dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Audrey

Goedemorgen Kreeft,

Er komt iets goeds op je weg wat zo heeft moeten zijn. (Mocht dit daadwerkelijk gebeuren, Kreeft, je dan niet afvragen waarom ik, waaraan heb ik dit verdiend etc. etc. Maar het gewoon omarmen, ervan genieten, het accepteren. Want het was voorbestemd.)
Een kind dat het vandaag rustig aan doet of op het werk een groeimogelijkheid krijgen.
Veel bedrijvigheid.

Hartelijke groet,
Audrey





kreeft

goeiemorgen,

boom , roede, hond = vissen , mc/berg
ster, dame, ster
ruiter, ruiker
hond

er wordt mij iets aangeboden? ster = geluk, moet er vertrouwen in hebben,
vissen/berg? emotioneel een beetje geblokkeerd?

snap het niet  :-\

@Audrey, dank om te kijken  :D ik hoop dat er iets goeds op mijn weg komt  ;)

deze kreeft gaat seffes naar zee voor een paar dagen  :D :P

grtj  :-*

Audrey

Goedemorgen Kreeft,

Geld lenen aan een bekende?
Vandaag behaal je de doelen die je stelt of je lekker in je vel voelen zitten.
Opstap met een vriendin of bericht van een goede vriendin.

Hoop dat je lekker zult uitwaaien aan zee. Veel plezier! :)

Hartelijke groet,
Audrey

kreeft

@Audrey, ik hoop dat niemand geld komt lenen  :-\
ik voel me wel lekker in mijn vel, ja, zit aan zee en het was mooi weer vandaag en zo goed als geen wind
bericht van een vriendin, ja, de dochter  :D

grtj en dank  :-*

kreeft

goeiemorgen,

vogels, zon, vissen = boom , mc/ boom
slang, dame, schip
kruis, maan,
maan

gesprekken met een dame over geld?

bellinekaartje
Kaart 45: Geluk

Beroep: Persoonlijke verwezenlijking brengt je veel geluk. Je geniet van het gerealiseerde werk en alles gaat erop vooruit. Financieel: Je financiële situatie is in evenwicht en je slaagt erin om dit te behouden. Je kan heel rustig zijn, want je hebt steeds een veiligheid achter de rug.


grtj

kreeft

goeiemorgen,

berg, hond, vos = ooievaar , mc/kist
schip, maan, zon
anker, brief
boek

een andere koers gaan varen op het werk, wat meer positief uitkomt

bellinekaartje,

Kaart 44: Het Rad van Fortuin

Beroep: Er zullen onverwachte situaties voorkomen in je beroepsleven die uiteindelijk positief voor je zullen uitkomen. Er ontstaan plots veranderingen die mooie perspectieven voor je bieden. Financieel: Er zijn onverwachte financiële inkomsten waar je zelfs nu nog geen kijk op hebt. Deze zullen een bevrijding betekenen, waardoor je je gelukkig voelt.

grtj  :)

Audrey

Goedemiddag Kreeft,

Een (onverwachts) probleem die een bekende/familielid heeft, komt je ter ore.
Je voelt je evenwichtig, in balans.
Documenten die een bepaalde zekerheid aankondingen.

Een goed weekend (aan zee),
Audrey

kreeft

goeiemorgen,

ring, sleutel, tuin = wolken , mc/ring
weg, ooievaar, boek
schip, slang
zeis

een keuze maken die een oplossing biedt in een overeenkomst, het brengt een verandering mee maar het is nog onduidelijk

@Audrey, er is mij iets ter ore gekomen gistren , ja  :-\
verder voel ik mij goed  :D ;)

dank om te kijken  :-*
fijne weekend  :)

Moonskin

Hoi Kreeft  :-*

Verbintenissen waardoor je nieuwe deuren kunt openen waarbij je nieuwe mensen zult tegenkomen die je blijdschap en vreugde bezorgen..
Je zult keuzes maken welke je levensweg zullen doen veranderen, je krijgt nieuwe inzichten..
Je maakt een innerlijke reis waardoor je oude gewoontes/gedachten loslaat en hernieuwd in het leven komt te staan...

Fijne kaartjes die horen bij een fijne dag.. Enjoy :)

Liefs Thea  :-*

Audrey

Beste Kreeft,

Een oplossing voor een probleem wordt gezamenlijk aangepakt.
Onverwachts een uitje.
Naar een vrouwspersoon toe je grenzen duidelijk maken.

Hartelijke groet,
Audrey

kreeft

Citaat van: Audrey op september 24, 2013, 09:15:41 AM
Er komt iets goeds op je weg wat zo heeft moeten zijn. (Mocht dit daadwerkelijk gebeuren, Kreeft, je dan niet afvragen waarom ik, waaraan heb ik dit verdiend etc. etc. Maar het gewoon omarmen, ervan genieten, het accepteren. Want het was voorbestemd.)
Audrey
Ik kreeg gistren de vraag om met iemand naar zee te gaan   ??? (zou dat het zijn?),
een collegaatje met wie ik het wel goed kan vinden en die hier in de buurt woont,
was aan het wandelen met haar hondje, toen ik van het station kwam, terug van weggeweest naar zee,
iedereen lijkt heel erg verwondert dat ik zomaar alleen wegga, ik snap niet wat daar mis mee is  :-\
@Moonskin, ja, loslaten,  ::) naar ik vernomen heb, koestert de ex nog steeds hoop  :-\ :-X,
ik probeer met alle middelen alle contact te vermijden, maar dan schakelt hij de dochter in om iets te vragen, pf, wordt wel heel erg vermoeiend hoor  >:(
@Audrey, er zal dus wel een oplossing moeten gezocht worden  :-\

maar verder had ik wel een fijne dag  :D

grtj en fijne avond  :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

boek, beer, ring = lelie , mc/kist
boom, huis, toren
ruiker, muizen
maan

geen idee  :-\

bellinekaartje

Kaart 26: De Pijlenbundel

Beroep: Met deze kaart kan je in alle rust werken en vooruitgang boeken. Je professionele zekerheid is bevorderd en je moet je niet al te veel met negatieve zaken bezighouden. Financieel: Je financiën zorgen niet meteen voor zorgen, want deze is erg verzekerd. Er wordt zelfs een positieve evolutie aangeduid met deze kaart.

grtj en fijne zondag  :)

Audrey

Citaat van: kreeft op september 28, 2013, 21:16:54 PM
Ik kreeg gistren de vraag om met iemand naar zee te gaan   ??? (zou dat het zijn?),
Goedemiddag Kreeft,

Ik had eerlijk gezegd iets anders in gedachten. Maar de waarde van de dingen die iemand toevalt, weet ik uiteraard niet, dus het kan.

Ik ga nu even naar je laatste krtjs kijken...

Audrey

#718
Je krtjs, Kreeft:

Een oudere persoon waarmee een verbintenis is laat onverwachts van zich/haar horen.
Je blijft bij jezelf, met de voetjes op de grond en hebt het nodige overzicht. :)
Verrassing van een kind of de rust wordt even verstoord door emoties (van een ander).

Hartelijke groet,
Audrey


kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
de brief,
Communicatie, spreken, schrijven, de media, uitwisseling, nog te ontsluieren geheim, roddel

kaartje voor vandaag,

schip, ster, roede = lelie, mc/beer
toren, brief, boom
zeis, maan,
wolken,

een bericht krijgen van een instelling of instantie, iets met een oudere vrouw?

@Audrey, de rust werd even verstoord ja, doordat iemand zijn emoties niet onder controle heeft,
klopt dus wat je zegt  :)

grtj  :)