dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

goeiemorgen,

ster, zon, roede = weg , mc/boek
roede, wolken, sleutel
ooievaar, schip
tuin

een reis naar het buitenland? er ligt een oplossing om een keuze te maken, het is nog het onbekende of er komen papieren aan te pas?

grtj,

@Audrey, Eva, keuze maken om sommige dingen anders te gaan aanpakken  :)

:)

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Onverwacht succes waardoor je jezelf krachtig voelt. Veel onderweg zijn om dingen te leren.
Een woede die er maar eens uit moet, dan komen er ook oplossingen.
Ohhh, Kreeftje....weer op vakantie?

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Audrey

Goedemorgen Kreeft,

Ga ervoor hé wat betreft het anders aanpakken van dingen wanneer dat voor JOU beter is om te doen! ;)

Je krtjs:

Met goede moed, en met behulp van gesprekken, aan een nieuw hoofdstuk beginnen.
Een oplossing zorgt voor energie.
Met een zus/vriendin/dochter een uitstapje. Of een prettige financiële verandering.

Een fijn weekend,
Audrey

kreeft

goeiemorgen,

tuin, muizen, klaver= ruiker, mc/ooievaar
slang, ring, roede
maan, kruis
maan

iets wat tot gepieker leidt binnen een overeenkomst, heeft te make met werk,
er wordt mij iets anders aangeboden, een verandering

@Audrey, lief, ben er mee bezig de dingen anders aan te pakken  ;) voel me ook beter en sterker staan
@lief, ja terug een reisje, maar dit keer naar Nieuwpoort aan zee  8) :D, heerlijk dat water, ik ga mijn oude leven in de golven gooien en meegeven in de woeste zee  ;)

weekkaart was
de brief,
Communicatie, spreken, schrijven, de media, uitwisseling, nog te ontsluieren geheim, roddel
Het is een héél bewogen week geworden, het had alles te maken met het werk  :-X
de lucht is geklaard, uiteindelijk is een jongere collega ontslagen, maar het voelt als een opluchting  :-X
het was iemand die zich liet opjutten door alles en iedereen zich ook laten beïnvloeden, het slachtoffer uithangen, etc, , ,  dat alles maakt dat de sfeer behoorlijk verziekt was  :-\

dus Audrey, lief, jullie hebben gelijk , een woede die er uit kwam , een oplossing die voor nieuwe energie zorgt  :D

dank om te kijken, en fijn weekend,
  :-* :-* :-*

Audrey

Goedemiddag Kreeft,

Een (oudere) vrouw die de rust in de omgeving verstoort?
Een vrouwelijke fam.lid waarmee strijd is?
Emoties/gevoelens die een beetje op slot zitten.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Hoi Kreeft,

Je gaat veranderingen aanbrengen in je vrijetijdsbesteding waardoor je weer geluk gaat voelen.
Een oneerlijk persoon in de relatiesfeer waar je een woordenwisseling mee krijgt.
Stresvolle situatie op het werk dat voorbij zal gaan waardoor je plezier in je werkt zult ervaren.

Liefs Thea  :-*

kreeft

goeiemorgen,

sleutel, zeis, kruis = slang mc/vissen
slang, zeis, slang
ooievaar, ooievaar,
vissen

snap er niks van  ??? verhuis?

@Audrey, zou kunnen dat het om mijn moeder gaat  :-\ met dat mens kan je je aan alles verwachten  :-\
@moon, de vrijetijdsbesteding borrelt in mijn koppie, ja  :D
de stress op het werk , ,  de lucht is geklaard, (zie uitleg gistren)  ;)

dank om te kijken want door jullie zie ik klaarder  :D  :-* :-*

Audrey

Goedemiddag Kreeft,

Citaat van: kreeft op september 22, 2013, 08:48:05 AM
met dat mens kan je je aan alles verwachten  :-\
Sorry, maar moest hier wel even om lachen. Maar ik hoop het van niet voor je, meid.
En geen dank voor het meekijken; het werkt namelijk twee kanten op.  ;)

Je krtjs, Kreeft:

Ehm, eerlijk gezegd weet ik het even helemaal niet. Maar toch een poging:
Een onverwachte ontwikkeling brengt een oplossing in een situatie. Of een onaangekondigde bezoek dat later als een opluchting wordt ervaren?
Een vrouwspersoon waarmee iets wordt uitgewerkt?

Hartelijke groet en een fijne zondag,
Audrey

Moonskin

Hoi Kreeft,

Fijn om te horen dat er al vanalles borrelt vanbinnen..  ;)

Je kaartjes:
Oplossingen komen binnen waardoor je knopen door kunt hakken waardoor je nieuwe inzichten/ideeen krijgt.
Door je goed af te stemmen is het mogelijk om met vakmanschap nieuwe successen te boeken.
Veranderingen op het werk welke financiele voordelen zullen brengen.

Fijne dag ...

kreeft

@Audrey, hihi, ja echt, met dat mens weet je nooit  ;D , dus ik hoop dat het een misser wordt,  ;)
niks met een vrouwpersoon
@Moon, ik kan het nog niet plaatsen, maar er borrelt vanalles  :D

dank om te kijken  :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
de lelie,

Groei, zuiverheid, eerlijkheid, bescherming, doodsheid, steriliteit, het koude

kaartjes voor vandaag
maandag 23 september
boom, vogels, ooievaar = vissen, mc/berg
ooievaar, dame, beer
zeis, kist
hond

een verandering die op til is en gesprekken daarover,
iets dat plots eindigt, het geeft wat problemen
:-\

grtj en fijne werkdag  :)

Moonskin

Goeiemorgen Kreeft,

Nog even een fijne aanvulling die ik vond mbt de Lelie:
Op deze kaart staat een prachtige tak witte Lelies en symboliseert de onschuld. Een bode van licht en geluk. De Schoppenheer lijkt op de Lelies neer te kijken. Hij is hier de verpersoonlijking van hulp, een lichtbrenger in sombere ogenblikken. Hij kan dan ook voor de vader staan. Deze kaart staat voor steun en protectie en hulp in velerlei vormen.

Je dagkaartjes:
Doordat je weer goed geaard bent kunnen verandering doorzetten welke je voor opwinding kunnen zorgen.
Veranderingen komen met zekerheid welke je gelukkig maken en je kracht zullen geven.
Succesvolle veranderingen welke zeker van blijvende aard zijn, vertrouw maar op je intuitie. Wanneer je ergens mee zit praat hier dan over met een vriend(in).

Volgens mij heb je de berg al beklommen Kreeft en sta je nu op de uitkijk..  ;)

Fijne dag en geniet ervan..

Eva_84

Hoi Kreeftje,

boom, vogels, ooievaar = vissen, mc/berg
ooievaar, dame, beer
zeis, kist
hond

Weet niet of het klopt maar het eerste wat in me opkomt is: let op je gezondheid, vooral de vruchtbaarheidsorganen. Pieker je hierover, of over een zwangerschap?
Plotse verandering in een vriendschap.

Fijne dag  :-*

kreeft

@moonskin, dank voor de mooie uitleg, de lelie, zie ik als steun, er is hier en daar wel iemand waar je echt steun aan hebt, oa een jarenlange vriend van 70 j  :D
dagkaartjes,
er was heel wat opwinding vandaag terug op het werk, maar dan in positieve vorm, de struikelblok is er van tussen, oef  :-X, dus nu wordt er uit gepraat en de lucht geklaard, opluchting,
het geeft me kracht, ja, een hele berg heb ik al beklommen, ik ga vanaf woensdag dan ook een paar daagjes rust nemen aan zee, lekker uitwaaien  :D
@Eva, kindjes kopen ga ik niet meer doen  ;D
plotse verandering in een vriendschap , ja, zie  uitleg over dat werk,
pf, ik hoop dat er een eind komt aan al dat gewoel  :-X

grtj  :) door jullie heb ik een klaardere kijk  :D  :-*

kreeft

goeiemorgen,

ruiker, kruis, kind = weg, mc/ring
ruiker, kind, anker
weg, vogels
vissen

ik krijg iets nieuws aangeboden, wat mij voor een keuze stelt

belline kaartje,

6 de piramide

Beroep: Er komen grotere verantwoordelijkheden in je leven. Deze zullen er echter ook voor zorgen dat je succes kent, vooral in commercieel opzicht Financieel: Er komen financiële regelingen die mooie vooruitzichten geven. Berichten komen op je af die een verhoging van de inkomsten zullen weergeven.

grtj en fijne (werk)dag  :)