Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Lief

Dank Eva :-*

Van het kind klopt! Nieuwe koers staat op mijn program. Ik hoop ook op die van mijn eega.

Fijne dag nog!

liefs, Lief :-* :D
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 31 oktober.

zon-beer-kist=hond /mc=slang
zeis-muizen-boek
sleutel-kind
zeis

floeper hart.

Grote vreugde en geluk na een periode van misere. Een einde aan gepieker wat betreft vertrouwen/wantrouwen.
Sleutel-kind zeis?? Geen idee :-\

groetjes, Lief :)

Moonskin

Hoi Lief,

zon-beer-kist=hond /mc=slang
zeis-muizen-boek
sleutel-kind
zeis

Een man die vreugde en steun brengt waardoor je het oude los kan laten, een echte vriend die je bij je verandering helpt. Plots lacht het geluk je weer toe, het verlorene komt weer waardoor je/jullie met een nieuw hoofdstuk kunnen beginnen. Oplosingen komen waardoor ergenissen verdwijnen, misschien ben je tot nieuwe inzichten gekomen of worden geheimen eindelijk echt geopenbaard. Ook oplossingen mbt een kind gaan komen, hierdoor kunnen eindelijk knopen doorgehakt worden. Groei is het magische woord hier wel denk ik  ;D

Liefs Thea  :-* :-*

Lief

Dank je wel Moon voor deze mooie duiding. Ik hoop het echt dat het met een plots weer wat vooruit gaat. Kind gaat inderdaad goed. Nieuwe inzichten graag. Ik houdt me maar aan de kaart vast. Heeft me enorm gesteund de laatste weken.....

Fijne avond nog!

Liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 1 november.

anker-zon-tuin=vos /mc=boom
  lelie-ring-vissen
   vrouw-muizen
        ster

Er is trouw in het liefdesleven. Ik ga met een gezelschap vertoeven in een zonnig oord. Oppassen voor een listig persoon in het gezelschap?
Een eerlijk persoon staat mij bij. Het huwelijk breekt nooit, maar is nog wel onder invloed van veel emoties.
De vrouw piekert nog veel, maar er komen vernieuwingen.

Fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 november.

schip-muizen-vogels=klaver /mc=zeis
   boek-anker-vos
          ring-kind
            klaver

straks kijken in het vliegtuig. Nu opschieten! Op weg naar Rome....

Ciao!, Lief :)

Galileo

Ligt er een klein verlies op gebied van het financiƫle of heb je twijfels over het varen van een bepaalde koers, lijkt me dat hierover gesprekken gaan plaatsvinden die voor meer groei, geluk of hoop op groei gaan zorgen. Iets wat vrij ankervast ligt met papieren of documenten, misschien een bepaald inzicht waar je nog een beetje wantrouwig tegenover staat. Een nieuwe start die eraan komt binnen een contact of een relatie die geluk met zich meebrengt. Even geprobeerd! Geniet van Rome! :)

Lief

Dank Jo,

Twijfels, onzekerheid, soms pietsie wantrouwen inderdaad. Ik hoop inderdaad op positieve veranderingen in relatie.

Kaartjes voor 3 november.

Ruiter-kist-ooieveer=boek /mc= ruiker
Ruiker-ring-slang
Vissen-maan
Lelie

Een bericht wat voor een eind en nieuw begin zorgt waardoor er voor mij veranderingen komen qua geheimen. Ik ga mij er beter bij voelen.
Door deze vernieuwingen kom in blijer in mijn relatie te staan?
Of is er juist valsigheid aan de gang?
Voorspoed qua werken door hulp van de leermeester.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Lief :)

Moonskin

Hoi Lief,

Ruiter-kist-ooieveer=boek /mc= ruiker
Ruiker-ring-slang
Vissen-maan
Lelie

Een bericht over een einde van iets, maar ook heling, waardoor een complete verandering voor de deur staat.. Een nieuw hoofdstuk die blijdschap op allerlei vlakken met zich mee brengt. Positieve ontwikkelingen mbt tot de relatie die een transformatieprocess doorgaat. Geluk in de relatie zal terug keren en de gevoelens en emoties zullen weer goed worden, wensen kunnen vervuld worden en je kan weer van het leven genieten.

Fijne dag...

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Moon,

We gaan het zien. Zoals het nu gaat wordt het niks. Er zijn 2 voor nodig. Sterker nog. Wanneer dit zo blijft wil IK niet meer.

Nog even kaartjes voor de 4e.

Vogels-slang-anker=hond /mc=lelie
  Toren-wolken-ooievaar
        Ring-muizen
           Vogels

Fijne avond nog!

Groetjes, Lief :)

kreeft

Lief

Kaartjes voir 5 november.

Zeis-kist-boom= muizen /mc=sleutel
Hond-kind-heer
Zon-boom
Kruis

Groetjes, regenachtig Rome.

Lief

Sweetie

Hallo Lief,
Hond-kind-heer
Zon-boom
Kruis
Je breekt door tot op het bot ( zeis - kist ) maar je bent erg moe , alsof je niets meer aankan , toch staat hier een doorbraak in ,met de kist en het kind geeft dit een nieuw begin aan ,  de heer is aan het piekeren geslagen en probeert een oplossing te zoeken alleen weet hij niet waar te beginnen , , het tast zijn kopie letterlijk aan en komt in een stressie fase terecht ..

Suus

Lief

Dank Suus :-*

Wat moet het nog worden? :'( :'(

Eva_84

Dag Lief,

Hond-kind-heer
Zon-boom
Kruis

Er komt een verandering, maar je piekert er veel over, je hebt het gevoel alsof de oplossing je ontsnapt. Steun van een nieuwe vriend, iemand die je beter hebt leren kennen. Energieverlies, sombere gevoelens. Maar er is verandering aan de gang, er komt stilaan een nieuw begin waarbij je deze situatie achter je kan laten.

Geniet van het mooie Rome :)