dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Moonskin

Hoi Kreeft,

Wacht rustig af, de rust en vrede zullen zeker terug komen.
Verhelderen bericht van familie.
Je zult je problemen overwinnen met behulp van een vriend.

Fijne dag.. Liefs Thea

kreeft

Citaat van: Lief op juli 28, 2013, 10:30:58 AMZelf niks doen. Een leidinggevende gaat problemen oplossen op het werk wat betreft vertragingen e.d.

@lief, morgen komt een leidinggevende terug uit verlof, benieuwd ?
@Moon, ik hoop dat rust en vrede terugkeren, er is veel ongenoegen de laatste tijd, op het werk

dank jullie om te kijken  :-*

de kaarten geven de laatste dagen alsmaar berichten en ouderen aan, kan het niet plaatsen  :-\

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,

wolken,
onduidelijkheden, Deze kaart staat voor obstakels en wijst op moeilijkheden, hinderpalen en chaotische momenten. Maar ... wolken trekken altijd voorbij!

kaartje voor vandaag,

slang, kruis, boom = vogels , mc/kind
slang, boom, ooievaar
vogels, wegen
vissen

gesprekken over iets nieuw, keuze maken,

grtj

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Gesprekken over vernieuwingen waardoor je kunt groeien.
Deze groei brengt een verandering met zich mee.
Het gevoel hebben geen keuze te hebben terwijl ze er wel zijn.

Fijne dag!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

Citaat van: Moonskin op juli 26, 2013, 12:57:39 PM
Hoi Kreeft,

Een bericht dat je zwaar zal vallen, je voelt je je er eenzaam en verdrietig door, maar je zult troost vinden bij een ouder persoon (vrouwelijk?).
Het bericht of misschien een ander bericht waar je op zit te wachten kan nog enige vertraging met zich meebrengen, heb geduld.
Een reisje ligt misschien in het verschiet waar je blij/gelukkig van zal worden.

Liefs Thea
alweer iets dat uitkomt, maar bij mij komen de dagkaarten altijd later uit,
was lang bij een babbelgroepje, een oudere vrouw herviel van kanker, ik steunde haar zoveel ik kon,
toen het mijn beurt was om een echtscheiding aan te kondigen, reageerde ze heel afstandelijk,
gistren was blijkbaar iedereen uitgenodigd voor een bbq, behalve ik  :'( , iemand stuurde me een bericht per gsm, om te vragen of ik niet uitgenodigd  was, niet dus  :-\

dank Thea  :-*

de weekkaart is alvast van dienst

Lief

Tjee Kreeft,

Wat een nare mensen heb je toch. Ik hoop dat de rest van dit berichtje ook uitkomt. Troost vinden bij iemand die het wel echt goed met je meent en dan dat reisje :D

Zulke mensen krijgen hun trekken wel thuis Kreeft. Ben maar blij dat jij zo niet in elkaar steekt. En in ben zeer benieuwd wat de andere leden van het groepje ervan vinden dat jij overgeslagen wordt.

dikke knuffel en veel liefs,

Lief :-* :)

kreeft

ja, Lief,
ik ben er opzettelijk van tussen gelaten,
kreeg eerst een mail van iemand van dat groepje,
ziehier
=====================================
Dag iedereen,

Claire wou de mail adressen van jullie vandaar dat ik deze mail stuur.

Claire als je gewoon allen beantwoord komt het bij iedereen terecht.

--
Met Vriendelijke Groet
=====================================
zo zie je maar, ja nare mensen, zal nog eens iemand steunen en dag en nacht bijzitten,
organiseerde zelfs een geldomhaling voor haar om bij te leggen, bij iets heel kostbaars dat ze zich wou aanschaffen,
een mens vraagt zich op de duur toch echt wel af, waar het allemaal blijft komen, die nare dingen  :'(
het was iemand van dat groepje die me vandaag een sms stuurde om te vragen of ik die mail niet gekregen had, niet dus,
maar dat zegt eigenlijk alles over dat mens , zo denk ik erover  ;)
ik zei het eerder al, ik heb na het aankondigen van een scheiding, één iemand over waar ik contact mee heb, en iemand via mail natuurlijk, de rest moest mij plots niet meer  :-\

dat reisje ligt al vast hé, A'dam, mss een bankje in het Vondelpark  ;D

dank voor de knuffel,  :-* :-*

Moonskin

Ohwww Kreeft, Dat zijn geen leuke ervaringen en nog minder leuke mensen zeg. Maar sta helemaal achter wat Lief zei: Zulke mensen komen ook zichzelf echt nog wel tegen!

slang, kruis, boom = vogels , mc/kind
slang, boom, ooievaar
vogels, wegen
vissen

Iets word gecompliseerder dan in de eerste instantie verwacht was, maar zal ook weer genezen/verbeteren. Problemen worden overwonnen.

Er is sprake van een verminderde weerstand/ziekte? Maar de ooievaar brengt beterschap met zich mee. Dit kan alleen nog wel een jaartje op zich laten wachten.

Je maakt je zorgen over een beslissing die je moet nemen, maar dit is niet nodig, vertrouw maar op je gevoel.

Liefs en een knuffel ook van mij.
Thea

kreeft

goeiemorgen,

slang, kruis, wolken = kind , mc/boek
slang, wolken, toren,
kind, ring
klaver

een nieuwe overeenkomst? een studie?

grtj

@Moon, een verminderde weerstand klopt, ik hoop dat het zal beteren, maar het is de hele situatie waar verandering zou moeten in komen
ik maak me idd veel zorgen omdat ik niet meteen een oplossing zie
alles wat laten bezinken  ;)

dank om te duiden, het doet ook mij zien  :D

Lief

hoihoi,

Structurele problemen met het kind door een geheim.
Iemand bij een instantie die niet eerlijk is, je hebt er geen hoge hoed van op.
Een overeenkomst die je vooruitgang brengt.

liefs, Lief :-* :)

Eva_84

Hoi kreeft,

Je breekt met een oneerlijke vrouw(de slang) en dat doet je verdriet,je maakt je er zorgen over.
Er komt een nieuwe overeenkomst die je wel geluk brengt.

Liefs, Eva

Moonskin

Hoi Kreeft,

Complicaties nemen af, of het contact met een vrouwelijk persoon zal minder worden. In 3 weken zal iets nieuws beginnen wat angst met zich mee brengt.
Met wijsheid zal je prima met de situatie om kunnen gaan.
Een nieuw begin in een relatie of een nieuwe (liefdes) relatie zal beginnen waar je gelukkig van zal worden.

Liefs Thea

kreeft

goeiemorgen,

maan, huis, toren = toren, mc/beer
kruis, muizen, klaver
muizen, ring
vogels

gepieker over geluk en over een overeenkomst, gesprekken, iets met een instelling

grtj

@lief, niets a d hand met het kind hoor  :D , ik denk dat het over iets nieuws gaat
@Moon, Eva, er is een oneerlijke vrouw op het werk ,de rest kan ik nog niet plaatsen, :)

grtj :D ,

Lief

Hoi Kreeftje,

Blij te horen dat het niet om het kind ging.

Werk mee naar huis nemen. Letterlijk of figuurlijk dingen van je werk meenemen. Er heerst namelijk afgunst en gedoe op het werk.
Geduld hebben, dingen gaan beteren.
Je mist soms het missen van een goede, stabiele relatie.

groetjes, Lief :)

kreeft

@lief, werk zit constant in mijn hoofd ja, neem het dus wel mee naar huis,
ik ben in de vooravond langsgegaan bij iemand die in de gehandicaptentehuis werkt,
mss heb ik daar een waterkansje op nieuw werk  ;) ik ga mn kans wagen  ;)
en ja, ik mis een stabiele relatie  :-\
ik kreeg ook een overlijdensbericht vandaag  :'(

grtj