misschien?

Lief

Goedemorgen Kreeft,

Heer is er weer ;)

Een heer die het lastig vind keuzes te maken. In een huis waar veel mensen over de vloer komen wordt niet alles eerlijk uitgesproken.
Gedoe op het werk. Je snapt de aanpak niet helemaal. Er blijven maar dingen verzwegen worden. En er komen zo geen oplossingen.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

vogels, roede, berg = kist , mc/kist
muizen, maan, dame
toren, ring
kist

piekeren over het werk en dat ligt aan een dame, er wordt nogal wat begraven  :-\
pf, zoveel kisten

belline,

Kaart 20: Het Boek
Beroep: Je hebt een groot aanpassingsvermogen waardoor je slaagt in wat je wil bereiken. Er ontstaat vooruitgang door gesprekken en onderhandelingen. Ondernemingen zijn goed georganiseerd en bedacht met deze kaart. Financieel: Handigheid verhoogt het rendement van de financiële zaken. Als de investeringen goed bekeken en opgevolgd worden, dan ontstaat er een gunstig resultaat.

@galileo, lief, dat werk (huis waar veel volk over de vloer komt)  is een grote struikelblok ja, waar ik eerst zo tevreden over was is een soort nachtmerrie geworden, het is ook niet zo simpel iets nieuws te vinden, momenteel dient er zich niks aan, afwachten
niets met een heer  ???

dank om te kijken,  :-* :-*

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Kop op meid. Straks staat er ineens iets anders voor de deur qua werken. En misschien volgt die heer dan ook via dat kanaal ;) :D

Veel boosheid en misverstanden waar je intens verdrietig van wordt.
Gepieker over de dame die dit veroorzaakt op het werk.
Verandering van pand of een fusie wat vernieuwingen brengt.

fijne dag!

Eva_84

Hoi kreeft,

vogels, roede, berg = kist , mc/kist
muizen, maan, dame
toren, ring
kist

Je piekert over vanalles dat rondom je gebeurt en waarbij je het gevoel hebt dat alles over je hoofd heen gebeurt, dat je er zelf geen grip op hebt. Die situatie verbetert, er komt een einde aan je zorgen.
Op het werk vertrekt er misschien een vrouwelijke collega.
Vooruitgang omdat er een contract wordt afgesloten.

Fijne dag,
Eva

kreeft

goeiemorgen,

zeis, toren, huis = sleutel , mc/toren
dame, muizen, ruiter
ster, hart
huis

iets met een dame en een instelling, er komt een oplossing voor iets en het maakt me gelukkig

@lief, eva, dank om te kijken, het heeft al heel wat voeten in de aarde gehad, dat werk  :-X

belline,
Kaart 13: De Wind

Beroep: Het beroepsleven verloopt variabel en de toekomstperspectieven zijn wisselvallig. De vooruitgang kan geremd worden of zelfs omslaan in achteruitgang. Je kan plots bedrogen worden door iets dat of iemand die je vertrouwde. Financieel: De financiële toestand is wisselvallig, want de inkomsten en uitgaven zijn niet altijd in evenwicht. Slordigheid en diefstal kunnen je status omlaag helpen.

grtj en fijne zaterdag  :)

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Fijne berichten voor jou. Er eindigt iets op het werk, een verhuizing/verplaatsing voor een dame met tekortkomingen wat oplossingen brengt.
Je kunt je weer heerlijk in je element gaan voelen....

Fijne zaterdag!

kreeft

goeiemorgen,

roede, ruiker, ster = kruis, mc/ooievaar
tuin, ring, ster
ruiker, boom
vos

een uitnodiging en iets aangeboden krijgen, een overeenkomst die geluk brengt?
een verandering of verhuis, maar tis nog niet voor meteen

bellinekaartje
Kaart 23: De Staf

Beroep: Door verplaatsingen te maken, contacten te leggen en zaken te bespreken met wettelijke figuren zal je resultaten boeken. Met deze kaart is het noodzakelijk om je inspanningen op te volgen, dan zal je succes kennen. Financieel: Door je ondernemingszin, initiatief, creativiteit en gewoon goed geluk geraak je makkelijk genoeg vooruit.

@lief, momenteel 'vier' ik vakantie  ;D en laat dat werk dus even achter mij, volgende week zal ik daar meer over weten,
de komende week ga ik in het vondelpark op een bankje zitten  ;) :D ;D
:-* :-*

Lief

Hoi Kreeftje,

Heerlijk genieten meid. Het ruikt er nu heerlijk in het Vondelpark. 's ochtends de dauw waardoor alles heerlijk gaat geuren. Hopen dat het zonnetje er ook nog even bijkomt deze week. Geniet ervan!

Niets aan toe te voegen.....

Fijne vakantie!!

Moonskin

Hoi Kreeftje,

Vredige gesprekken in gelukkige tijden (vakantie is altijd fijn)..
Je voelt je zielsgelukkig met je levenspartner of beleefd een gelukkige tijd met je partner.
Een vriendin die misschien niet helemaal eerlijk is of waar je iets zenuwachtig van kan worden.

Fijne zondag...  :-*

Liefs Thea

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,

toren,
Bezinning, meditatie, overzicht, eenzaamheid, ziekte, depressie, ambitie

voor vandaag,
kist, weg, wolken = kruis, mc/maan
lelie, heer, wolken
weg, vissen
tuin

onduidelijkheden met een oudere heer, een keuze die nog niet duidelijk is

Belline kaartje,

Kaart 29: De Twee Harten
Beroep: Deze kaart duidt een ontmoeting aan in het beroepsleven die een liefdesrelatie kan worden. Dit kan een grote passie met zich brengen. Financieel: Geluk in de liefde kan de problemen op financieel vlak doen vergeten.

@moon, momenteel zijn de dingen rond mij niet zo duidelijk,
een vriendin, daar heb ik vorige week een streep onder gezet,  :-\

@lief, ik ga er van genieten  :P

:-* :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

ruiter, brief, roede = schip , mc/vissen
heer, klaver, vos
lelie, ster
zeis

een bericht dat onderweg is van een heer, geluk ervaren met een ouder iemand,

bellinekaartje,

Kaart 24: De Komeet
Beroep: In je beroepsleven zullen er berichten komen die gekleurd worden door de kaarten die naast deze liggen. Er komt een verandering in het beroepsleven, in positieve of negatieve zin. In positieve zin kan dit wijzen op een promotie. Financieel: Er komt een bericht over een financiële kwestie, zoals een terugbetaling.

grtj

Lief

Goedemorgen Kreeftje :D

Onverwachts nieuws wat op slaande ruzie uit kan lopen.
Geluk bij een heer, maar je stelt je voorzichtig op.
Je een beetje onzeker voelen over de toekomst.

fijne dag!

kreeft

@lief, geen slaande ruzie, tenzij ik vannacht mezelf een mep verkoop  ;D
ook nog niks van een heer,
al zat het Vondel park vandaag afgeladen vol  :o,
ben weer eens verloren gelopen  :-[  :P

morgen gezond weer op  :D en naar het Rijksmuseum om de hoek  ;)

:-* :-* :-*