dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

goeiemorgen,

vos, schip, ring = wolken , mc/kist
ooievaar heer, zon
ruiker, muizen
maan

een andere koers gaan varen, iets positiefs met een heer, er zijn wat onduidelijkheden daar iets dat een einde heeft, maar er komt een nieuw begin

@lief, ik ben echt benieuwd of er in die nalatenschap iets zit voor mij? maar mss wel, het zou welkom zijn  :P
@moon, ik kijk uit naar nieuwe dingen, ander werk waar ik mezelf kan zijn, dus dat is positief en ik zal me beter voelen   :D
nog altijd geen bericht

dank om te kijken, jullie, fijne dag  :D  :-* :-*

Lief

Hoi Kreeft,

Ik ga voor je duimen :D

Oppassen dat iemand je financieel geen loer wilt draaien. Dingen worden duidelijker. Er eindigt iets waardoor er nieuwe deuren opengaan.
Een vrolijke man die voor aangename veranderingen gaat zorgen.
Maak je niet te druk wat betreft je werk.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

@lief, nog geen man , hopelijk staat hij achter het hoekje  ;D
ik maak me niet (meer) druk om het werk  ;)

dank  :-*

kreeft

goeiemorgen,

roede, muizen, klaver = kruis , mc/ooievaar
vissen, ring, klaver
muizen, brief
vos

een bericht over een overeenkomst die geluk brengt, beetje gepieker daarover, een verandering die op komst is

grtj

Belline dagkaart

Kaart 47: Het Verlaten Eiland

Beroep: Ondanks alle inspanningen blijven de resultaten in het beroepsleven uit. Je inspanningen worden niet erkend en dit leidt tot ontmoediging. Financieel: Er worden geen financiële engagementen genomen. Alle financiële aangelegenheden brengen problemen met zich mee. Je zal jezelf dus moeten beperken op financieel vlak om de moeilijke situatie te overwinnen.

grtj

Lief

Goedemorgen Kreeft,

Beetje gedoe over geld, maar het komt en gaat je geluk brengen. Een einde van iets wat hele veranderingen met zich mee brengt.
Een overeenkomst/contract wat je vooruitgang brengt en je blij maakt.
Een bericht wat niet helemaal duidelijk is en waar je over piekert.

kreeft

goeiemorgen,

vogels, huis, weg = klaver, mc/klaver
ster, boek , hart
wolken, vos
tuin

diepgaande gesprekken over een keuze en dingen die het hart aangaan, iets wat niet helemaal duidelijk is,
maar er ligt geluk

@lief,
ik hoop dat er een overeenkomst komt, de rest kan ik nog niet plaatsen,
dank  :D :-*

belline dagkaartje,

Kaart 9: Het Gezelschap

Beroep: Het werk verloopt vlot en biedt kans op vooruitgang. Met deze kaart kan je op beide oren slapen. Financieel: Er komt welstand en zekerheid op financieel vlak.

:)

Lief

hoihhoi Kreeftje,

Gesprekken over keuzes waar je een blij gevoel bij krijgt.
Vernieuwingen op sociaal gebied. Het is nog niet helemaal duidelijk wat. Het is in ieder geval positief.

fijne dag!

kreeft

goeiemorgen,

beer, vos, vogels = boom , mc/boek
dame, boek, ooievaar
toren, slang
boek

een dame die niet te vertrouwen is? iets met een instantie, dingen die ik niet weet?

snap er de ballen van  :-\

belline dagkaart,
Kaart 48: De Tijd

Beroep: Deze kaart toonde het einde van een beroepsactiviteit aan, een belangrijke verandering en vernieuwing. Het werk dat je nu doet kan stopgezet worden en contracten verbreken. Financieel: Er is een financiële crisis aanwezig, want de inkomsten komen moeilijk binnen. Er zijn allerlei verplichtingen die een financiële druk opleveren.

grtj :)

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Een vrouw met jaloezie en een onvoorspelbare tactiek die door iets te verzwijgen de boel verziekt. Gelukkig van korte duur.
Niet vertellen wat jouw plannen zijn en welke veranderingen jij door wilt voeren. Misschien een studie?
Je krijgt dingen te horen over een instantie/bedrijf die je nog niet wist.

fijne dag!

kreeft

ik vertrek seffes naar zee voor het weekend,
heb kaartjes gelegd, 'wat komt er dit weekend'

schip, sterren, ooievaar = kruis, mc/berg
toren, sleutel, ooievaar
ster, vos
lelie

er op uit gaan en dat zorgt voor een verandering,

@lief, een jaloerse vrouw op het werk , ja, maar vandaag was ze er niet, dus betere sfeer  ;)

grtj en fijn weekend  :-*

Lief

Lief Kreeftje,

Geniet van je weekend! Heerlijk de zeelucht in de longen en de zeewind door de haren. Er heerst een hele andere energie bij zee. Slurp haar op zodat je er voor een poos weer tegenaan kunt.

Let op mannelijk schoon. Heb het gevoel dat je prins er bijna aankomt.

Dikke knuffel,

Liefs, Lief :-* :)

Moonskin

Hoi Kreeftje  ;)

Fijne reis natuurlijk, Geniet!

schip, sterren, ooievaar = kruis, mc/berg
toren, sleutel, ooievaar
ster, vos
lelie

Een reis onder een gunstig gesternte zullen positieve standhoudende veranderingen met zich meebrengen.
Groei en vooruitgang zullen je oplossingen aanrijken om veranderingen door te voeren.
Geniale (  ;D ) ideeen, invallen en gedachten brengen geluk in je leven  :-*

Ontzettend lekker positief!!

Liefs Thea

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,

de heer,
zelfde als de voorbije week :o
Man, het mannelijke, scheppend principe, denken, handelen, egoïsme, koppigheid
Op deze kaart zien wij een man staan, die uitgedost is in een chique bruin kostuum. Hij draagt een hoed en zijn schoenen zijn blinkend opgepoetst. In zijn rechterhand houdt hij zijn handschoenen vast. Deze man is een heer en is duidelijk gekleed om een goede indruk te maken ... "dressed to impress". De vraag is op wie?

roede, toren, ruiker = schip , mc/tuin
lelie, heer, vogels
weg, huis
boek

een oudere heer, iets aangeboden krijgen door een instantie een uitnodiging krijgen,
een keuze maken en een andere koers gaan varen

belline dagkaartje,

Kaart 11: De Duivel
Beroep: Het beroepsleven verloopt moeilijk en gaat gepaard met een vijandige sfeer. Er is veel tegenwerking, jaloezie en roddel aanwezig in je omgeving. Financieel: Je draagt zware lasten op financieel vlak en er wordt veel verloren. Investeringen zijn met deze kaart uit den boze. Voorzichtigheid is geboden.

grtj  :)

@lief, Moon, prachtig weekend gehad, geen prins op het witte paard, eerder het 'loze vissertje'  ;D
genoten, het is raar dat de zee mij altijd zo fantastisch goed doet, water geeft me kracht
nog dit week werken en dan eindelijk echte vakantie  :D

:-* :-* :-*

Moonskin

Hoi Kreeft,

Fijn dat je een goed weekend hebt gehad en even lekker hebt kunnen uitwaaien..  :-*

Hoger iemand van een instantie zal je uitnodigen.
Een ouder vredelievend iemand waar je een gesprek mee zult hebben of bericht van krijgt.
Een familie beslissing met geestelijke waarde.

Fijne dag..

Liefs Thea

kreeft

goeiemorgen,

hart, sleutel, roede = maan , mc/kist
berg, kist, slang
dame, beer
kist

veel kisten, dingen die eindigen, heeft met werk te maken, een einde aan valsigheid?
snap het niet  :-\

@Moon, dank om mee te kijken  :) kan het nog niet plaatsen, maar het is een beetje altijd hetzelfde dat de kaarten vertellen, alleen in een ander vorm, dus er zal wel iets uit de lucht vallen  :D

grtj  :-*

belline kaartje,

Kaart 26: De Pijlenbundel

Beroep: Met deze kaart kan je in alle rust werken en vooruitgang boeken. Je professionele zekerheid is bevorderd en je moet je niet al te veel met negatieve zaken bezighouden. Financieel: Je financiën zorgen niet meteen voor zorgen, want deze is erg verzekerd. Er wordt zelfs een positieve evolutie aangeduid met deze kaart.

:)