dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Lief

Goedemorgen Kreeftje.

Hoe was het aan zee?

Je streeft volhardend een doel na wat financieel succes zal opleveren.
Een bericht van een instelling, ziekenhuis? Over iemand zijn gezondheid.
Gedoe op het werk met iemand vanwege onervarenheid.

Fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Audrey

Beste Kreeft,

Thnks voor je feedback.

Je krtjs:

Uitstapje was succesvol en heeft wat energie en duidelijkheid opgeleverd.
Bericht van een (gezondheids)instelling óf zaken op een rijtje hebben door genomen beslissingen die "vruchtbaar" zijn.
Een voorstel afwijzen?

Hartelijke groet,
Audrey

kreeft

@Lief, de zee heeft energie gegeven,  :D en het weer zat heel erg mee  8) had spijt dat ik moest terugkomen  :'(
een bericht ja, meerdere berichten , iemand over zijn gezondheid en een heel verwarrende brief van mn moeder (zucht  :-X )
@Audrey, de uitstap was succesvol ja,  :D en gaf energie
ik probeer zaken op een rijtje te zetten  :)

de rest kan ik niet plaatsen,

grtj en dank  :-* :-*

Moonskin

Hoi Kreeft,

Nog even mijn reactie op je kaartjes:

Gebeurtenissen brengen duidelijkheid, gesprekken brengen opheldering, deze kunnen gepaart gaan met een positieve ruzie/woordenwisseling.
Positief bericht over iemand die ziek is. Misschien van een ziekenhuis..
Erkenning en waardering op je werk, problemen en spanningen nemen af.

Fijne dag ..

Liefs Thea  :-*

kreeft

goeiemorgen,

boom, ster, wolken = brief , mc/klaver
berg, weg, sleutel
slang, toren
boek

een keuze maken die geluk en een oplossing brengt in iets, het is nog allemaal niet geheel duidelijk,
maar een bericht maakt veell goed

bellinekaartje
Kaart 36: De Vogels

Beroep: Er is een bittere strijd aanwezig in het beroepsleven, want je wil opkomen voor je belangen, soms met teveel kracht, waardoor je op verzet kan stuiten. Financieel: Je komt op voor je financiële belangen waardoor er discussies kunnen ontstaan over geld. Je zet toch je eigen ideeën door.
grtj,

@Moonskin, dank voor je opbeurende woorden  :D het zal een week vol gesprekken of berichten worden,  ook ivm min ouders , waar ik eigenlijk geen contact meer mee heb

grtj  :-*

Moonskin

Hoi Kreeft,

Oplossingen over lang bestaane problemen en onduidelijkheden zullen definitief verdwijnen.
Beslissingen worden helder en oplossingen zullen eindelijk zekerheid gaan bieden.
Met wijsheid zul je met een situatie om moeten gaan, dit kan je nieuwe inzichten geven. (levenslessen)

Fijne avond nog even ..

Liefs en een knuffel Thea  :-*

kreeft

goeiemorgen,

zon, vogels, kind = tuin , mc/sleutel
slang, ring, sleutel
maan, weg
hond

positieve gesprekken hebben over iets nieuws, een keuze maken in werk en er vertrouwen in hebben,
er liggen oplossingen voor iets klaar,

@Moon, dank om te kijken  :D :-*

bellinekaartje,

Kaart 14: De Telescoop

Beroep: Er zal vooruitgang komen in het beroepsleven indien men de zaken grondig onderzoekt en tot harmonie brengt. Bepaalde persoonlijke contacten kunnen je op weg helpen. Financieel: Er zullen verbeteringen komen op financieel vlak, vaak door de raad van een bepaald persoon.

grtj en fijne werkdag iedereen  :)

Eva_84

Hey kreeftje,

zon, vogels, kind = tuin , mc/sleutel
slang, ring, sleutel
maan, weg
hond

Leuke gesprekken met je kind of een jongere persoon uit je omgeving. (Ik zie je in gedachten aan een tuintafel zitten in goed gezelschap :) )
Er wordt na lange tijd een oplossing aangeboden ivm een contract of overeenkomst.
Je gaat misschien ergens naartoe met een vriend?
Fijne dag  :-*

Audrey

Goedemiddag Kreeft,

Samen met je kind iets (leuks) doen.
Een contact over contract ontwikkelt zich in de goede richting.
's Avonds bezoek van/aan een bekende.

Hartelijke groet,
Audrey

kreeft

@eva, Audrey, gesprekken met een heel jong collegaatje, jonger dan mn dochter , is leuk als de jeugd je in vertrouwen neemt  :)
de rest kan ik nog niet plaatsen  :)

grtj en dank  :)

kreeft

goeiemorgen,

toren, vos, ruiker = wolken , mc/toren
sleutel, muizen, beer
tuin, klaver
weg

onduidelijkheden ivm een instantie, een beetje gedoe om een oplossing te vinden

bellinekaartje,
Kaart 32: De Lantaarn

Beroep: De werksfeer in verpest door een grote competitie en conflicten. Dit zal het uiteindelijk resultaat schaden. Financieel: Plots komen er uitgaven voor reparaties en er kan een financiële crisis Ontstaan.

grtj

Lief

hoihoi,

Gedoe! Even afstand nemen en alles goed observeren zodat er een oplossing kan komen.
Irritatie door bepaalde tekortkomingen.
Zelf stappen zetten om je sociale kring uit te breiden.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

niks van aan vandaag,
geen gedoe, geen problemen,
wel muizen  ;D echte dan, heb buiten een hoek opgeruimd waar oude bloempotten stonden
want had eerder dees week 'iets' zien lopen, :-\
dank om te kijken  :)

Moonskin

Hoi Kreeft,

Toch nog even mijn ziensdingetje...  ;)

Je afzonderen waardoor je rust in jezelf vind.. Het geeft je de kans om alles even te overdenken.
Succes ervaren/ondervinden waardoor je stabiliteit zult vinden.
Gelukkige belevenissen met vrienden waardoor je de juiste keuzes kan gaan maken..

Fijne avond nog even..

Liefs Thea  :-*

kreeft

goeiemorgen,

boom, anker, kind = ooievaar , mc/ster
huis, vogels, lelie
ster, wolken
weg

gesprekken met een ouder iemand, een verandering die geluk brengt,
groei en stabiliteit in iets nieuws,

Hoi Moon,
altijd blij met je zienswijze  :D, je hebt wel gelijk, me een beetje terugtrekken in mezelf en me beter vvoelen in mn vel daardoor

grt,

bellinekaartje,

Kaart 7: De Eer

Beroep: De inspanningen zullen beloond worden en je zal meer zekerheid verwerven in het beroepsleven. Dit verhoogt je eigenwaarde en aanzien. Financieel: Er gebeurt een overwinning en met deze komt ook een gunstige evolutie op financieel vlak. Transacties en speculaties worden bevorderd met deze kaart en zullen mooie winsten opleveren.

grtj