Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Nathalie

::)

een investering waar je nog niet helemaal uit bent van besluit?
OF HET VERKRIJGEN VAN EEN financieel donatie?
EINDE ZIET ER DAN WEL WEER POSITIEF UIT , IETS DAT U WORDT TOEGEKEND (verlening?)

??? ::) :)   hoop je er iets mee bent zoniet , dan geen zorgen we blijven doorgaan met leren  :-*

Lief

Hoi Nathalie,

Dank voor het duiden :-*

Ik ben bezig met leuk project voor mijn fotoopleiding. Zou leuk zijn als er een donatie kwam waardoor we het project ook uit kunnen gaan geven. Om even kort uit te leggen:

Ik ga getalenteerde schrijvers en titel. Naar aanleiding daarvan maken zij een verhaal/gedicht/proza. Naar aanleiding daarvan maak ik daarbij een foto. De bedoeling is om met 7 titels 2, 14 schrijvers en 28 foto's een boek te gaan vormen. Wie weet kunnen we het ooit uitgeven....

Zeker weer wat geleerd Nathalie. Dat doen we iedere dag weer...

liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Nathalie

Ik weet helaas niets over waar men u zou kunnen ondersteunen of donatie geven voor jou  project

sponsors zoeken? OF WEL ERGENS GOED GAAN INFORMEREN waar je terecht zou eventueel kunnen om die donatie te verkrijgen ! En vooral jou werk sterk verdedigen!
Het zal niet gemakkelijk zijn, maar door ervoor te gaan en vertuigend te klinken kan je al wat oren doen spitsen hoor ^^  veel succes en ik hoop je erin slaagt  :-*

een paar linken waar je mss iets aan hebt of niet

http://www.stichtingwoudsend.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=14
http://www.monuta.nl/over-monuta/monuta-charity-fund/waaraan-moet-een-project-voldoen/
http://www.zebrart.be/info_artists.php

Lief

Dank Orlana, ik ga er eens naar kijken.....

Liefs, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 juni.

zeisen-tuin-wolken=kruis /mc=weg
    lelie-boek-wolken
         tuin-maan
            ster

1e vier weet ik niet.
problemen met een leraar.
samenwerken op andere om tot een creatief succes te komen.

groetjes, Lief :)

Sweetie

Lief,
zeisen-tuin-wolken=kruis /mc=weg
    lelie-boek-wolken
         tuin-maan
            ster
Een breuk in de omgeving , iets met een oudere man , er komt daaruit meer onduidelijkheid , er komen zaken aan waar je echt moet afwerken en beslissen , een studie die moeilijk verloopt het knaagt aan je creativiteit omdat je er geen wijs uit geraakt , in de avond zal je je beter gaan voelen

Suus

Lief

Hmm, ben zeer benieuwd!

Kan alles niet zo plaatsen. Studie is klaar voor 2 maanden, ben wel bezig met voorbereidingen volgende jaar en deze verlopen uitstekend. Hopen maar dat er geen kink in de kabel komt... :-*

Liefs, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 25e.

hond-vissen-roede=brief /mc=ruiker
   ster-ruiker-klaver
      ring-roede
         kruis

Woorden met een vriend over financiele zaken, per brief/mail.
Carriere loopt succesvol, geluk.
Einde van tweestrijd in een relatie. Geluk gaat boventoon voeren.

Nathalie

super lief !!! alleen zien wij jou  kaartnummerS: of benaming van de kaartjes niet  ;D

Lief

hihihi, ik heb ze even toegevoegd ::)

Ik was nog niet helemaal wakker denk ik ;D

Sweetie

Lief,
hond-vissen-roede=brief /mc=ruiker
   ster-ruiker-klaver
      ring-roede
         kruis
vertrouwen hebben zal zorgen dat je vooruit komt , je mag je aan een geschenkje verwachten maar waarschijnlijk niet in de vorm van een pakje maar heeft met emoties te maken door een gelukkig gesprek waar je je tevreden bij voelt , er komen nog meerdere zaken die je eerst moet afwerken en behandelen

Suus

Lief

Dank Suus :-*

Heb veel vertrouwen Suus. Het zit eraan te komen!

hmm, dat gesprek begrijp ik wel beetje denk ik. Owkee, we gaan kijken wat we nog af moeten handelen...

liefs, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 6 juni.

zon-huis-schip=klaver /mc=beer
anker-slang-boom
   wolken-vogels
         hond

Blijdschap en geluk in huis door financiele veranderingen.
Iemand die nog hoop koestert en daar erg nerveus over is.
Er wordt gesproken over niet zo'n eerlijke vriendschap.

Sweetie

Lief,
zon-huis-schip=klaver /mc=beer
anker-slang-boom
   wolken-vogels
         hond
het ziet er goed uit  op thuisbasis , eindelijk wat stabiliteit ervaren , een andere koers gaan varen en je daar gelukkig bij voelen , wel ontstaan er nog wat onduidelijkheden die wat gepraat met zich meebrengt aan een vertrouwd persoon, moedertje is tevreden

Suus :-*

Lief

hmm, ik kan het geheel plaatsen. Gaat inderdaad beter, maar geprekje hier en daar is wel op zijn plaats....

Dank Suus :-* :)