Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Audrey

Beste Lief,

Stille hoop tussen een man en vrouw, maar er is ook gepieker.
Vandaag wordt er niet met je gesold.
De wil om tegenslag om te buigen blijkt zijn vruchten af te werpen; iets komt tot een goed einde.

Hartelijke groet,
Audrey

Sweetie

Hallo Lief,
8 okt
wolken-kruis-hond=hart /mc=lelie = vertrouw op je gevoelens , einde van miserie is wat deze aankondigt
Kaart 3: De Ster van de Vrouw = positieve vrouwelijke kracht
De Blauwe Kaart = zeer positieve kaart legt een schaduw op de negatieve kaarten

9 okt
sleutel-tuin-schip=tuin /mc=muizen je maakt je teveel zorgen , er is een oplossing op komst
Kaart 44: Het Rad van Fortuin = anders aanpakken zal zijn vruchten afwerpen = positieve kaart

10okt

klaver-vrouw-heer=muizen /mc=ruiter
        zon-berg-beer
          ster-kruis
              ster
De zon zal erdoor komen , je hebt nog veel te verwerken en je zal op krachten moeten komen maar er worden zaken overwonnen  , er is een  beproeving aan de hand ( ster + kruis ) , de muizen brengen gepieker aan

Het verlaten eiland =
Mediteer , trek je even terug en herbekijk alles eens ..

Suus  :-*

Lief

Dank Audrey :-*

Pittig dagje voor mij vandaag. Inderdaad gepieker en fijn als er niet met mij gesold zou worden. Dat doet deugd. De wil is er 200% en het prachtig zijn als het ook lukt.

Dank je wel lieve Suus om zo alles voor mij even op een rijtje te zetten.

Ik ga mij vandaag inderdaad even terugtrekken en alles eens rustig overdenken. Heerlijk samen met mijn engel met mijn rug in het gras en de wind door mijn haren.

Heel veel liefs, Lief :-* :-* :)

Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lief,

klaver-vrouw-heer=muizen /mc=ruiter
        zon-berg-beer
          ster-kruis
              ster

Gelukkige tijden in de relatie zullen terugkeren.
Moeilijkheden worden overwonnen waardoor je weer in je kracht komt te staan.
Met wilskracht en nieuwe inzichten waardoor zaken duidelijk gaan worden/ophelderen.

Liefs Thea  :-*

Lief

Dank Moon,

Prachtige duiding. Ik hoop van harte dat hij mij past.

Kaartjes voor de 11e.

vos-kind-zon=brief /mc=vos
  brief-kist-maan
     anker-huis
         schip

straks naar kijken. Nu eerst naar een regressiesessie.

Iemand doet zich onschuldiger voor dan hij/zij is. Een bericht wat geruststellend lijkt is alleen maar om op een dwaalspoor te brengen.
Een bericht over een overlijden wat mij werk oplevert.
Er is weer hoop op het thuisfront. Er gaat een andere koers gevaren worden.

symbolon: DE SCHANDPAAL
Vandaag komt de schandpaal op je pad. Je doet er goed aan de realiteit onder ogen te zien. Werk hier aan mee, zet eventuele trots aan de kant en neem het initiatief. Als je zelf een gedupeerde bent van een gemene roddel, kan je er op rekenen vandaag dat de aap uit de mouw komt.

groetjes, Lief :)

Moonskin

Hija Lief,

Wil alleen even meegeven dat het belangrijk is dat je voor alles open staat.. Dat je het grootste op je pad verwacht... ook al voelt het niet zo.. ben er van overtuigd dat het je mag overkomen!!!

That's all..

Lief

Thanks Moon,

Wat een lieve woorden :-*

Kaartjes voor 12 oktober.

slang-ster-vogels=anker /mc=hart
   muizen-heer-roede
        beer-schip
           hond

Na spanningen en verraad veranderen de tijden ten goede door praten. Er komt weer vertrouwen in de relatie.
Gepieker voor de heer. Tweedracht?
De kracht vinden om een andere levenskoers te varen waar weer vertrouwen is.

belline kaartje:

Kaart 2: De Ster van de Man

De ster van de man, wordt gebruikt als persoonlijkheidskaart, de mannelijke partner, de echtgenoot of een man in het algemeen.

Extra kaartje:

Kaart 22: Het Plan

Beroep: Er is veel actie in het beroepsleven en dit zal vooruitgang brengen. Door je in te zetten zal je succes oogsten en dus bereiken wat je wenst. Financieel: Als je een stap vooruit durft te zetten, zal je goede resultaten boeken. Als je toch moeilijkheden ondervindt, zal je zo tot vooruitgang komen en mooie successen verkrijgen.

fijne zaterdag!

Moonskin

Hoi Lief,

slang-ster-vogels=anker /mc=hart
   muizen-heer-roede
        beer-schip
           hond

Doordat er veranderen zijn zullen positieve emoties, gedachten en gesprekken weer kunnen komen (thuis?).
Kleine ergernissen mbt een heer welke woordenwisselingen kunnen veroorzaken.
Door weer in je kracht te gaan staan kunnen positieve ontwikkelingen komen mbt of behulp van een vriend.

Fijn weekend..

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 13 oktober.

kind-berg-vos=vogels /mc=toren
  vissen-anker-boek
       sleutel-ring
             weg

eerste rij geen idee :-\ kinderachtig/vals iemand? telefoongesprek?
emoties en hoop, iets met een geheim.
Oplossingen in een relatie door bepaalde keuzes die gemaakt zijn.

Pfff, ik zit veel teveel in de emoties om kaartjes goed te bekijken.

belline kaartje:

Kaart 14: De Telescoop

Beroep: Er zal vooruitgang komen in het beroepsleven indien men de zaken grondig onderzoekt en tot harmonie brengt. Bepaalde persoonlijke contacten kunnen je op weg helpen. Financieel: Er zullen verbeteringen komen op financieel vlak, vaak door de raad van een bepaald persoon.

fijne zondag allemaal!

Moonskin

Goeiemorgen Lief,

vissen-anker-boek
       sleutel-ring
             weg

Kleine problemen kunnen overwonnen worden met intelligente gesprekken en zorg van de familie.
Financiele zekerheid krijgen door verdieping van inzichten en/of studie.
Oplossingen mbt relaties waardoor nieuwe wegen zich kenbaar maken.

Lief

Ohh Moon,

Best een positieve kaart! Mooie duiding :D

We zijn inderdaad bezig met problemen oplossen in de relatie. Daarnaast inderdaad rond aan het kijken hoe ik mijn uitvaartfotografie wat meer in de picture kan krijgen naast het benaderen van uitvaartondernemingen.

Dank voor de duiding :-* :-*

liefs, Lief :)

Moonskin

Hoi Lief,

Misschien een beetje raar, maar kwam gewoon bovendrijven en moet het even melden..

Misschien een idee om zorgverzekeringen te benaderen.. Monuta bijvoorbeeld of andere zorginstellingen die een overlijdensverzekering aanbieden..

Lief

Dank Thea,

Heb ik gedaan. Ik werk voor monuta en dela, maar het levert nog niet echt veelw erk op. Ik wil graag naar minimaal 2 uitvaarten per maand. Mensen weten niet dat het er is en er zijn nog veel uitvaartondernemingen die het niet onder de aandacht brengen.

Van de wwek weer beginnen bij de uitvaartorganisaties. Daarnaast heb je tegenwoordig zoveel dingen ernaast als bijvoorbeeld ritueelbegeleiding tijdens uitvaarten ed. Ik moet mijzelf maar eens met de juiste mensen in contact brengen.

Herl veel dank voor het meedenken.

Liefs, Lief  :-* :)

Sweetie

Hallo Lief,

vissen-anker-boek
       sleutel - ring
             weg
Er zal een telefoongesprek komen waarbij je kansen zal krijgen en een overeenkomst zal maken , de weg ligt open , het zal niet makkelijk wezen omdat tot nu toe het geld er nog niet is maar zal waarschijnlijk eerst moeten investeren maar je krijgt het nadien dubbel en dik terug ..

Suus

Lief

Ow Suus, dat zou eens mooi zijn. Wat lief dat je weer mijn kaartjes duidt. Ik hoef absoluut niet stinkend rijk te worden, maar verlang wel naar wat inkomsten.  En ik wil daar zeker in investeren.

Ben zeer benieuwd.

Dank lieve Suus,

Lief :-* :-*