dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Sweetie

Kreeftje,
slang, kist, vos = dame , mc/hond
beer, weg, slang
ruiter, dame
lelie

Pfftttt , wat is dat allemaal .. alweer een bericht van moeder , je zoekt steun bij een dame ofzo .. valsheid en jaloezie komt van moeder , je zal een andere weg gaan kiezen en dit zal je beter tot bij jezelf brengen

Suus

kreeft

goeiemorgen,

kind, ruiker, muizen = ruiker , mc/ster
weg, maan, maan,
hond, heer
zeis

iets nieuws aangeboden krijgen, beetje gedoe ivm werk

niks waard, sorry  :'(

Lief

hoi Kreeftje,

Ik vind het een lastige kaart meid.

Vertrouwen in een heer wordt opgezegd. Keuzes met betrekking tot een baan. Vernieuwingen?

Fijne dag en een dikke knuffel van mij.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

vogels, maan, hart = maan, mc/maan
kist, tuin, tuin
heer, huis,
maan,

heleboel maantjes,  :-\
gesprekken op het werk?

@lief, ja het zijn lastige kaarten en ik kan ze niet plaatsen  :-\

grtj en fijne zaterdag  :)

Sweetie

Kreeftje,

vogels, maan, hart = maan, mc/maan
kist, tuin, tuin
heer, huis,
maan,
Ze zien er lastig uit , je bent nerveus en het voelt niet goed , u gedachten ( maan ) dwalen af ( kist - vogels ) je hebt het emotioneel moeilijk in je hart  ( hart - maan tuin ) ben je creatief bezig ( tuin - huis ) en een heer zijn gedachten zitten ook elders

Suus :-*

kreeft

goeiemorgen,

ruiter, zeis, kist = toren, mc/boek
roede, hond, brief
dame, ruiker
klaver

tweestrijd in een vriendschap waardoor dingen eindigen, daar bericht over krijgen
iets aangeboden krijgen waardoor ik geluk ervaar (ruiker-klaver)?
(toren-boek) iets met een instantie dat ik nog niet weet?
of documenten die op komst zijn?

@suus, klopt wat je zegt, ja, ik zou graag creatief bezig zijn, het kriebelt, maar tkomt er nie uit  :-\,
gebrek aan doorzetting momenteel

grtj en fijne zondag

Sweetie

Kreeftje,

Zijn al even mooi als mijn kaartjes ..

ruiter, zeis, kist = toren, mc/boek
roede, hond, brief
dame, ruiker
klaver

er komt precies iets dat tot een breuk komt , een definitieve beindiging en er gaan papieren moeten in orde gebracht worden , het lijkt erop dat je gesprekken zal aanknopen met een vertrouwenspersoon en dat het voor jou een bevrijding zal zijn

Suus  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
maan,
Gevoeligheid, intuïtie, verbeeldingskracht, angst, veranderlijkheid, twijfel, bedrog, werk...

kaartjes voor vandaag,

boek, kruis, sleutel = muizen, mc/ring
boek, sleutel, tuin
muizen, ooievaar
huis

iets waar een kruis over getrokken wordt, iets wat uitkomt, documenten of een geheim? er ligt een oplossing
gepieker over een relatie of overeenkomst, grote verandering binnen de sociale kring

@suus, gisteren geen schoon kaarten , vandaag terug boeken, dus zal wel iets zijn met papieren  :-\
afwachten,

danke suusepluus  :D

Eva_84

boek, sleutel, tuin
muizen, ooievaar
huis

Door een studie of vorming gevolgd te hebben, een belangrijke beslissing nemen ivm een relatie of overeenkomst. Een ontdekking dat er thuis iets ontbreekt, of officiële documenten ivm thuis. Veranderingen in je vriendenkring, iemand die verhuisd is of zo.
Fijne dag kreeftje

kreeft

@dank eva, maar kan het niet plaatsen vandaag,  :)

grtj  :-*

Moonskin

Hoi Kreeft,

boek, sleutel, tuin
muizen, ooievaar
huis

Iets wat geheim was waar je nu duidelijkheid in krijgt hierdoor zal je weer wat geluk terug krijgen.
Het geheim kan nu dan ook eindelijk openbaar gemaakt worden en veranderingen worden naar de buitenwereld mede gedeeld. Deze veranderingen zullen de thuissituatie geluk brengen.

Fijne dag.

Liefs Thea  :-*

kreeft

goeiemorgen,

vos, anker, hond = zon , mc/ruiker
kind, ooievaar, kind
lelie, lelie
hart,

snap er ni veel van , maar zijn mooie kaarten  :D
zal toch het kind ni zijn da zwanger is?  :o
of iets dat nog in zn kinderschoenen staat , grote verandering naar iets nieuws
de lelie, wondermooie kaart  :D staat ook voor spiritueel en puurheid,
iets met echte liefde,
zal wel zien wat me overvalt vandaag  :D

@moon, je zegt daar zoiets  :o afwachten, maar ben heel blij met de duiding  :-* :-*

Lief

Hoi Kreeftje,

Ik zou bijna zeggen puur geluk Kreeft.

Iets wat openbaar gemaakt wordt van gisteren, het kind dat zwanger is??
Alle vertrouwen in de toekomst.

Fijne dag Kreeftje.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Kreeftje ,

vos, anker, hond = zon , mc/ruiker
kind, ooievaar, kind
lelie, lelie
hart,
Het kind kijkt u met arguusogen aan ... er ligt iets hahaha ja ... er is een kindeke geboren op aard .. tlag in een kribbeke gedekt met wat stro ... er komen nieuwe wendingen aan en je zal het ongeloofliojk aangenaam vinden .. je hart zal openbloeien

Suus :-* :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

ruiker, kist, muizen = huis , mc/slang
ooievaar, zon, brief
vogels, weg
vissen

grote verandering op komst, door dingen te begraven, een positief bericht maar zet wat aan tot gepieker, het is ivm het huis en sleept al lang aan,

@ heb gisteren het kind ad tand gevoeld 'niet letterlijk te nemen'  ;D, is nie van plan kindeke in bakske vol met stro te droppen  :-X (suus, wa doe gij de mensen toch aan, da boeleke zou kou hebben  ;D)

iemand die ook met kaarten bezig is, zei me gisteren, kind, ooievaar kind, kan ook betekenen dat ze het kind in zichzelf teruggevonden heeft,  :D , inzien dat ze een stukje terugmoet, naar een basis om vandaar uit terug vooruitgang te boeken,

afwachten  ;)

grtj  :-*