Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Sweetie

Lieveke,

zon-vrouw-boom= vrouw /mc=wolken
   hart-vissen-vissen
       weg-maan
           hond
je zou willen positief zijn maar je bent TE emotioneel , iets vreet aan jou , je ligt met je gevoelens overhoop ( vis - maan - boom ) , je krijgt er geen hoogte van en alles zie je even duister ( dame - wolken ) , keuzes die je dient te maken zodat je gevoel weer goed zit maar ook dit lukt niet .. , iets waar je over zal beslissen van en over een zielsverbinding ..

Suus

Lief

Goedemorgen,

Dank Suus :-*

kist-ooievaar-ruiker=vissen /mc= wolken
     ring-boek-slang
       beer-sleutel
           vogels

Een einde van een relatie wat voor veranderingen zorgt. Emoties omdat alles niet is wat mij voorgehouden wordt. Geheimen in een relatie waar een valse dame een rol speelt.
De kracht voor oplossingen door gesprekken te voeren.

Of....

Een nieuw begin in een relatie wat goed voelt. Vertrouwen krijgen rond geheime dingen die plaats hebben gevonden, maar door krachtig te zijn en te praten worden deze obstakels opgelost.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Hoi Lief,

ring-boek-slang
       beer-sleutel
           vogels

Een breekpunt in je relatie is voorbij; nu kan er gewerkt worden aan een nieuw begin. Maar eerst moet er volledige openheid zijn naar elkaar toe. Gesprekken met een moederfiguur die je helpt om een oplossing te vinden, of waardoor jij meer in het reine komt met je gevoelens.

Liefs :-*

Sweetie

Lief,
     ring-boek-slang
       beer-sleutel
           vogels
Een ommekeer / verandering  in een relatie , je denkt en denkt maar je komt er niet door te denken alleen , een andere aanpak en een andere manier maar het emotionele neemt de overhand , er komt iets krachtigs uit een oplossing maar ook hier weer die opvliegers die je parten speelt , zware gevoelens vandaag

Suus

Lief

Hoi Eva en Suus,

@eva kan inderdaad spreken van een ommekeer. Weer over dingen gesproken in de relatie. Openheid weet ik niet of dat er al helemaal is, maar misschien wel wat meer beetje bij beetje.
Gesprek gehad met mijn huisarts, wat inderdaad, ondanks haar jonge leeftijd, een moederfiguur is. Heeft me dingen uitgelegd en bepaalde inzichten gegeven.

@suus met denken kom ik er inderdaad niet. Vandaar afspraak met huisarts. Ik hoop niet dat het emotionele voor de avond is Suus. Vandaag was het te behappen. Ik ben benieuwd naar het krachtige in de oplossing. Ik hoop dat ik de opvliegers en zware gevoelens mag skippen voor vandaag.

Dank lieve dames  :-* :-* :)

Liefs, Lief

kreeft

Lieve Lief,
sterkte ermee  :-* :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 19 november.

kruis-boom-heer=sleutel /mc=sleutel
    boom-sleutel-ring
       klaver-weg
            hart

Een einde van een verdrietige periode. Er komt weer groei en er worden nieuwe deuren geopend in een relatie.
Een gelukkig gevoel door keuzes die er gemaakt worden.

fijne dag allemaal!

Eva_84

Dag Lief,
Weinig aan je duiding toe te voegen, het ziet er naar uit dat de moeilijkste periode achter de rug ligt, en jij en de heer in jullie relatie zijn gegroeid, tot een oplossing komen. Gelukkig zijn met de nieuwe weg die jullie uitgaan en mooie gevoelens.
Dat ziet er goed uit hé  :D
fijne dag!  :-*

Lief

Hoi Eva,

Dank voor de aanvullingen. Ik hoop dat de moeilijkste periode achter me ligt. We moeten het nog gaan zien. Er is ietsie verbetering. Hopen dat het vanuit hier de kant op gaat wat te kaartjes zeggen. Zal tijd nodig hebben.

liefs, lief :-* :)

Sweetie

Liefje,
kruis-boom-heer=sleutel /mc=sleutel
    boom-sleutel-ring
       klaver-weg
            hart
Ja ja ja ...er komt door een zeer stressie periode toch een doorbraak , een gelukkig pad gaan bewandelen , sleutel is sleutelen aan de relatie ( ring ) ook de heer zou ermee bezig zijn !

Suus  :-*

Lief

Dank Suus :-*

Laten we het hopen dat het gestaag vooruit gaat. Dat zou supermooi zijn als we samen eraan werken.

Fijne avond!

Liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 20 november.

weg-vrouw-sleutel=vogels /mc=zeis
     beer-boek-ruiker
        boom-anker
             huis

Door krachtige keuzes die gemaakt worden en praten komt er meer openheid en kan er plots een flinke stap voorwaarts gemaakt worden wat een gelukkig gevoel geeft.
Langzaam maar zekere groei in de liefde en vertrouwen aan het thuisfront.

fijne dag allemaal!

kreeft

Eva_84

Je hebt ervoor gekozen om problemen aan te pakken, daadkracht en dat lijkt positief uit te pakken. Gesprekken helpen hier mee voor zorgen. Thuis is de sfeer ook gezonder, en meer vertrouwen in elkaar.
fijne dag!

Lief

Hoi Kreeftje en  Eva,

@Kreeftje. Dank voor het duimen Kreeftje. Wie weet wat het oplevert :D

@Eva. Inderdaad de keuze gemaakt om dingen aan te pakken. Hopen dat het positief is. Gesprekken zijn soms lastig. Hoe lang moet je over iets blijven praten? Sfeer beter. Vertrouwen ietsie beter.

Dank dames voor het duiden en de support :-* :-*

Liefs, Lief :-* :)