dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Lief

hoihoi,

Een verheugend bericht. Een duidelijke keuze kunnen maken wat balans brengt. Een hele verandering wat veel goeds brengt.

Prachtig kaartje Kreeft. Alleen dat werken :-\

Ik hoop dat de dag voor je opschiet. Vanavond komt de afkoeling...

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Kreeft,

Je ontvangt nieuws van een goeie vriend met positief nieuws waar je blij van zult worden. Door een keuze die gemaakt gaat worden zal je een nieuwe weg inslaan die veel geluk en blijdschap zal brengen. Door verandering ga je weer stabiliteit vinden, misschien een nieuwe liefde? Je krijgt weer vertrouwen (misschien door je nieuwe inzichten).

Werkze en een fijne dag.

Liefs Thea

Sweetie

Kreeftje,

hond, zon, brief = huis , mc/vissen
kind, weg, zon
anker, ooievaar
ster
Een nieuwe ontmoeting ... hoe ik eraan kom ... weet het nie .. zag u kaartjes en dat was het eerste dat ik door kreeg ," een nieuwe ontmoeting " er komt veel warmte en genegenheid op je pad , een positief bericht van elekriek .... , een uitstap en iets dat los komt van een vriendin ...

Kan je hier iets mee ? want ikzelf snap het niet echt goed !
Suus  :-*

kreeft

een bericht was er gisteravond, niet van iemand uit de vriendenkring, maar 'buitenlands',
@lief mss ga ik toch nog in dat Vondelpark op een bankje zitten met een heer  :D

een 'nieuwe' ontmoeting dus, maar is pas eind augustus, mss komt er intussen ook nog een andere ontmoeting?

het is positief bericht en ik werd er blij van , ja, hihi  ;D

wat het werken vandaag betrof, ik leek op een wandelende sauna  :-X
een verpleegkostuum dat geen zweet opneemt, dus alle vochtigheid blijft gewoon op je lichaam staan, bah  :-\ 

grtj en dank om te kijken  :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

zon, kind, muizen = zon , mc/maan
kist, kruis, hond
kist, hond
boek

een einde van iets, dingen die het daglicht niet mogen zien?

grtj

Lief

hoi Kreeftje,

Met het kind gaat het goed. Beetje piekeren wat betreft je werk.
Een einde aan de vriendschap. Manipulatie en geheimen.

groetjes, Lief :)

kreeft

Citaat van: Suzy op juli 16, 2013, 07:46:13 AM
Kreeftje,

kind, boek, kist = roede , mc/wolken
schip, vissen, toren
ruiter, ooievaar
hond

Kind wil iets anders gaan doen ivm studie , ze krijgt een andere interesse , en daar voelt ze zich niet bepaald goed bij , de veranderingen komen en het vertrouwen lijkt terug te komen.

Los van het kind ..... je hebt iets gezien in A' dam iets met kunst , studie en je wil iets gaan ondernemen , je wil er met iemand over praten om een cursus te volgen maar je komt niet vooruit , er ontstaan onduidelijkheden , toch komt er iets uit die met buitenland te maken heeft die een verandering in geoelens mee brengt , tis precies of er hangt iets in je hoofdje ... is het een studie , is het een boek ... kan het niet goed uitleggen , heb je een afspraak ofzo ... kweet niet goed hoe ik het moet uitdrukken Kreeftje tis een verandering waar je terug vertrouwen in krijgt

Suus
ja, A'dam is in mijn hoofd blijven hangen, ik zei het al dat ik zou terug gaan, ik ga ook terug, eind augustus, en ja, dan is er en afspraak  :D  :D

klopt  :)

kreeft

Citaat van: Suzy op juli 15, 2013, 12:16:20 PM
Kreeft
een jonger positief persoontje heeft het wat moeilijk maar dit houdt niet lang aan
Suus

een jonger collegaatje die wat in de put zit  :( ze zit er een beetje door,  :-\ gelukkig is er verlof in zicht  :)

:-*

kreeft

goeiemorgen,

klaveren, muizen, kruis = ring , mc/brief
ring, muizen, ring
vogels, vogels
hart

piekeren over een overeenkomst, een relatie die ten einde is,  een bericht krijgen dat mijn hart aangaat

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

lelie, brief, kruis = berg , mc/beer
berg, brief, berg
vogels, vogels
hart

een bericht krijgen over iets dat ten einde is, veel bergen  :-\

grtj

Moonskin

Hoi Kreeft,

Een bericht dat je zwaar zal vallen, je voelt je je er eenzaam en verdrietig door, maar je zult troost vinden bij een ouder persoon (vrouwelijk?).
Het bericht of misschien een ander bericht waar je op zit te wachten kan nog enige vertraging met zich meebrengen, heb geduld.
Een reisje ligt misschien in het verschiet waar je blij/gelukkig van zal worden.

Liefs Thea

kreeft

goeiemorgen,

lelie, muizen, boom = weg , mc/heer
ooievaar, heer, brief
ruiker, toren
heer

een verandering die plaats vindt, een oudere heer die laat weten dat hij  een keuze maakt

grtj

@moonskin
geen berichten, maar kan nog komen, want ook vandaag ligt er een bericht in  :)
een reisje in het verschiet, ja, en ik wordt er blij van  :D

dank  :-*

fijne zaterdag iedereen  :-*

Lief

Hoi Kreeft,

De heer maakt een keuze. Geluk met geld.
Een omwenteling door een bericht van een heer.
Je wordt er blij van!

liefs, Lief :-* :)

kreeft

goeiemorgen,

ruiker, sleutel, lelie = kruis, mc/brief
wolken , brief, lelie
sleutel, berg
hond

wat onduidelijkheid ,een bericht ivm een ouder iemand, moet eerst een berg over, maar vertrouwen hebben,
iets dat een einde aankondigd?

zijn rare kaarten, die brieven en lelies blijven terugkomen? ???
afwachten :-\ 

grtj

Lief

hoi Kreeftje,

Zelf niks doen. Een leidinggevende gaat problemen oplossen op het werk wat betreft vertragingen e.d.
Berichten komen niet goed door.
Heb er vertrouwen in dat je je problemen overwint.

groetjes, Lief :)