dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

goeiemorgen,

berg, brief, kind = ring , mc/huis
vogels , huis, klaver
ster, wolken,
weg

gesprekken en berichten over iets nieuws het brengt me innerlijk geluk,  er zijn nog wat wolkjes maar daarachter zit een keuze, een overeenkomst in iets

@suzy, de berg ligt nu op kop, dus volgens mij is het probleem al deels uit de baan of kan ik het deels aan kant zetten in mijn hoofd
vanavond mss meer klaarheid in iets,

dank suus,  :-*

Moonskin

Goeiemorgen Kreeft,

vogels , huis, klaver
ster, wolken,
weg

Berichten die je toekomen lopen wat vertraging op welke betrekking hebben op een nieuw begin. Gesprekken die thuis gevoerd worden met een kind (misschien mbt tot het bericht of moeilijkheden) zullen succesvol zijn. Zaken thuis worden afgerond waardoor er weer geluk kan zijn.
Onduidelijkheden klaren eindelijk op en een nieuwe weg kan dan ook ingeslagen worden.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Kreeftje

vogels , huis, klaver
ster, wolken,
weg
De berg is al aangepakt , ligt al links van u kaarten maar daar moet je over praten , je uiten zodat je nieuwe moed vind , zal goed zijn in de relatie met jezelf ( huis - ring ), er komt duidelijkheid en je zal iets helder worden , een beslissing die je zal nemen zal je op pad helpen

Suus

kreeft

beer, kruis, wolken = berg, mc/hond
beer, wolken, brief
berg, sleutel
hond

een moederfiguur, die problemen veroorzaakt, er zijn onduidelijkheden en onduidelijke berichten, er is een oplossing, ik moet er vertrouwen in hebben

pf, die bergen blijven komen  :-\

dank moon en suus   :-*

Sweetie

Kreeftje,
beer, kruis, wolken = berg, mc/hond
beer, wolken, brief
berg, sleutel
hond

Ja een kruis trekken wat betreft u moeder , moeilijk onduidelijk bericht en dat tast je vertrouwen aan , je bent extra alert maar de oplossing zal gevonden worden door jezelf meer te vertrouwen , je moet echt de berg trachten te overwinnen en dat lukt door aan jezelf te sleutelen ..

Suus

kreeft

goeiemorgen,

weg, slang, maan = ring , mc/anker
dame, schip, berg
maan, hart
tuin

een keuze maken die met werk te maken heeft, een soort transformatie, stabiliteit vinden in een relatie,

@suus, ja moet de knop omdraaien wat mijn moeder betreft, want ze gaan maar door en uiteindelijk verpesten ze veel,  :-X dus kruis erover en hopen dat het lukt  :D

grtj nog altijd regen hier, pf, waar komt al dat hemelwater toch vandaan  ;D
pompen of verzuipen  ;)

Eva_84

Goeiemorgen kreeftje,

dame, schip, berg
maan, hart
tuin

Veranderingen op je weg, heb je een nieuw contract of veranderingen binnen het werk dat je doet?
In een relatie twijfelen tussen liefde of vriendschap, een beetje stormachtig. Ergens naartoe gaan waar je een leuke tijd hebt.

Fijne dag!

Sweetie

Kreeftje

Ma ja da ga lukken , jij staat en zal boven haar staan , jij bent een mooi mens kreeftje in alle goedheid !!

dame, schip, berg
maan, hart
tuin
, er komt een omleidingske wat een andere weg betreft , je zal een moeilijk momentje ervaren op het werk of in u gevoelens betreffende uzelf , je komt beetje vast te zitten in een relatie , toch komen er vreugdevolle momenten aan op het werk

Suus

kreeft

goeiemorgen,

zeis, wolken, sleutel = kind , mc/roede
ster, schip, zeis
toren, kind
maan

snap er niks van  :-\

@eva, relaties zijn niet altijd simpel of het nu vriendschap of liefde is, geen stormen momenteel

@suus, ja zal mij boven mn moeder houden, das beste

verder snap ik de kaarten niet,  :-\ , mijn beurt om vast te zitten  :-[

grtj

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Tegenstrijdige gevoelens in je innerlijk verdwijenen waardoor je dingen kunt oplossen.
Plannen over vernieuwingen en veranderingen gaan niet door.
Iets met een instantie?

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

anker, lelie, huis = sleutel , mc/klaver
dame, vissen, ruiter
brief, anker
boek

iets dat voor stabiliteit zorgt, een bericht daarover krijgen, er ligt een oplossing die geluk brengt

@lief, ik probeer veel dingen achter mij te laten, los te laten en hoop zo dat er verandering komt, zo kan ook het piekeren 'oplossen'  ;)
alleen een brief van een instantie om te zeggen, dat het huwelijk niet langer bestaat
ik ben er blij mee , hoofdstuk afgesloten  :)

grtj, werkdag voor mij  :)

Lief

Hoi Kreeftje,

Iets juridische wat betreft een woning. Een nieuwe? Het voelt goed.
Wat emoties rond een nieuws wat je krijgt.
Een bericht wat vertrouwen en inzichten geeft.

Fijne avond!

Liefs, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

anker, ring, vos = klaver, mc/zon
hart, schip, ster
brief, toren
zeis

een andere koers gaan varen in iets, klaarheid krijgen, een bericht krijgen, iets met een instantie,
geluk en positiviteit

@lief, geen idee?

belline kaartje
Kaart 40: De Koninklijke Bloem

Beroep: De inspanningen worden gewaardeerd en de beloningen zullen er komen. De persoonlijke inzet die je toont, zal zijn vruchten afwerpen. Financieel: Er komen gunstige evoluties die je financiële situatie merkbaar zullen verbeteren en de resultaten zullen de verwachtingen zelfs overstijgen.

grtj en fijne zondag,  :P

Sentire

anker, ring, vos = klaver, mc/zon
hart, schip, ster
brief, toren
zeis

Je bent goed in de omgang met groepen mensen. Je kunt daar ook je geluk uit halen. Indien je leeft vanuit je hart, zul jij er niet alleen profijt van hebben, maar ook jouw naasten. Je krijgt bericht over iets waar je al een tijdje op vast loopt. Wellicht zul je eerst wat weerstand voelen over dit bericht, maar uiteindelijk zal dat ook op zijn pootjes terecht komen.

kreeft

goeiemorgen,
weekkaart,

dame,
Vrouw, het vrouwelijk, ontvankelijk principe, intuïtie, voelen,

kaartjes voor vandaag,

boom, kruis, ruiker = vos , mc/kind
boom, ruiker, muizen
vos, maan
zeis

groei in iets waardoor ik een kruis kan zetten over een ongezonde situatie, beetje wantrouwig tegenover iets nieuws,

@sentire,  :D je hebt gelijk , ik voel me niet slecht in de omgang met mensen de laatste tijd
iets met een bericht is er momenteel (nog) niet

dank  :-*