Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Sweetie

:) Lief,

hart-zon-heer=roede /mc=muizen
toren-muizen-schip
     wolken-boek
          maan
De heer voelde zich goed maar begint toch serieus te piekeren , er komen meerdere gesprekken aan over een verandering, een omwenteling , je zou wel een reisje willen maken maar het is niet echt de moment en dat is moeilijk in de emoties van anderen

Suus :-*

Lief

Dank Suus,

Ik dacht toren muizen schip is geld. Hoe dan ook, belasting teruggekregen.
Verder baalt de heer ontzettend. En ik met hem mee. Weer gezakt waarschijnlijk en weer jaar weggegooid.
Veranderingen erg welkom!
Reis inderdaad. Voor het eerst in 12 jaar niet op vakantie. Meisjes van mij zeer teleurgesteld en ik met hen. Ik vind zomer in eigen land vreselijk. Het liefst graaf ik me 2 maanden in. Weet ook nog niet hoe ik me hiwr doorheen ga worstelen.....

Liefs,lief :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 20 juni.

hond-berg-heer=zon /=ring
  schip-kind-muizen
      ster-kruis
          ster

Eerste 4 vind ik lastig.
Gepieker over een verandering voro het kind.
laatste 3 snap ik niet.

groetjes, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 21.

anker-vissen-hond=beer /mc=tuin
   sleutel-ster-sleutel
       kind-kind
          boek

moet rennen nu. kijk er vanmiddag naar.

Fijne dag allemaal!

Sweetie

Lief,
anker-vissen-hond=beer /mc=tuin
   sleutel-ster-sleutel
       kind-kind
          boek
Er komt iets aanzetten die meer centjes oplevert, een echte vooruitgang  en een financiele zekerheid , er komen betrouwbare oplossingen  door een zakenman uit je omgeving , er komt ook wat vooruitgang en zekerheden voor een nieuwe start maar ook voor het kind in studie , nieuwe cursus volgen Lief !

Suus :-*

Lief

Dank Suus,

Klinkt op alle vlakken als vooruitgang. Dat zou heerlijk zijn. Ben een beetje met mijzelf in gevecht op het moment. Weet even weinig het positieve van dingen in te zien, maar probeer het te keren...

Jij weer helemaal beter?

Dikke knuffel, Lief :-* :)

Sweetie

Nog niet helemaal, wel al veel beter maar blijft nog wat hangen , kon ik maar eens in de zon liggen in mijn bikini en de zon haar warmte voelen ..  :-\ ma zit er nog niet in ...
Dank Lief  :-*

Lief

Hoi Suus,

Ik duim voor wat zonneschijn. Vandaag ten slotte de 1e dag van de zomer. Laten we hopen op wat mooi weer. We hebben volgens mij allemaal behoefte aan wat zonneschijn en vitamine D :D

Dikke knuffel, Lief :-* :)

Sweetie

oja vita 1,2,3,4,5,6,7,8,.... 402 503 608 ...

Lief

hihihihi,

Kaartjes voor 22 juni.

tuin-zon-boom=tuin /mc=zeis
  beer-kruis-anker
     beer-anker
          vos

bekendheid op artistiek vlak. Alles afkappen en anders gaan doen.
kracht om iets te stoppen en opnieuw te beginnen.
Wel voorzichtig te werk gaan.

groetjes,Lief :)

Nathalie

Ik zie meer dat het over een schaden van vertrouwen gaat
het profiteren van de goedheid!

indien je zoals jij zegt het op artistiekvlak zou gaan ,dan zou ik meedelen heel goed op te gaan letten!!
want hoe euforisch iemand ook mag zijn op vlak van iets dta hij of zij heel graag doet en enorm talent voor geeft er zijn enorm veel valse slangen en vossen in het wereldje zoals van in artistiek modellen zangcarriere als voor kunstenaars en de gewone arbeidersmens zelfs!!!   Zien mooie kaarten op het eertse gezicht eruit maar ze geven u meer een waarschuwing  Fame comes but can easily fast  go !!

Lief

Dank Nathalie,

Ik ben altijd wel op de hoede hoor. En op allerlei werkgebieden zullen er wel 'valse' mensen rondlopen. Gelukkig ook een heleboel goede :D

Ik timmer heerlijk aan de weg als fotografe en kom gestaag stapjes vooruit. Nu gewoon de hoop er wat meer financieel gewin uit te halen. Komt vast goed.

Hartelijke groeten, Lief :)

Nathalie

och super ^^ succes alvast als fotografe lief  !!

vandaar wrss die beer kruis anker ( het gestaag finacieel het eruit halen uit jou werk)

we leren bij xxx

Lief

Dank je wel Nathalie!

Zou mooi zijn. WarT van mijn investeringen langzaam terug verdienen.

Fijne avond!

Liefs, Lief :)  :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 23 juni.

kruis-beer-ster=zon /mc=slang
   beer-zon-roede
    zeisen-wolken
           ster

Een einde van iets. Er volgt een stabiel geluksperiode met steun en vernieuwing.
Oppassen niet te egocentrisch te handelen.
Einde van moeilijkheden de lucht klaart weer op.