dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

Lief

Hoi Kreeft,

Ik ben blij geen ruzie. Handen onder de dekens maar voordat je jezelf een mep verkoopt ;)

Morgen weer heerlijk weertje, dus rondje Vondelpark is verzekerd. Heerlijk het Rijksmuseum. Ik ben helemaal weg van Rembrandt. Prachtige manier van schilderen. Ik probeer vaak in mijn fotografie het Rembrandtlicht te benaderen.
Ik kan mij uren vermaken bij de Nachtwacht. Het schilderij blijft mij boeien.

Slaap lekker en fijne dag morgen.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,
sleutel, ruiker, berg = brief , mc/wolken
wolken, lelie, vogels
kruis, wolken
wolken

wat een hoop wolken  ??? onduidelijkheden dus, , hopelijk drijven de wolken snel voorbij  ;)

@lief, ja de nachtwacht is de hoofdreden dat ik ga kijken en het melkmeisje  :D
vorige keer was ik in het Rembrandthuis, als je dan weet hoe de olieverf aangemaakt werd, pf dat moet een serieus werkje geweest zijn om al die verf voor de nachtwacht te maken  :o :P

bellinekaartje

Kaart 47: Het Verlaten Eiland

Beroep: Ondanks alle inspanningen blijven de resultaten in het beroepsleven uit. Je inspanningen worden niet erkend en dit leidt tot ontmoediging. Financieel: Er worden geen financiële engagementen genomen. Alle financiële aangelegenheden brengen problemen met zich mee. Je zal jezelf dus moeten beperken op financieel vlak om de moeilijke situatie te overwinnen.

zowel tarot als ln geven geen al te positieve kaarten vandaag,  :-\

zelf maar een goede dag van maken,
tot later  :)

Lief

Hoi Kreeftje,

Ik hoop dat de wolken zijn overgedreven.

Ja, wat een gedoe die verf. En an ook al die verftechnieken. Enorm interessant. Ik heb ook met veel pezier naar de serie Rembrandt gekeken. Mooi gemaakt en andig gelijk te leren wie en wat hij schilderde en waarom. Wie zijn leerlingen waren. Een boeiende tijd om in geleefd te hebben.

Slaap lekker voor straks.

Liefs, Lief :-* :)

Moonskin

Hoi Kreeft,

Uitstekende tijden komen met zekerheid en brengen succes.
De familievrede is wat onrustig, er is wat opwinding...
of overdenkingen op het liefdes gebied of qua sexualiteit...
Problemen duren nog wat aan waarbij je met ongeveer 3 weken een wat angstig moment kan hebben, maar zullen ook weer voorbij drijven..

Ik hoop dat je het naar je zin hebt in Amsterdam.. Leuk hoor!!  :D
Geniet er maar lekker van..

Liefs en knuffels Thea

kreeft

goeiemorgen,

kist, sleutel, klaver = slang , mc/beer
boom, anker, ruiker
huis, kist
vogels

een nieuw begin dat een oplossing geeft die gelukkig aanvoelt,
het oude begraven en opnieuw beginnen, gesprekken daarover,

@moon, danke voor de uitleg  :D, wolken drijven altijd voorbij werd me zo gezegd  ;)

ja, A'dam is heerlijk en de lucht is opnieuw blauw  ;D

@lief, de verf, ja, dat is waarom ik zo'n fan geworden ben van van gogh, je ziet als het ware het penseel op het doek, de penseelstreken en de kleuren, die landschappen zijn zonnige taferelen  :D
in het rembrandt huis een mooi boek gekocht , vorige keer, hij kon spelen met licht in de donkere achtergrond, heel bijzonder ook  :D

danke en fijne dag jullie  :-* :-*

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Ook hier duidelijk de transformatie te zien :D Je kaartjes sluiten goed aan bij je Tarot.

Je staat aan een nieuw begin. Het brengt je oplossingen en je voelt je er gelukkig bij. Wel een beetje oppassen voor personen die valse beloftes maken.
Groei van een stabiele liefde die je gelukkig maakt en houvast geeft.
Bij thuiskomst heel wat te vertellen. Kunt het oude weggooien en de stap naar het nieuwe maken.

groetjes, Lief :)

kreeft

ja, ik zit in een volledige transformatie-dinges,
ben zo blut als maar kan (help  ;D)
heb winkeltje ontdekt aan de reguliersgracht, schors.nl  :D

als ik thuiskom, ga ik met een bekertje langs de kant van de baan zitten in de hoop dat iemand er wat kopergeld ingooit , whahaha, ;D
ik kom 10 kilo zwaarder naar huis, morgen,
moest niks hebben , neeje, boeken, stenen  :-[  :-X   :P nu nog een muilezel om alles te dragen  ;D

tot later, heerlijke dagen heb ik hier,  :D

:-* :-* :-*

kreeft

@lief, geen wolkje aan de lucht , dus ze zijn weggedreven,  :)

:-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

vogels, vissen, beer = ring , mc/kind
zeis, kind, huis
muizen, ooievaar
huis

door gesprekken komt er plots iets nieuws, een beetje gepieker over een verhuis of verandering,
een nieuwe overeenkomt in iets

bellinekaartje

Kaart 8: De Hond

Beroep: Er is een sterk samenwerkingsverband aanwezig in het beroepsleven. Hieruit zullen nieuwe initiatieven ontstaan, vaak met een geliefde of geliefd persoon. Financieel: Door de inspanningen zal de consultant(e) vooruitkomen op financieel vlak. De toestand wordt zekerder en obstakels worden overwonnen.

grtj, 

kreeft

goeiemorgen,

vogels, ruiker, ooievaar = klaver , mc/klaver
berg, boek, toren
roede, ruiker
tuin

een verandering , iets dat ik aangeboden krijg door een instantie, het brengt geluk

bellinekaartje
Kaart 15: Het Water

Beroep: Met deze kaart zal je beroepsleven beter worden of bestaan uit reizen en verplaatsingen. In andere gevallen zal je tegenstand ondervinden en zullen projecten niet goed uitdraaien. Financieel: Je neemt geen echte stelling in je financiële kwesties. Deze passieve houding bezorgt je moeilijkheden.

grtj en fijne zaterdag  :-*

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Gesprekken die zorgen voor verandering. Je voelt je er blij en gelukkig van.
Wat gedoe rond een cursus/studie.
Bemiddelen in een gedoetje in de kennissenkring.

Fijne zaterdag!

liefs, Lief :-* :)

Moonskin

Hoi Kreeft,

Niets toe te voegen aan de duidingen... Hoop dat je lekker hebt genoten van je vakantie!!

Dikke knuffel en liefs Thea  :-*  :-*

kreeft

goeiemorgen,

berg, wolken, lelie = berg , mc/hart
brief, kruis, beer
brief, beer
wolken

berichten, onduidelijkheden, een overlijdensbericht?  ??? , er komt een obstakel in de liefde?

dank lief en Moon  :D

grtj

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
de beer,
Duurzame kracht, volharding, zwaarlijvigheid, grofheid, materialisme ,vraatzucht

voor vandaag,
klaver, wolken, kind = berg, mc/roede
kist, toren, vissen
brief, ooievaar
kist

dingen die beëindigd worden, een bericht die voor verandering zorgt, er is nog een obstakel in de weg, een beetje ongenoegen daarover

belline kaartje,

Kaart 1: De Sleutel
Een sleutel opent gesloten deuren, d.w.z. de sleutel is dwingend en zal oplossingen, openingen creëren. Kaart 1 is dus dé kaart bij uitstek die wijst naar een toekomstige oplossing.

grtj en fijne werkdag  :-*

Moonskin

Goeiemorgen Kreeft,

Geluk keert langzaam maar zeker terug, maar dit moet groeien.
Nieuw begin dat je alleen gaat maken maar waar zeker gelukkig van gaat worden.
Een mededeling mbt veranderingen waardoor je een nieuw begin kan doorzetten.

Een hele fijne dag Kreeft...

Liefs Thea  :-*