Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Lief

Nog even mijn kaartjes voor vandaag. Vanmorgen geen tijd gehad....

roede-beer-kind=schip /mc=tuin
    boek-heer-ster
        hond-kist
          boek

Woordenwisselingen met het kind omdat ik zijn beslissingen en manier van leven niet steun.
Een studie voor de heer helpt hem verder in zijn carriere.
Einde van een vriendschap met een studiegenoot.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi hoi Lief,

Woordenwisseling met een op zich aardige man die veranderingen met zich mee brengen.
Je geeft jezelf in een bepaalde situatie nog niet helemaal bloot, maar je bent wel op zoek naar antwoorden.
Met een vriendschap is iets niet geheel in orde en loopt de mist in.

Fijne dag Lief..

Liefs Knuffel Thea

Lief

Dank Moon,

Ik kan dit allemaal goed plaatsen. Sommige dingen nog wat uitpluizen....

Kaartjes voor 29 augustus.

slang-klaver-lelie=schip /mc=huis
  ruiker-maan-sleutel
      boom-vrouw
          vissen

Behoefte mijn uiterlijk goed te verzorgen. Mogelijkheden qua werk nemen toe zodat er een verandering kan plaatsvinden waar het hele gezin van profiteert. De werksituatie brengt veel dus veel geluk en veel oplossingen.
Een hartenwens gaat in vervulling waar veel emoties bij loskomen.

bellinekaartje:

Kaart 7: De Eer

Beroep: De inspanningen zullen beloond worden en je zal meer zekerheid verwerven in het beroepsleven. Dit verhoogt je eigenwaarde en aanzien. Financieel: Er gebeurt een overwinning en met deze komt ook een gunstige evolutie op financieel vlak. Transacties en speculaties worden bevorderd met deze kaart en zullen mooie winsten opleveren.

Fijne dag allemaal!

Lief

Goedemorgen allen :D

Kaartjes voor 30 augustus.

ster-vissen-ring=schip /mc=zon
   vos-muizen-heer
       ruiter-beer
           ster

Pfff, er zit volgens mij zoveel in de kaarten, ik kan er even mijn vinger niet opleggen....

Later nog eens kijken.

bellinekaartje:

Kaart 22: Het Plan

Beroep: Er is veel actie in het beroepsleven en dit zal vooruitgang brengen. Door je in te zetten zal je succes oogsten en dus bereiken wat je wenst. Financieel: Als je een stap vooruit durft te zetten, zal je goede resultaten boeken. Als je toch moeilijkheden ondervindt, zal je zo tot vooruitgang komen en mooie successen verkrijgen.

kreeft

een positieve koers gaan varen
eerst wat gepieker over een heer,
maar er komt geluk aan en positiviteit,

:-* :-*

Lief

Dank Kreeftje,

Ik kan dit plaatsten. Gepieker is om mijn zoon. Verder gebeuren er positieve dingen om mij heen. Fijn gevoel is dat....

Kaartjes voor 31 augustus.

huis-sleutel-toren=weg /mc=maan
    ruiter-ster-boom
     ooievaar-berg
         klaver

Oplossingen voor wat probleempjes thuis. Een keuze maken die goed is voor mijn gezondheid.
Een voorstel op werkgebied via de telefoon. De klandizie groeit.
Een verandering waardoor problemen oplossen en er plaats komt voor geluk.

Bellinekaartje:

Kaart 38: De Vernielde Toren

Beroep: Er is een slechte invloed in je beroepsleven door conflicten en ruzies. Dit kan zorgen voor verlies, zoals het ontslag. Financieel: Er is een gebrek aan geld, wat je in een moeilijke situatie zal stellen. De kosten zullen hoog blijven.

Moonskin

Hoi Lief,

Mooie kaartjes en niets aan toe te voegen... Het geluk is je gegunt  :-*

Liefs Thea

Lief

Dank Moon!

Kaartjes voor 1 september.

hart-brief-vogels=brief /mc=vogels
   anker-schip-schip
     klaver-wolken
           kist

bericht over familie, er wordt over gepraat.
Een verandering ligt vast.
Geluk wordt overschaduwt door een einde van iets.

fijne zondag!

Audrey

Beste Lief,

Er moet iets van het hart, het moet worden uitgesproken of besproken.
Iemand loopt er al een tijdje mee.
Een afspraak die wordt afgezegd.

Alvast een fijne avond,
Audrey

Lief

Goedemorgen,

Thx Audrey, het klopt. Ik moet gesprek aangaan met mijn zoon. Hij wilde gisteren een afspraak maken voor as zaterdag. Ik ga erover nadenken of ik het wil.
Ik heb net een afspraak afgezegd. Ik heb vanmiddag een afspraak staan waar ik me geestelijk op moet voorbereiden, vandaar de canceling.

Kaartjes voor 2 september.

zeisen-sleutel-ring=maan /mc=wolken
    slang-weg-berg
      vrouw-slang
           kruis

Een einde aan iets brengt oplossingen. Een contract qua werken maar nog niet helemaal duidelijk hoe en wat.
Oppassen voor de keuzes die ik maak. Ze kunnen problemen opleveren.
Vernieuwingen voor de vrouw. Een verdrietig iets wordt opgelost.

Belline kaartje:

Kaart 51: Vertraging

Beroep: Niks evolueert zoals je verwacht, want blokkeringen en obstakels komen op je pad. Je bent bezorgd en angstig over de situatie. Financieel: Er treden allerlei blokkeringen op inzake het inkomen. Geld komt dus trager op je af dan je verwacht en er treden moeilijkheden op, maar deze zullen slechts een korte tijd duren.

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 september.

ster-kruis-slang=muizen /mc=schip
     ster-slang-lelie
      muizen-ruiter
           hart

Gestaag de ladder van succes opgaan. Dit gaat geld opleveren.
Hierbij krijg ik hulp van mijn leermeester.
Piekeren over een bericht wat aan mijn hart gaat.

Belline kaartje:

Kaart 5: De Medaille

Beroep: De beroepssituatie evolueert naar succes. Alle beroepsactiviteiten zijn bevoordeeld met deze kaart. Hiermee kan je je ambities verwezenlijken Financieel: Er komt een gunstige wending op financieel vlak. Met deze kaart zijn alle goederen beschermd.

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 september.

kind-kist-beer=kruis /mc=slang
  berg-muizen-beer
      kist-klaver
         zeis

Geen flauw idee :-\

Ik moet vandaag wel een uitvaart fotograferen.
Ook vanavond gesprek met mijn zoon.

bellinekaartje:

Kaart 13: De Wind

Beroep: Het beroepsleven verloopt variabel en de toekomstperspectieven zijn wisselvallig. De vooruitgang kan geremd worden of zelfs omslaan in achteruitgang. Je kan plots bedrogen worden door iets dat of iemand die je vertrouwde. Financieel: De financiƫle toestand is wisselvallig, want de inkomsten en uitgaven zijn niet altijd in evenwicht. Slordigheid en diefstal kunnen je status omlaag helpen.

Audrey

Beste Lief,

Loopt het vandaag een beetje spaak tussen jou en je kind over iets dat al een tijdje gaande is? Ik hoop het niet.
Een moeder die piekert over een probleem.
Een mogelijkheid of een opening ergens toe wordt van tafel geveegd.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Hoi hoi Lief,

Problemen met een kind welke toch nog wel even aan zullen duren, Transformatieproces of puberteit?
Door stabiliteit kunnen problemen overwonnen worden.
Nieuw begin waar je gelukkig van wordt en knopen door kan hakken en kan groeien.

Liefs Thea  :-*

Lief

Dank dames,

Gisteren gesprek gehad met het kind. Wil na een time out van 2 weken weer thuis komen wonen. Is 19 jaar, maar gaat een verlate pubertijdsfase door. Zit op alle vlakken even vast. Heeft dus sturing nodig en het zal zeker niet zonder slag op stoot gaan. Inderdaad transformatie, voor ons allen denk ik. Wij als ouders moeten ook anders in de situatie gaan staan. We gaan er gewoon voor....

Kaartjes voor 5 september.

kist-huis-kind=ring /mc=sleutel
vogel-ooievaar-klaver
       vrouw-toren
          vogels

Einde en een nieuw begin van een situatie thuis die te maken heeft met het kind. We gaan een nieuwe verbintenis/afspraken met hem aan wat nieuwe deuren opent.
Gesprekken zorgen voor veranderingen waar we ons gelukkig bij zullen voelen.
Een diepgaand telefoongesprek met een instantie.

belline kaartje:

Kaart 26: De Pijlenbundel

Beroep: Met deze kaart kan je in alle rust werken en vooruitgang boeken. Je professionele zekerheid is bevorderd en je moet je niet al te veel met negatieve zaken bezighouden. Financieel: Je financiƫn zorgen niet meteen voor zorgen, want deze is erg verzekerd. Er wordt zelfs een positieve evolutie aangeduid met deze kaart.