Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Sweetie

Nee niet echt .. nog even geduld .. dat zal ik op het einde van de week horen  ;)

Lief

Pffff, vervelend dat vooruitschuiven.....
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ja inderdaad , maar zal het maar niet teveel aantrekken

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 10 december.

ruiter-roede-schip=beer /mc=zeis
  vogels-vosje-hond
      boek-maan
          weg

Een berichtje sturen en mijn onvrede uitspreken. Ik probeer het feit dat er dingen moeten veranderen kracht bij te zetten. Gepraat over het gezin en over vertrouwen.
Er komen keuzes voorbij qua werk, voorstellen....

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Goeiemiddag Lief,

ruiter-roede-schip=beer /mc=zeis
  vogels-vosje-hond
      boek-maan
          weg

Veel gepraat over iets wat je dwars zit, iets ivm een verandering bij een oudere vriendin. Een keuze kunnen maken via een studie ivm je werk.

Liefs  :-*

Lief

Hoi Eva,

Zeker gepraat over dingen wat mij dwarszit. Niet bij een vriendin, bij partner. Wel gesprek gehad met oudere vriendin(mijn moeder). Ik hoop dat ik inderdaad een keuze kan maken qua werk en van mijn studie mijn beroep kan gaan maken.

Dank Eva :-*

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 december.

roede-anker-schip=kind /mc=wolken
    zeis-klaver-ster
      vogels-hond
           lelie

Geen idee :-\

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

Strijd , het geluk die per toeval op je toekomt , een andere aanpak is hierbij nodig , nieuwe plannen worden nu een verstoord maar het waait over , heb even geduld , je zit met opwinding en je moet opnieuw leren vertrouwen er is hulp .. er is bescherming ..

Suus  :-*


Lief

Dank Suus,

Ik kan er nog niet veel mee. Weet niet hoe dit nu op te vatten. Positief, negatief? Het staat een beetje stil. Probeer ook beweging erin te krijgen....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 12 december.

vrouw-wolken-zon=lelie /mc=kind
    anker-boom-ring
        huis-lelie
         vissen

Nieuw geluk waardoor het leven weer leuk wordt. Een rechtszaak voor het kind op zijn beloop laten.
Trouwheid groeit en de relatie bloeit weer op.
Ik voel me goed thuis, voorspoed.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

achter de wolken, schijnt de zon  ;)
steun krijgen van iemand waar je een band mee band mee hebt (ring, lelie)
dat kan leiden tot iets nieuws (kind)

grtj

Sweetie

Lief,
vrouw-wolken-zon=lelie /mc=kind
je krijgt het wat moeilijk maar na regen komt zonneschijn , je lijkt je te herpakken en je kan door behulp aan nieuwe plannen gaan denken , ook kind heeft hulp nodig van een leraar ofzo ..
    anker-boom-ring
pijn voelen in een relatie
        huis-lelie
hulpvaardig zijn , voor jezelf gaan zorgen
         vissen
de wijsheid in jezelf gaan opzoeken .0

vrouw-wolken-zon=lelie /mc=kind
    anker-boom-ring
        huis-lelie
         vissen
Je werkt aan jezelf ( vrouw- anker - huis ) , je krijgt steun en troost ( vis - lelie ) er ligt je iets zwaars op de maag ( boom - wolken ) ook kan dit wijzen op de luchtwegen , de zon kan hier ook koorts aangeven , en dit kan gaan over een kind .. maar ik ben aan het afdwalen ) .., je lucht je hart op in een relatie met een oudere heer ( zon - ring - lelie ) die wil een nieuw begin in zijn relatie , ziet het wel positief in .. voor hem geen vuiltje aan de lucht  ( wolken - zon -ring - lelie - kind )

Vrouw - boom - lelie = de gezondheid van een ouder persoon
huis - boom - zon = op jezelf gaan letten , ook wat betreft je gezondheid , kan wijzen op koorts

Suus  :-*

Eva_84

Hoi Lief,

11/12/13:
roede-anker-schip=kind /mc=wolken
    zeis-klaver-ster
      vogels-hond
           lelie
Het kind wil een nieuwe weg inslaan maar ziet staart zich vast op pietluttigheden en ziet het geheel niet meer (schip-kind-wolken). Je wil het wel helpen maar hij/zij wil het anker losmaken. Wat meer afstand van een ander zn problemen maakt jezelf rustiger, gelukkiger. Gesprekken met een oudere vriend.

12/12/13:
vrouw-wolken-zon=lelie /mc=kind
    anker-boom-ring
        huis-lelie
         vissen
Onduidelijkheden worden opgeklaard, in samenspraak met de vader van het kind. Een stabiele basis voor de relatie wordt gecreƫerd. Prettige tijd in huis.

:-* :-*

Lief

Dank Kreeft,

Ik hoop op zonneschijn na regen. Inderdaad hulp (praten met mijn moeder)Wie weet wat voor nieuws er ontstaat...

Suus,

Moet zeker voor mijzelf gaan zorgen. Kind-school kan kloppen. Er zit nog wel wat pijn in relatie af en toe.

Ik werk aan mijzelf, zeker steun en troost.

Zwaar op de maag is mijn eega(kind) heeft koorts, verkouden en maag en darmklachten.

Hart luchten en nieuwe start qua relatie, geen vuiltje aan de lucht? Gaat dat om mijn relatie met eega??

Eva,

Oudste zoon woont momenteel bij vader. Heeft inderdaad wat problemen, hopelijk lost hij dingen op zodat relatie verbeterd.

Dank lieve dames :-* :-*

liefs,Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

#1004
Goedenavond,

Kaartjes voor 13 december.

Sleutel-kist-lelie= anker /mc= klaver
  Boom-klaver-vrouw
       Slang-zon
         Klaver

Straks even naar kijken. Ziek op bed met buikgriep.

Het einde van een moeizame periode. Steun van iemand die het goed met mij meent en mij hoop geeft.
Troost en geluk vinden. Een einde aan stil verdriet.
Ik heb de leugens en bedrog aangevoeld, maar ik zal me ooit weer gelukkig gaan voelen.

groetjes, Lief

Groetjes, Marina
Look for the answer inside your question...