Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 oktober...

tuin-zon-lelie=ruiker /mc=ooievaar
   beer-ring-schip
      huis-heer
        maan

Iets op artistiek vlak waar ik steun ondervindt. Genieten van de veranderingen die het leven weer vreugedevol maken.
Het huwelijk wordt weer stabiel en zal nooit breken door de veranderde koers die het gaat varen.
De heer werkt vandaag thuis.

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)

belline kaartje:

Kaart 43: De Trompet

Beroep: De continue inspanningen die je je getroost hebt, zullen beloond worden en het succes in de gekozen richting is zeker. Financieel: Je financiële situatie evolueert gunstig en de inspanningen zullen een veiligere situatie aanbieden. Het wordt zelfs beter dan je er op dit moment van Verwacht.
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 oktober....

tuin-lelie-berg=anker /mc=zon
    vos-beer-tuin
     vrouw-anker
          heer

Steun vinden bij een ouder iemand die mij door moeiijke tijden loodst en hoop geeft. De zon gaat weer voor mij schijnen.
Ahh, daar is de vos weer. Ik raak haar maar niet kwijt. Geen idee vos-beer-tuin.
Vrouw-anker-heer. Oprechte liefdestrouw tussen vrouw en heer. Wat een giller! Die is hier ver te zoeken.

Ik weet niet meer wat ik met de kaartjes moet :'( :'( Zit er zo doorheen met zoveel verdriet...

belline kaartje:

Kaart 16: Het Kasteel

Beroep: De beroepsactiviteiten die zich thuis afspelen zijn bevoordeeld en zullen succes kennen. In het andere geval wijst deze kaart erop dat je meer aandacht aan de thuis zal moeten spenderen. Financieel: Met deze kaart is de financiële situatie veilig en mogen er niet al te veel problemen verwacht worden.

groetjes, Lief

kreeft

Citaat van: Lief op oktober 16, 2013, 07:29:30 AM
Goedemorgen,

Ik weet niet meer wat ik met de kaartjes moet :'( :'( Zit er zo doorheen met zoveel verdriet...

Lief, voel je gesterkt, je bent niet alleen, ook ik zie door het bos de bomen niet meer  :-[  :'(

warme knuffel van mij, meid,  :-* :-*

Moonskin

Hoi ontzettende Lieve Lief,

vos-beer-tuin
     vrouw-anker
          heer

Harmonie in de vriendenkring/sociale contacten, maar je zondert je toch wat af van de familie. Achter de wolken schijnt de zon Lief!!
Er is een eerlijke man bij wie je steund zal vinden in je vriendenkring.
Je hebt misschien het gevoel wat vast te zitten in je relatie tot je partner. Maar er is wel liefde en trouw.

Heel veel liefde, steun, geluk en warmte stuur ik jou kant op lief  :-*

Liefs Thea

Lief

Dank Moon voor het duiden,

Ik hoop inderdaad op wat steun, want ik zit er zooo doorheen. Zoveel verdriet. Ik dacht dat we bezig waren de relatie weer gezond te krijgen. Dat we er allebei voor gingen. Blijkt nu dat de ander die in het spel is er nog steeds is terwijl mijn eega zei dat contacten verbroken waren. Weinig liefde en trouw dus. Het voelt nu als een mes in mijn rug.....

Moonskin

Ach lieve Lief,

Wat een ontzettend naar nieuws is dat... Bah bah bah, anders kan ik niet zeggen.
Eeen giga super dikke knuffel voor jou...
Ik hoop zo ontzettend dat je hier voor jezelf rust in jezelf gaat vinden en voor jezelf de inzichten gaat krijgen die nodig zijn om je verder op je padje te helpen.
Ik leef zo  met je mee.. Het is mij ook overkomen.. Na 10 jaar toch een einde gemaakt aan de relatie..
Het vervelende is dat ik het nu zooooo ontzettend zwaar heb om een man te vertrouwen, en daarop gaat elke relatie die ik aanga bijna kapot... @ verdriet gedeeld lief..

Liefs Thea  :-*

Lief

Tja, hoe ga ik hier verder mee om. Het heeft niks te maken met onze relatie zegt hij. Hij praat alleen met haar en heeft haar zelfs nog nooit gezien. Leven de woordspelletjes op de APP. Ik heb ze eraf gegooid. De gore praatjes en toenaderingen. Wat doen die vrouwen en mannen daar? Zitten zelf in een huwelijk en gaan op de APP nog even de ballsjans maken.

Ik weet niet of ik hiermee kan leven. Hij kan 100 keer zeggen dat het niks voorsteld, maar waarom moet hij met deze dame blijven praten als het mij ellendig en onzeker maakt?

Dank voor de peptalk en de knuffel...

liefs, Lief :-*

Sweetie

Lieve schat

vos-beer-tuin
     vrouw-anker
          heer
E is een persoon die je helpen kan maar je vertrouwen is ver zoek , er staat zaken vast en hoopt zich op .. , het wantrouwen heeft zijn piek bereikt en daardoor komt het vast te zitten , de zon geeft de uitlag uit met het anker dat er hard aan gewerkt moet worden ...

Lieve schat , kom in mijn armen en huil uit , hef je koppie 'tje dan op en ga er volle moed tegenaan .. laat hem voelen wat jij voelt .. laat hem weten wat er in je omgaat , dit is de enige manier om erdoor te raken ..

Sterkte schat
Denk aan je !!
Suus

Eva_84

Hey Lief,

Niets toe te voegen aan de andere duidingen, maar kop op! vrouw-anker-heer, jullie hangen sterk aan elkaar vast, jullie kunnen zulke problemen wel overwinnen maar neem de tijd om met hem alles uit te praten. Denk ook eens na waarom zijn gedrag zo'n angst en onzekerheid bij jou teweeg brengt. Wat is het wat jou zo kwestbaar maakt in deze situatie?
Veel sterkte en moed, dikke knuffel!!  :-* :-*

Lief

Dank Suus en Eva,

Ik probeer zoveel mogelijk te praten en toon ook mijn emoties. Er worden steeds meer dingen duidelijk. Verder probeer ik mijn ding te doen. Ik kan het gevoel dat hij kwijt is voor mij niet terugtoveren. Daarbij is hij zelf daar te geforceerd mee bezig. Aan de andere kant helpt het dan weer niet dat hij de gesprekken met de APP dame voortzet. Als je bij je eigen vrouw niet over je gevoelens kunt praten en zegt dat je blokkeert dan is het wel apart dat je dat dag uit dag in met een vreemde dame doet.

En dan zeggen dat het ene los staat van het ander. Ik kan het niet zo zien...

Kaartjes voor de 17e.

vissen-tuin-hart=wolken /mc=sterren
       hond-kist-lelie
        boek-klaver
             heer

Emoties delen met anderen. Conflicten op liefdesgebied zullen overdrijven.
Vernieuwingen in het vertrouwen door hulp van een oudere.
boek-klaver-heer, geen flauw idee. Geluk voor een heer??

belline kaartje:

Kaart 39: De Gekroonde Adelaar

Beroep: Deze kaart zorgt voor een goed contact met de omgeving, wat het beroepsleven bevordert. De evolutie verloopt gestaag, maar door de wijze opstelling van de consultant, zullen merkbare verbeteringen er komen. Financieel: Er zit veel wijsheid en een goed beheer in de financiële zaken. Dit evenwicht wordt slechts heel zelden verstoord, want de toestand wordt steeds zoveel mogelijk in evenwicht gehouden.

fijne dag!

groetjes, Lief

Eva_84

Hoi Lief,

Het zijn de laatste tijd veel heftige situaties bij jou geweest! De berg als maandkaart is wel op zn plaats.. Maar aan het einde van deze maand staan we er bovenop hé ;) Genietend van het mooie berglandschap en de moeilijke periode achter de rug ;)

vissen-tuin-hart=wolken /mc=sterren
       hond-kist-lelie
        boek-klaver
             heer

Veel emoties en gedachten die je van het hart moeten om duidelijkheid te scheppen.
Een verandering in een vriendschap met een oudere persoon.
Geen duidelijkheid over het geluk met de heer

:-*

Lief

Dank Eva, ik hoop van ganser harte dat ik het eind van de maand op het topje mag staan. Zou snel zijn om deze periode achter mij te laten, maar wie weet. Gevoel laat zich niet dwingen en kan zomaar ineens terug zijn. Hoe dan ook er moet hard gewerkt worden om echte veranderingen te bewerkstelligen zodat er structureel iets veranderd. Anders blijven we op en neer in deze modus. We moeten samen transformeren naar een stabieler level. Daar zijn we zelf, maar ook onze meiden bij gebaat. Meer structuur en meer samenzijn in het gezin.

Fijne avond nog!

Liefs, Lief :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 oktober.

anker-ring-toren=slang /mc=hart
     hart-kist-boek
     maan-vissen
           lelie

Een verankerd huwelijk wat blijft bestaan ondanks dat mijn hart nu op de proef wordt gesteld.
Een einde aan een geheime liefde.
Door het tonen van emoties zal er weer geluk gevonden gaan worden.

belline kaartje:

Kaart 11: De Duivel

Beroep: Het beroepsleven verloopt moeilijk en gaat gepaard met een vijandige sfeer. Er is veel tegenwerking, jaloezie en roddel aanwezig in je omgeving. Financieel: Je draagt zware lasten op financieel vlak en er wordt veel verloren. Investeringen zijn met deze kaart uit den boze. Voorzichtigheid is geboden.

Mijn engelenkaart:

CRYSTAL

Blijf hoopvol en heb vertrouwen, want er daagt iets nieuws dat heel positief is aan de horizon en dat je nu nog niet kunt zien.

fijne dag!

groetjes, Lief

kreeft

Lief, geen slechte kaarten vandaag, heb vertrouwen in de Engelenkaart  :)

:-* :-* :-*

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 19 oktober.

brief-vogels-hond=berg /mc=lelie
     schip-lelie-schip
       sleutel-sleutel
              lelie

hmm, aparte kaart. Ik ga hier niet uitkomen :-\

fijne zaterdag!

Lief :)