Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Lief

DankMoon,

Klopt helemaal...

Kaartjes voor de 23e.

brief-ring-lijkkist=hart /mc=sleutel
ster-sleutel-maan
kind-vrouw
wolken

Zo naar kijken. Eerst ff koffie met mijn mams.....

Een fijn bericht krijgen wat betreft een verbintenis/huwelijk. Een einde en een nieuw begin wat nieuwe perspectieven biedt qua hartzaken.
Nieuwe kansen op werkgebied.
Troost vinden hindernissen overwinnen voor de vrouw.

Engelenkaart= Omega: Gefeliciteerd! Je droomwens is aan het uitkomen. Blijf er op een goede manier aan werken!

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lief,

Een bericht of geschreven overeenkomst dat je ontvangt mbt een partnerschap/relatie welke eindigd of waarin een nieuwe start word aangekondigd, dit kan eventueel nieuwe deuren openen..
Positieve oplossingen waardoor je weer verder kunt in je werkzaamheden en/of emoties.
Troost vinden bij een dame waarmee je over je problemen spreekt.

Liefs Thea  :-*

Lief

Dank Moon,

Ik hoop op een positief bericht waarin de relatie een doorstart maakt. We hebben alweer wat overwonnen, dus een beeindiging zou nu voor mij als donderklap bij heldere hemel komen. Past niet in de gesprekken die we hebben.
Ik zou inderdaad wel graag verder in mijn emotie willen. Dingen kunnen loslaten zodat het 'normale' leven (eten, slapen, rustige gedachten) weer de overhand kunnen nemen.
Troost inderdaad. Mijn mams is er vandaag.

Dank voor de mooie duiding.

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Hoi Liefje
brief-ring-lijkkist=hart /mc=sleutel
ster-sleutel-maan
kind-vrouw
wolken

Er komt vooruitgang en er bieden zich kansen aan , je emoties kun je gaan verwerken en dit zal de sleutel van succes zijn , ook meer financiele zekerheden worden verkregen door iets anders te gaan doen qua werk , je voelt je nog niet echt optimaal maar er zijn nieuwe wensen op komst .. een kinderwens ( ster - kind ) waarbij je je op en top vrouw zal voelen dit door een oudere heer ( wolken ... heer )

Suus

Lief

Dank voor de duiding Suus :-*

Ziet er prettig uit en zo loopt het op het moment ook wel....

Ik kan alleen een kinderwens in combi met oudere heer niet plaatsen :o Niet voor mij in ieder geval. Ik houdt het bij oma zijn ;)

liefs, Lief :-* :D

Sweetie

Aa hahaha nee nee zo geen kinderwens Lief , een wens waar je van droomde toen je kind was hahaha

Lief

hihihi owkee....

Schrok me al wild :o ;D

Sweetie

:D :D :D :D, ja ik zie dat  en denk dat anderen dat ook zo zien  hahaha

XXX
Suus

Lief

Goedemorgen,

Zeer benieuwd naar wens. Eerste wat in mij opkomt is het woordje harmonie....

Kaartjes voor 24 oktober.

anker-kind-toren=zon /mc=vogels
   vogels-maan-vos
         kist-zeis
          hond

hmmm, lastige kaart. Maan-vos-zeis=slim te werk gaan om mijn inkomsten/baan goed aan te pakken.
kist-zeis-hond. Gevaar voor een goede vriend(in)?
Anker-kind=troost van een kind? Toren-zon-vogels. Gesprekken met een instantie/bedrijf die goed gaan verlopen.

Warrige kaart.....

Engelenkaart=Francesca: Wat is je grootste wens op dit moment? Visualiseer hem en het zal in orde komen. Negativiteit zal het proces tegenhouden.

Fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)

Eva_84

Goeiemorgen Lief,

vogels-maan-vos
         kist-zeis
          hond

Een klein zaadje van nieuwe hoop is geplant en krijgt de kans om te groeien. Veel gepraat over emoties, je verlangens en je wantrouwen dat toch nog wel aanwezig is. Een vriendschap die beƫindigd wordt of waar het plots wat moeilijker gaat.

Liefs

Lief

Hoi Eva,

Wat een mooi beschreven duiding. Inderdaad een zaadje gepland en ik hoop dat het mag gaan groeien. Inderdaad praten over emoties, wat ik graag zou willen en groeiend vertrouwen. Natuurlijk momenten van minder vertrouwen. Dat moet slijten. Vriendschap ga ik eens over nadenken... Minder betrokken bij fotografie opleiding nu waardoor bepaalde contacten vager worden ja....

Dank voor de duiding :-*

liefs, Lief :)

Sweetie

Lief,

vogels-maan-vos
         kist-zeis
          hond minder zorgen maken en er komt toch iets nieuws op vlak van werk , het huidige werk ( maan ) waar je je wat zorgen over maakt ( vogels ) zit een einde aan te komen ( kist zeis ) , voorloppig kijk je de kat uit de boom ( vos ) je bent ergens voorzichtig mee , positieve opwinding komt langs vandaag ( zon - vogels )

Citaat van: Lief op oktober 24, 2013, 09:36:22 AM

Engelenkaart=Francesca: Wat is je grootste wens op dit moment? Visualiseer hem en het zal in orde komen. Negativiteit zal het proces tegenhouden.

Zeer mooi , kijk naar de kaart Lief , kijk ernaar , vandaag , morgen , overmorgen  , dit is een zeer krachtige kaart !!! en een heel erg belangrijke boodschap !!

Suus

Lief

Hoi Suus,

Doorbraakje qua werken zou fijn zijn. Als ik maar iets de financien kan gaan opschroeven zodat ik maandelijks een stabiele basis zou hebben. Daar ga ik nu voor.
Ik ben op alle vlakken erg voorzichtig, toch heb ik vandaag voor het eerst een fijn gevoel gehad. Heerlijk open over wat dingen gesproken en vertrouwde gevoel komt weer terug. Fijn om dat te voelen....

Enorm blij met mijn Engelenkaart. Ik herhaal hem een paar keer per dag en visualiseer hem....

Dank lieve Suus voor je duidingen en steun.

Dikke kus en knuffel, Lief :-* :-* :)

Moonskin

Hoi Lief,

vogels-maan-vos
         kist-zeis
          hond

Thuis gesprekken voeren mbt emoties en groeien. Je bent nog wat voorzichtig en wantrouwend, maar ziet het zonnetje wel weer een beetje schijnen. Je diepe zorgen zullen langzaam toch door de zon verbleken. Door het einde van een situatie waarbij je gesteund word door een vriend zal je een nieuwe start kunnen maken. Weldra kan je oogsten wat je hebt gezaaid.. Heb vertrouwen in een goede afloop.

Liefs Thea  :-*