Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Audrey

Goedemiddag Lief,

Doelgericht met een studie/documenten bezig zijn en daarbij putten uit een bron van inspiratie en creativiteit.
Energiek voelen.
Een obstakel wordt (eindelijk) uit de weg geruimd.

Hartelijke groet,
Audrey

Vlinder

Van harte gefeliciteerd Lief, met je kleinzoon.
wat mooi he zo,n nieuw wondertje in je armen.

liefs vlinder

heleen

lieve Lief

Gefeliciteerd met je kleinzoon. Eindelijk positieve muizen, in plaats van die engerds van de lenormand kaart, die alle beschuit opvreten. Ook heel veel liefs voor de moeder toegewenst.

Heleen.

Lief

Dank dames :-* :-*

Het gaat nu goed met moeder en zoon. Na wat een voorspoedige bevalling leek, met nog echt maar 1 perswee te gaan, om de schouders en rest van het lijfje geboren te laten worden, ging het helemaal mis. Nadat de verloskundige, nog 1 perswee en hij is er. Ik zal even voelen hoe de navelstreng zit, hoorde ik haar heel zacht tegen de verpleegkundige zeggen: druk op de noodknop en zag ik haar blik veranderen. We moesten mijn dochter haar benen uit de steunen halen, deze strekken en dan naast haar oren in de nek duwen. Persen, persen riep ze en ik zag mijn kleinzoon steeds blauwer worden. Toen kwam het noodteam binnenrennen. 2 man aan haar benen en 4 die op haar buik duwden. Wat een pijn en paniek, en dan dat trekken aan dat kleine hoofdje.

Schouderdystocie was het. Hij zat met zijn linker schouder muurvast achter haar schaambeen. Gevolg is dichtknijpen van navelstreng en moederkoek waardoor zuurstofgebrek ontstaat en het kindje stikt. Gelukkig hebben ze hem los kunnen trekken, maar het had niet langer moeten duren.

Wonder boven wonder had hij een apgarscore van 9/10.

Nu gaat het goed met beiden. Mijn dochter is nog wel beurs en stukje bij beetje komen er stukjes 'film' terug van die laatste minuten.

Zo zie je maar dat met de meest geavanceerde technische middelen niet alles op te lossen is.

Slaap lekker allen.

Liefs, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

Lief, van harte felies met je kleinzoon  :D

:-* :-* :-*

Audrey

Goedemorgen Lief,

Wow, heftig man!! Maar blij om te lezen dat zowel kind als moeder het goedmaken.

Hartelijke groet,
Audrey

Vlinder

Goh meid wat is het gruwelijk spannend geweest, ik ben heel blij voor je nu!!!

:-* :-* :-*

Lief

Dank Vlinder,

Kaartjes voor 25 september.

ruiter-vogels-klaver=beer /mc=zeis
    kind-vos-ooievaar
          brief-zon
             weg

Nog even niet veel tijd voor de kaartjes. Ik hoop volgende week weer mee te kijken, maar moet nu even mijn dochter ondersteunen.

groetjes, Lief :)

kreeft

kind, ooievaar, hoe treffend  :D

geniet lieve Lief  :-*

Lief

Thx Kreeft,

Wat ik van deze kaartjes moet denken? :-\

muizen-kruis-berg=kist /mc=ring
   muizen-berg-vrouw
          kist-vos
            weg

Marit

Wat een geluk dat het goed gekomen is! Van harte gefeliciteerd Lief! en aan je dochter natuurlijk ook!

Lief

Dank allemaal voor de felicitaties :-*

Ik krijg weer tijd voor mijn kaartjes. Mijn dochter en de kleine man gaan fantastisch, dus ik kan mij langzaam terugtrekken qua hulp....

kaartjes voor de 27e.

huis-muizen-schip=lelie /mc=zeis
    brief-boek-sleutel
    ooievaar-muizen
            huis

Iets met veel geld in huiselijke sfeer. Het heeft met een heer te maken?
Ik kom iets te weten wat men voor mij verborgen heeft gehouden.
Een verandering waarover ik pieker.

bellinekaartje:

De Blauwe Kaart

In het Bellinekaartspel vinden we ook een blauwe kaart zonder figuur, die niet genummerd en niet geïllustreerd is. Het is een heel positieve kaart in de duiding. Ze beïnvloedt de omringende kaarten in positieve zin: nl. negatieve kaarten worden erdoor afgezwakt, positieve kaarten krijgen een ondersteuning.

extra kaartje:

Kaart 16: Het Kasteel

Beroep: De beroepsactiviteiten die zich thuis afspelen zijn bevoordeeld en zullen succes kennen. In het andere geval wijst deze kaart erop dat je meer aandacht aan de thuis zal moeten spenderen. Financieel: Met deze kaart is de financiële situatie veilig en mogen er niet al te veel problemen verwacht worden.

fijne dag allemaal!

Audrey

Goedemiddag Lief,

Fijn om te lezen dat je dochter en kleinzoon het goed doen.  :)

Ik hoop het niet: een project dat wordt afgeblazen. Of vooruitgang door ontvangst centjes ivm werk.
Doet iemand examen, een test?
Verandering in je energie huishouden misschien door een verkoudheidje ofzo.

Een goed weekend.
Audrey

Lief

Ja, heerlijk Audrey dat het zo goed gaat.

Een project afgeblazen? Stoppen van mijn opleiding? Een huwelijk wat stopt?
Betaling van werk kan zeker.
Hmm, een test, daar moet ik even over denken.
Energie is zeker anders na aantal nachten die 3 x onderbroken worden. Nu even bijtanken......

Dank Audrey  :-*

Liefs, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 28e september.

huis-hond-vogels=vissen /mc=boek
      weg-lelie-zeis
         ster-huis
            tuin

Gesprekken thuis over vertrouwen, het brengt emoties met zich mee.
Kiezen om een bepaald verlies te nemen brengen vernieuwingen in huis en een bepaalde rust.

bellinekaartje:

Kaart 20: Het Boek

Beroep: Je hebt een groot aanpassingsvermogen waardoor je slaagt in wat je wil bereiken. Er ontstaat vooruitgang door gesprekken en onderhandelingen. Ondernemingen zijn goed georganiseerd en bedacht met deze kaart. Financieel: Handigheid verhoogt het rendement van de financiële zaken. Als de investeringen goed bekeken en opgevolgd worden, dan ontstaat er een gunstig resultaat.

fijne zaterdag!