dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Sweetie

Kreeftje,
De zeisen :
Breuk, iets wordt weggemaaid , je zal knopen door hakken ..

kaartje voor vandaag,
weg, kind, klaver = ruiter , mc/roede
anker, beer, schip
vos, hond,
maan
Je zoekt een houvast om iets nieuws te beginnen geluk en sterk in je krachten gaan staan , er komen nog gesprekken toe die je in een tweestrijd doen vallen maar je zal zien dat je alles een plaats kan geven , er komt vertrouwen in jezelf , de argwaan daar zal je boven komen te staan , bepaalde dingen zal je ook gaan inzien !

Suus :-*

kreeft

afwachten, nog geen beweging,  :)

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

kist, tuin, toren = roede , mc/zon
heer, schip lelie,
zon, sleutel
heer

iets met een heer, positief,

ik zie wel, ben in vakantie, mijn oud mannenhuis is momenteel gesloten  ;D

grtj

Amsterdam is prachtig en de zon schijnt  :D

Sweetie

Kreeftje ,

kist, tuin, toren = roede , mc/zon
heer, schip lelie,
zon, sleutel
heer
iets loslaten , iets verwerken en een nieuw begin creeeren, lijkt of je vandaag bij een man zal zitten en lekker wat kletsen , het brnegt positieve energie mee , de heer voelt zich goed of je staat heel goed in je krachten , je schijnt letterlijk en dat mag wel é meis

Gelukkige verjaardag  :-*
mwa mwa mwa

Lief

Hoi Kreeftje,

Mooi kaartje meid! Geniet lekker vandaag. Misschien leuke heer in het Vondelpark. Beetje kletsen op een bankje ;)

Amsterdam is the place to be met dit weertje....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

@lief, dat vondel park, ik zit er vlak bij,
achter het mariott hotel  :)
zo kort bij het centrum en toch rustig  :)
@suus, moet nog gaan eten, dus mss zit daar een heer  ;D

grtj  :)

Sweetie

kreeft

goeiemorgen,

zon, berg, maan, = vogels , mc/ruiter
ster, ooievaar, kist
sleutel, ring
weg

er is geluk onderweg, door gesprekken die een verandering aangeven en een oplossing voor een overeenkomst, een einde en nieuw begin in iets

grtj,

@suus, ik ben e proper maske zelle   :P alléé, soms é  ;D

:-*

Sweetie

Kreeftje ,

Ja dat denk ik ook , anders zou je geen slabbetje mee hebben é  ;D :D

zon, berg, maan, = vogels , mc/ruiter
ster, ooievaar, kist
sleutel, ring
weg

De zon schijnt en ons Kreeft staat op de top van de berg , je hebt al een heel moeilijke tocht gemaakt maar nu mag je het pad van de vooruitgang gaan bewandelen , je zal een verandering ondergaan en iets afsluiten , je emoties gaan begraven en er ontstaan veranderingen die de ruiter mee brengt, er komt heel wat beroering in je leven maar je kan alles een plaats geven
, er opent zich een nieuwe relatie , je doorbreekt het stil zwijgen , je doorbreekt een cirkel en staat op een nieuwe weg , kies je weg meid .. ga ervoor , het ziet er goed uit !

Suus

kreeft

voor vandaag,

slang, vissen, hart = dame , mc/hond
boom, weg, ooievaar
brief, schip
lelie

een bericht ontvangen, geld op komst?
vertrouwen hebben in mezelf
een keuze maken die voor verandering zorgt

grtj

ja, suus, ga mij best om nu niet te tuimelen van die berg  :D, ik ga goe rondkijken op welk pad ik terecht kom

:-*

Sweetie

Kreeftje,
slang, vissen, hart = dame , mc/hond
boom, weg, ooievaar
brief, schip
lelie

Er zijn wat spanningen die je emoties losweken  , er is een te nemen beslissing die verandering brengt in het hart , je hebt vertrouwen, een
Een brief over een oudere persoon is op komst , je gaat toch niet op reis ??

Suus

kreeft

@suusje,
het oudemannenhuis is terug open  :-X
een brief, ja, ivm mijn vader  :-\, hij zocht een ander leven en ik paste daar niet in  :'(
als ze dan oud versleten en halfzot zijn, dan krijg je brieven van de gemeente, dat er klachten zijn van buren, vuilnis, overlast en hij is in de war, tja,
heb via het net zijn zoon gezocht en gevonden en mss zien we dan samen wat er kan gedaan worden,
enfin, zal wel zien wat er allemaal komt  :-\

maar ik heb een super uitstap gehad  :D :D :D :P :P en dat neemt niemand mij nog af  ;)
pssst, tzit in Amsterdam vol Ollanders  :P ;D
nog nooit zoveel fietsen gezien en die stoppen voor niets niemand, gewoon doorrijen  :o
leek wel sjiena  ;D

grtj

kreeft

goeiemorgen,

heer, wolken, muizen = berg , mc/ring
vissen, dame, kist
brief, ruiter
heer

een probleem in een overeenkomst/relatie? een bericht dat onderweg is van een heer

grtj

Lief

Hoi Kreeftje :D

Moeilijkheden en tekortkomingen in een relatie voor een heer.
De vrouw heeft daadkracht en zit midden in een transformatieperiode waar zij niet van afwijkt.
Er wordt een besluit medegedeeld door de heer.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Kreeftje,

Ja dat was genieten é!
Gelukkig zitten er veel Nederlanders , tis niet zoals hier dan , dat er niet veel Brusselaars meer  in Brussel wonen ?! ...

heer, wolken, muizen = berg , mc/ring
vissen, dame, kist
brief, ruiter
heer
Emotionele toestanden voor een heer , je zal je mannetje moeten staan , je piekert en er komt een einde aan iets , een berg vol frustratie in een relatie , je krijgt nog maar eens een berichtje waarvan je ACH JA zegt !, komt er misschien nog een samenkomst met een heer aan ?

Suus  :-*