dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

@Audrey, dat kind zit vol met knopen, probleem is dat ze altijd op moeder komt leunen  :-\
ik probeer haar de volwassen wereld in te krijgen, wat niet echt simpel is  :-\
later meer  :)

fijne zondag  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart, het kruis, iets afsluiten? vertraging  in iets?

dagkaartjes

klaver, vissen, boek = boek , mc/huis
kruis, boek, ster
hart, huis
heer

??? ik zou het niet weten? iets met geld? een geheim dat geen geheim meer is?

fijne dag iedereen  :)

Audrey

Beste Kreeft,

Je weekkaart: je toont doorzettingsvermogen, je draagt wat je te dragen hebt ook al valt dat misschien niet altijd even gemakkelijk op je schouders.

Je dagkrtjs:
- financiƫn, administratie. Of vooruitgang t.a.v. een materiƫle kwestie;
- lichtpunt ergens in zien doordat iets hoop geeft;
- je partner die iets van zijn innerlijke leven met je deelt, of jij bestiert vandaag met liefde de huiselijke aangelegenheden.

Hartelijke gr.,
Audrey

Sweetie

Hallo Kreeftje,
klaver, vissen, boek = boek , mc/huis
kruis, boek, ster
hart, huis
heer

Er wordt iets afgehandelt , documenten worden geschreven .. dit is de stap naar vooruitgang , je bent opgelucht en je voelt je man van huis !!

Suus

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag

hond, schip, hart = ruiker , mc/brief
berg, brief, sleutel
vogels, hart
kruis

er vertrouwen in hebben dat er een bericht komt die een oplossing geeft

@suusje, audrey, nog geen documenten, ik hoop dat het vlug komt  :)

grtj

Sweetie

Hallo Kreeftje ,

hond, schip, hart = ruiker , mc/brief
berg, brief, sleutel
vogels, hart
kruis
Er komt een bericht , meoilijkheden en obstakels kunnen overwonnen worden , een brief die de oplossing geeft , het is een ware opluchting , je kan je geluk niet op , er wordt definitief iets afgehandelt , ... tekenen van documenten denk ik hier  ;), de afronding  ;)

Suus

Audrey

Beste Kreeft,

Vertrouwen hebben door een omwenteling dat positieve gevoelens met zich meebrengt.
En die omwenteling is een brief dat als steunend wordt ervaren doordat die een oplossing biedt. Een oplossing voor zowel jou als je partner, doordat het de einde van iets is.

Hartelijke gr.,
Audrey

kreeft

goeiemorgen,

zon, vos, zeis = toren , mc/tuin
ruiker, hart, dame
sleutel, ooievaar
vos

een uitnodiging van een instantie
ik hoop het  :P

@audrey, suzy, de vorige kaarten zeiden ook meestal hetzelfde, een bericht dat tot een oplossing zal leiden,

fijne dag iedereen, berekoud hier  ;D

Sweetie

Hoi Kreeftje,
zon, vos, zeis = toren , mc/tuin
ruiker, hart, dame
sleutel, ooievaar
vos

Je vertrouwt bepaalde zaken niet , je bent nog zaken aan het overwegen om je hart vrij te maken , er is iets waar je korte metten mee moet maken om de venijnigheid te verpatsen .. een dame in een flatje in de buurt ??
er komt een verandering in je hart , je zal jezelf eens verwennen en daar komen de veranderingen zelf aan , je zal iets doen met een groepje mensen .

Suus

Audrey

Beste Kreeft,

Proberen zaken te overzien, waarbij je een beetje tussen hoop en onzekerheid/zenuwen in zit.
Je wil de dingen op je af laten komen; je probeert de kalmte in jezelf te bewaren. Maar geestelijk ben je er mee bezig, met de oplossing.

Hartelijke gr.,
Audrey

kreeft

@suusje, er is wat wantrouwen omdat het voor mij niet snel genoeg gaat, er is iemand waar ik mij kordaat moet opstellen, de dame is volgens mij de dochter, het heeft blijkbaar geholpen want intussen is er een kleine vooruitgang  ;)
en ja, ik had plannen om mezelf eens te verwennen, pas volgende week, mss komt dan vanzelf een verandering aanwaaien  :D
@audrey, geestelijk draai ik overuren, door stilstand blijf je hangen tussen hoop en in de zenuwen, maar de oplossing is onderweg

dank om te kijken en mij te laten verderzien  ;)

grtj

kreeft

goeiemorgen,

vissen, kist, zon = ruiter , mc/muizen
wolken, schip, maan
ruiker, anker
kist

oude dingen begraven, positief onderwegzijn, maar toch wa gepieker  :-\
op werk, een andere koers gaan varen

grtj

Sweetie

Hoi Kreeftje

vissen, kist, zon = ruiter , mc/muizen
wolken, schip, maan
ruiker, anker
kist

Er zijn nog wat wolken maar ze waaien over , eerst enkele zaken op een rijtje zetten , er is heel wat in beweging en het heeft zorg ndig , positiviteit op het werk en er komt meer stabiliteit , het wordt rustiger

Suus

Audrey

Beste Kreeft,

Iets nieuws in aantocht of gesprekken daarover. Heeft met geld of zaken te maken.
Gesprek met een professional.
Thuis is de sfeer rustig en ontspannen.

Hartelijke gr.,
Audrey

kreeft

@suzy, Audrey, heel wat in beweging ja,  :D , eindelijk en dat geeft een opgelucht gevoel  ;)
ook op het werk, alles positief,
grtj en dank  :)