dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Sweetie

Kreeftje,
brief, vissen, boek = beer , mc/hart
ring, hart, boom
kind, vrouw
wolken

Een bericht over een emotionele relatie , je bent emotioneel in een relatie  :), iets heeft te maken met het moeder zijn , je kind heeft het wat moeilijk µ

Suus

kreeft

@suzy, het kind vraagt dikwijls aandacht, vraagt ook voortdurend raad voor vanalles, en soms heb ik het er moeilijk mee, dat ze zo moeilijk is van karakter  :-[

@orlana, kind is reeds afgestudeerd  ;) maar ze dacht er wel over om een andere studie aan te gaan  :)

kreeft

goeiemorgen,

ring, tuin, kist = ooievaar , mc/hart
ruiker, heer, ring
ruiter, ooievaar
hond

een overeenkomst, een uitnodiging, vriendschap aangeboden krijgen, in goed gezelschap vertoeven,  het oude begraven en opnieuw beginnen,
een verandering ten goede?

grtj,  :)

Sweetie

Kreeftje,

ruiker, heer, ring
ruiter, ooievaar
hond

Een overeenkomst die je goed zal doen , er komt een einde voor een heer en een einde in een relatie , verandering van gevoelens
De ruiter brengt nieuws , de ooievaar brengt verandering in  een relatie met ene heer , iemand waar je vertrouwen in hebt komt misschien op bezoek

Suus

kreeft

@suus, vandaag in goed gezelschap vertoeft en lekker bbq gegeten  :P
verandering van gevoelens, ja zeker
de ruiter en de ooievaar zullen onderweg wat aan het rusten zijn  ;D
one flew over a cookooks nest  ;D

danke suusje, :-*

kreeft

goeiemorgen,
weekkaart,
het kruis  :-\

Leed. Ongeluk. Moeilijkheden. Einde van een periode. Beproeving. Verdriet.

kaartjes voor deze maandag,

ooievaar, kruis, hond = anker , mc/zeis
ooievaar, hond, ooievaar
anker, anker
vissen

een verandering, maar het is niet voor meteen, vertrouwen en stabiliteit, het komt redelijk plots

grtj

Lief

Hoi Kreeftje,

Als ik naar de dagkaartjes kijk, staat je weekkaart voor het einde van een periode. Automatisch ook voor nieuw begin. Lijkt me best gunstig...

Liefs, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

kreeft

@lief, beetje gunstig ja,  :D
nieuw begin ook, heb helemaal alleen voor de eerste keer een trip geboekt
met de thalys naar Amsterdam  8)
volgende week, hotel is ook geboekt, nu nog kijken voor van gogh, en meer  :D ;)
ik sluit dus wel een periode af, ja

:-*

Lief

Ow, wat gaaf! Ik woon aar om de hoek. Mijn man werkt in Amsterdam. Geweldige stad. Lekker genieten meid. Wat goed dat je dat geboekt hebt. Weer een sprong gemaakt.

Ik ga slapen.

Trustuh voor straks.

Liefs, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

beer, boek, hond = muizen , mc/kist
boom, kist, boom
kind, kind
boek

raar stelletje  ??? iets dat eindigd en daarover piekeren?

@lief, ja zeker een sprong  :D alleen de grens over, dat is de eerste keer, als dit lukt kan ik ook verder weg  ;) moet alleen nog de zon bestellen  ;D

grtj

Sweetie

En zie nu eens dat kruis positiever

Alles komt zoals het moet zijn , geef je over an het lot , die heeft het beste met u voor , enkel erin geloven !!

beer, boek, hond = muizen , mc/kist
boom, kist, boom
kind, kind
boek
Zakelijk iets inkijken iets waar e kan naartoe groeien , er komen papieren bij kijken , belangrijke documenten , let op u energie meid !
Ook een onderzoek die goed verloopt , vitamientjes tekort
Het kind moet ook op controle zeker , ze is aan het kijken om een nieuwe studie te nemen maar is er nog niet aan uit ..

Suus  :-*

kreeft

Citaat van: Suzy op juni 30, 2013, 09:38:30 AM
Kreeftje,

ruiker, heer, ring
ruiter, ooievaar
hond

Een overeenkomst die je goed zal doen , er komt een einde voor een heer en een einde in een relatie , verandering van gevoelens
De ruiter brengt nieuws , de ooievaar brengt verandering in  een relatie met ene heer , iemand waar je vertrouwen in hebt komt misschien op bezoek

Suus
ik kreeg onverwacht bezoek , ja van een oudere heer (ik ken geen andere  ;D de groen blaadjes zijn op  ;D)
fietstochtje langs het water en wat over koetjes kalfjes praten, ook leuk  ;D

:-*
Citaat van: Suzy op juli 02, 2013, 07:41:08 AM
En zie nu eens dat kruis positiever
Zakelijk iets inkijken iets waar e kan naartoe groeien , er komen papieren bij kijken , belangrijke documenten , let op u energie meid !
Ook een onderzoek die goed verloopt , vitamientjes tekort
Het kind moet ook op controle zeker , ze is aan het kijken om een nieuwe studie te nemen maar is er nog niet aan uit ..

ja, moest op onderzoek voor de schidklier, zei ik eerder ook al, heb wel gebrek aan iets maar bloedonderzoek zal moeten uitwijzen wat, heb last van kuitkrampen, eet iedere dag banaan, dus geen magnesium gebrek, afwachten,
kind denkt na over een studie, ook juist

:D

Sweetie

Alleen over koetjes en kalfjes of hoe er kalfjes komen in de koetjes  :D

Heb nog bosje groene blaadjes staan in den hof , ga nie goe zijn zeker ?  ;D
Heb nog ne zoon van 20 ook nie zeker ?  ;D

kreeft

goeiemorgen,

ring, ruiker, lelie = heer, mc/muizen
vissen, schip, weg
ruiter, ring
boek

een emotionele vriendschap, een oudere heer die een andere koers gaat varen,
piekeren over een heer ,

@suus, ja waar de kalfjes vandaan komen, sommige heren  :-X
ik ben heel selectief wat het groen blad  betreft, ist wel fris  :P
ben beter dak ga fietsen en tegen mn eigen klap  ;D

grtj

Sweetie

Kreeftje,
ring, ruiker, lelie = heer, mc/muizen
vissen, schip, weg
ruiter, ring
boek
Een emotionele verbinding is op komst , je zal waarschijnlijk ietsje krijgen van de heer , die heeft twijfels en piekert nogal , een relatie is nog niet afgelopen !

Suus