dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Moonskin

Goeiemorgen Kreeft,

schip, ooievaar, roede = zon , mc/heer
tuin, heer, wolken
vogels, vissen
zeis

Verlangen naar veranderingen op je levensreis brengen een ietwat sombere stemming met zich mee.
Weet wel dat door de veranderingen toe te laten de zon weer zal gaan schijnen.
In je vriendenkring is een heer die je zorgen geeft.. Met een juiste beoordeling kom je verder...
Financiele zorgen die ten einde komen.. Maar kan ook staan voor gedachten onderzoeken waardoor je tot diepere inzichten zal komen en bepaalde gevoelens/emoties los kan gaan laten waardoor het oude plaats kan maken voor het nieuwe..

Werkze...

Liefs Thea  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart
de boom,
Groei, stabiliteit, kracht, alleen-zijn, vastgeworteld zitten, starheid, gezondheid

kaartjes voor vandaag,

zon, hart , heer = roede , mc/hart
toren, ster, schip
anker, toren
hond

geluk en liefde ervaren met een heer,
stabiliteit en vertrouwen

@moon, verlangen naar verandering, klopt,
'meerdere heren' die mij zorgen geven  :-\ klopt ook  ;D
ppsst, mannen blijven altijd kind  ;)  ;D , met die instelling kom je al een stapje verder  ;)
financieel zou het beter kunnen, maar het andere klopt ook, diepere inzicht willen hebben,

dank Moon  :-*

Lief

hoi Kreeftje,

Geluk en verliefdheid bij een heer.
Financiele vooruitgang bij een bedrijf boeken.
Dit geeft vastigheid en vertrouwen.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Niets aan toe te voegen, mooie kaartjes  :)

kreeft

goeiemorgen,

kist, vissen, kruis = wolken, mc/klaver
wolken, vissen, wolken
huis, huis
kist

onduidelijkheden, veel wolken ook in mijn hoofd; zo voel ik mij ook  :-\

@lief, gistren een heer die met zn emoties geen blijf wist, ja,
de rest kan ik nog niet plaatsen

grtj  :-*

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Een einde en een nieuw begin wat voorspoed brengt. Er komt een einde aan onduidelijkheden en je komt goed in je vel. Je kunt de emoties rond iets loslaten.
Vernieuwingen alom.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)

kreeft

goeiemorgen,

anker, muizen, tuin = wolken , mc/roede
weg, slang, boek
dame, sleutel
boek

een keuze maken in iets, beetje vastzitten door gepieker,  iets te maken met een studie, een dame geeft me een oplossing , maar er zijn nog onduidelijkheden,

@lief, de wolken in mijn hoofd drijven stilaan voorbij

bellinekaartje,

Kaart 30: De Kruiken

Beroep: Kruiken moeten vol zijn en met deze kaart kan je dan ook succes boeken op beroepsvlak. Activiteiten zoals vergaderingen en etentjes zullen je beroepsleven bevorderen. Financieel: Je spendeert gul in het houden van sociale gebeurtenissen en etentjes. Alles komt terecht en op financieel vlak kunnen er niet teveel problemen

grtj  :)

Moonskin

Hoi Lieve Kreeft,

anker, muizen, tuin = wolken , mc/roede
weg, slang, boek
dame, sleutel
boek

Houd stand bij kleine ergenissen in de vriendenkring.
Door keuzes zal je weer kunnen groeien en een nieuwe inzichten verkrijgen.
Met zekerheid zal je een nieuw hoofdstuk van je levensboek gaan beginnen.

Fijne dag Kreeft.. Liefde, licht en harmonie...  :-*

Liefs Thea

Eva_84

Niets aan toe te voegen ;)
Fijne dag, knuffel  :-*

kreeft

@moon, beetje ergernissen, maar tis in mijn koppie dat het blijft draaien, theeft met vriendenkring te maken  :-\
heb aan het rad gedraaid vandaag, ben deze ochtend naar de tekenles geweest (waar ik vroeger ging),
les kun je dat niet echt noemen, eerder gewoon gezelschap, maar het verzet de zinnen  :D
deze avond stukje cursus gaan bijwonen, mss krijg ik daar meer inzicht  ;)
moet wel de regen trotseren,  :-\ das minder  ;D

dank jullie om mee te kijken  :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

hart, slang, huis = anker , mc/roede
zon, roede, schip
wolken, vos
tuin,

positieve energie ervaren, beetje wantrouwen en onduidelijkheden,
de rest zie ik niet

bellinekaartje,
Kaart 16: Het Kasteel

Beroep: De beroepsactiviteiten die zich thuis afspelen zijn bevoordeeld en zullen succes kennen. In het andere geval wijst deze kaart erop dat je meer aandacht aan de thuis zal moeten spenderen. Financieel: Met deze kaart is de financiƫle situatie veilig en mogen er niet al te veel problemen verwacht worden.

fijne dag iedereen,  :-* :-*

Lief

Hoi Kreeft,

Een relatie is sterk seksueel getint, weinig verliefdheid.
De zon kan de schaduw overtreffen door een andere koers te gaan varen.
Er is veel gedoe en geroddel in een vriendenkring.

fijne dag!

liefs, Lief :-*

kreeft

goeiemorgen,

weg, maan, ster = vissen , mc/kist
hond, vogels, vos
lelie, boek
tuin,

vertrouwde gesprekken hebben over een keuze ivm werk, het zou meer geluk brengen,

bellinekaartje,
Kaart 51: Vertraging

Beroep: Niks evolueert zoals je verwacht, want blokkeringen en obstakels komen op je pad. Je bent bezorgd en angstig over de situatie. Financieel: Er treden allerlei blokkeringen op inzake het inkomen. Geld komt dus trager op je af dan je verwacht en er treden moeilijkheden op, maar deze zullen slechts een korte tijd duren.

grtj

@lief, de duiding zal wel juist zijn, de realiteit, helaas  :-\
een andere koers gaan varen, ja, doe ik al een tijdje mijn best voor,
maar het is een zwaarbeladen schip om het te doen draaien  :-X
gedoe en geroddel in een vriendenkring, zal mss duiden op collega's, daar weet ik momenteel niks over, heb weekje verlof  :P   ;D , een vriendenkring is er niet echt, kan de vrienden op twee vingers tellen  :P

volgens mij doe ik tegenwoordig aan Nepleggingen  ::)

grtj,
:)

Lief

Hoi Kreeftje,

Geen nepleggingen. Het is allemaal onduidelijk. Soms willen we zoveel van de kaarten weten, herken ik direct, en juist op momenten dat het voor jou echt belangrijk is zijn ze niet helder. De helderheid komt ineens weer, let maar op.

Je zit in een onzekere situatie en zal beslissingen moeten gaan nemen (niet rationeel, maar ook in je gevoel)zodat er echt vooruitgang kan komen. Veel praten over je emoties maken een eind aan zaken zodat er een nieuw begin kan zijn.
Het verbreken van slechte invloeden. Laat je niet om de vinger winden door mooie praatjes.
Je voelt je beschermt door een oudere heer die duidelijkheid in je gevoel kan brengen door de vriendschap die je met hem hebt.

Kreeftje, je hoeft geen grote vriendengroep te hebben. 1 of 2 echte vrienden zijn zoveel meer waardevol.

fijne dag!

kreeft

Citaat van: Lief op oktober 17, 2013, 11:12:37 AM
Hoi Kreeft,

Een relatie is sterk seksueel getint, weinig verliefdheid.
De zon kan de schaduw overtreffen door een andere koers te gaan varen.
Er is veel gedoe en geroddel in een vriendenkring.

fijne dag!

@lief, ik kom nog eens terug op je woorden,
ik was net op bezoek bij de enige vriendin die ik heb en, , , ja, er doet een kwakkel de ronde,
er wordt dus geroddeld  :-X
de man van 70 j waar ik al dertig jaar een dochter - vader band mee heb, is nu plots mijn lover ,
ik ben blij dat ik toch nog van de straat ga geraken  ;D

en lief, ik ben tevreden dat ik de vrienden op een paar vingers kan tellen , meer hoeft het niet te zijn  :)

:-*