Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Galileo

Verandering van werk of verandering binnen emoties maken je gelukkig bij de weg die je hierin bewandelt. Positieve inzichten leiden tot een nieuw begin van iets, ben je met een studie bezig of heb je hier plannen voor? Een koersverandering die je maakt om obstakels te gaan omzeilen, je laat dit niet aan je hart komen en hebt er het volste vertrouwen in dat die klip omzeild zal worden.

Lief

Dank Jo,

Ik probeer inderdaad van werk te veranderen. Ik werk nu voor mezelf en volg ook een 4 jarige foto opleiding. Binnenkort aan mijn 3e jaar beginnen. Ik probeer de switch te maken naar fotografie. Ik ben ook al druk bezig voor volgend lesjaar. Obstakel is denk ik Photoshop. Ik ben van de pure fotografie, maar door een opdracht moet ik nu meer gebruik maken van Photoshop. Ben dus bezig mij dit eigen te maken....

Klopt allemaal als een bus dus.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor 23 augustus.

roede-lelie-hond=muizen /mc=heer
   boom-vogels-boom
   ooievaar-ooievaar
          vissen

Hmm, weer zoveel dubbele kaarten. Lastig vind ik dit altijd.

Mijzelf promoten wat nog niet meevalt. Een oudere heer die het goed met mij voorheeft helpt me hierbij. Financieel een stap vooruit maken.
Dingen goed organiseren zodat ik een verandering door kan voeren.

Bellinekaartje:

Kaart 3: De Ster van de Vrouw

De ster van de vrouw, is de persoonlijkheidskaart voor de vrouw, de echtgenote, de vrouwelijke partner of een vrouw in het algemeen. Bij een kaartlegging met het Belline-orakel duidt kaart 2 dus de consultant aan indien deze een man is, kaart 3 indien het een vrouw is.

Maar even een 2e kaart getrokken naast de persoonskaart:

Kaart 5: De Medaille

Beroep: De beroepssituatie evolueert naar succes. Alle beroepsactiviteiten zijn bevoordeeld met deze kaart. Hiermee kan je je ambities verwezenlijken Financieel: Er komt een gunstige wending op financieel vlak. Met deze kaart zijn alle goederen beschermd.

Groetjes, Lief :)

Eva_84

Dag Lief,

roede-lelie-hond=muizen /mc=heer
   boom-vogels-boom
   ooievaar-ooievaar
          vissen

Onenigheid met een oudere persoon die niet zo'n grote steun was als je had verwacht.
Veel piekeren, last van stress?
Op werkvlak een meevaller, veranderingen die je financiëel vooruit helpen.

Veel liefs

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 augustus.

muizen-ster-heer=zon /mc=kruis
   schip-kist-muizen
        roede-zon
          wolken

hmm, ik kom er niet uit. Later nog eens naar kijken.

groetjes, Lief :)

kreeft

een andere koers gaan varen om meer geluk te hebben met een heer,
beetje gepieker, het is allemaal even niet duidelijk,
maar het draait positief uit, al laat het ven op zich wachten

grtj  :)

Lief

Dank Kreeft  :-*

Roerig weekend. We gaan zien wat morgen brengt....

Sweet dreams, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 25 augustus.

vissen-lelie-muizen=ring /mc=vrouw
  heer-ooievaar-vogels
       ruiker-vrouw
           klaver

Steun van een oudere heer. Gepieker over een afspraak/overeenkomst.
Gesprekken met mijn partner over veranderingen die we willen bewerkstelligen.
Wensen gaan in vervulling en dat maakt mij erg blij.

Bellinekaartje:

Kaart 14: De Telescoop

Beroep: Er zal vooruitgang komen in het beroepsleven indien men de zaken grondig onderzoekt en tot harmonie brengt. Bepaalde persoonlijke contacten kunnen je op weg helpen. Financieel: Er zullen verbeteringen komen op financieel vlak, vaak door de raad van een bepaald persoon.

fijne zondag!

groetjes Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 26 augustus.

heer-klaver-maan=boek /mc=hond
    lelie-vissen-weg
        heer-tuin
          vogels

Geluk voor de heer. Een promotie met nieuw contract.
Een financieel voorstel.
Gesprekken op creatief vlak met een heer.

Bellinekaartjes:

Kaart 41: De Doodskop

Beroep: Je hebt een grote kennis en je zal hiermee je beroepsactiviteiten kunnen bevorderen. Je hebt voordeel op beroepsvlak door je ruime ervaring. Financieel: Er is een positieve evolutie merkbaar op financieel vlak. Deze kaart wijst ook op geld dat je nog te goed hebt uit erfenissen of onbetaalde rekeningen.

kreeft

ook mooie kaartjes , lief  :)

grtj  :-*

Lief

Goedemorgen allen :D

Kaartjes voor 27 augustus.

sleutel-maan-ooievaar=zeis /mc=ruiter
    vrouw-kind-brief
       wolken-huis
            zeis

Succes en mogelijkheden met betrekking tot werk. Kansen om mijzelf te laten zien qua talenten.
Een bericht over iets wat eindigt.
Verandering qua werk voor het kind. Het stuurt een bericht.
Huiselijke problemen kunnen overwonnen worden. Een doktersbezoekje.

fijne dag!

kreeft

ooievaar - kind, mij lijkt het eerder alsof een kind gaat geboren worden  :D

grtj en tot in A'dam  ;)  :P

Lief

Hoihoi,

Oei Kreeftje nog maar even wachten. Dochter moet nog 6 weken en we moeten nog moeder-dochterfoto maken voor het album, met dikke buik :D

Ben je al in Amsterdam?

Ik was mijn bellinekaartje vergeten. Nog even plaatsen.

Kaart 44: Het Rad van Fortuin

Beroep: Er zullen onverwachte situaties voorkomen in je beroepsleven die uiteindelijk positief voor je zullen uitkomen. Er ontstaan plots veranderingen die mooie perspectieven voor je bieden. Financieel: Er zijn onverwachte financiële inkomsten waar je zelfs nu nog geen kijk op hebt. Deze zullen een bevrijding betekenen, waardoor je je gelukkig voelt.

groetjes en knuffel, Lief :-* :)

Galileo

Oplossingen die eraan komen wat met het werk te maken heeft en door daadkrachtig beslissingen te nemen komt hier ook meer vaart/vooruitgang in zou ik denken. Een dame ontvangt nieuws aangaande een kind, of een dame neemt het besluit om een nieuwe start te maken, een soort van wensvervulling misschien die uitkomt?
Misschien overheersen er toch innerlijk een beetje zorgen maar je gaat die niet laten overheersen en deze wegmaaien.

Zo Lief, dit is wat ik zie... Binnenkort hoop ik nog sterker intuïtief te duiden want dan ga ik een intuïtieve Lenormandcursus volgen, nu leer ik alles op mijn ééntje en mede door op forums mee te duiden. Hoop dat je hier iets aan hebt en uiteraard hoop ik dat het ook een beetje steek houdt, mijn kijk op je kaartjes.

Lief

Dank Jo,

Wat werk betreft zou het kunnen kloppen. Ik ben afwachtende een aantal dingen en heb as maandag een gesprek met mijn docent/coach hoe mijn pr en plan van aanpak dit schooljaar te doen zodat ik stappen kan gaan zetten.
Wat het kind betreft is het lastig. Mijn zoon van 19 is van de week klakkeloos de deur uitgestapt om ergens anders te gaan wonen omdat het hem hier niet zinde. Hij pakte alles maar en deed waar hij zin in had. Wij accepteerden dat niet. Voor mij is het klaar en is de deur dicht.
Verder is mijn dochter van 9 op kamp 3 dagen. Altijd spannend.....

Prachtige duiding Jo. Wat gaaf dat je die cursus gaat doen. Wanneer ik klaar ben met mijn fotoopleiding zou ik dat ook wel willen. Maar je duidingen zijn al heel super en gedetaileerd hoor! Ik zou er trots op zijn.

liefs, Lief :-* :)