Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Sweetie

Liefje,
vrouw-vos-boom=vogels /mc=roede
  slang-toren-ooievaar
         boek-kruis
              boek
Argwaan en jaloezie steken hier vreselijk de kop op , , ook de gezondheid en opwinding brengt ruzie mee , er komen veranderingen aan maar je bent nog op zoek om het aan te pakken

Suus :-*

kreeft

nieuwe week,
hopelijk beter  :)

:-*

Lief

Goedemorgen Suus,

Argwaan kan kloppen. Steekt zeker zo nu en dan de kop op. Opwinding was er tussen eega en zoon over de handbalwedstrijd. Geen ruzie, maar wel stevige discussie....

Ik hoop met je mee Kreeftje....

Kaartjes voor 25 november.

boom-vrouw-ster=vos /mc=roede
   vissen-ruiker-lelie
      slang-klaver
          ruiker

Opletten op de gezondheid. Vernieuwingen bewerkstelligen door een slimme aanpak waardoor het gevoel van onvrede kan verdwijnen.
Door vernieuwingen kan weer blijheid en geluk ervaren worden.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Hallo lief,
   vissen-ruiker-lelie
      slang-klaver
          ruiker
Gezondheidsproblemen maar niet te ernstig, een verkoudheid? Meer het positieve beginnen zien, een betere verstandhouding binnen het gezin.
Liefs

Lief

hoi Eva,

Ik denk gebrek aan energie. Hmmm, verstandhouding binnen gezin inderdaad beter. Positieve zien? Ik weet niet of mij de waarheid wordt verteld....

dank Eva :-*

liefs, lief :)

kreeft

vissen-ruiker-lelie
      slang-klaver
          ruiker
emoties rond een ongezonde situatie, maar komt er klaarheid? (ster)
beetje strijd door een onbetrouwbaar iemand (vos, roede)
ook een beetje geluk dat wordt aangereikt, (klaver, lelie)

grtj  :-*

Sweetie

Lief
   vissen-ruiker-lelie
      slang-klaver
          ruiker
Je raakt in de war met je gevoelens ( boom - vissen ) je wordt emotioneel beladen , je wil vooruitgang zoeken , je wil rust ( bloemen ) , een oudere vrouw wil je vooruit helpen ( lelie - ruiker - ster ) , alleen de argwaan blijft en de tweestrijd ook ( roede vos) dit kan lang aanslepen zegt de roede als je er niet aan werkt , er zijn spanningen ( slang ) om de rust te vinden moet je loslaten ( klaver ) wees wat vriendelijker ( lelie ) dan zal de slang vervellen en vind je de rust ( ruiker )

Suus  :-* :-* :-* en ne dikke knuffel .....  ;)

Lief

Goedemorgen,

Dank Kreeft en Suus :-* :-*,

@Kreeft inderdaad emoties rond een ongezonde situatie. Inderdaad beetje strijd omdat eega vertrouwd wil worden en ik dat niet 100% kan. Beetje geluk zit er ook, maar het is heel dun....

@Suus inderdaad in de war. Kan de oudere vrouw iemand zijn die al overgegaan is? (of gaat de de regressietherapeute worden?) Inderdaad meer los gaan laten en slang het nieuwe velletje gunnen...

Kaartjes voor 26 november.

kind-tuin-boek=muizen /mc=hond
   sleutel-zeis-kind
     slang-muizen
           lelie

Er komt een plots einde aan jaloezie en argwaan, omdat ik de dingen in juist perspectief kan zien. Ik word hier innerlijk blij van en heb weer vertrouwen.
Een ouder iemand zal mij helpen met laatste muizenissen om vernieuwingen te bewerkstelligen.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

kreeft

lelie, kan staan voor iets dat van 'boven ' komt, steun van boven,
het is een hele mooie kaart, staat voor puurheid en spiritualiteit

grtj

Lief

Hoi Kreeftje,

Dank! Heb al dagen gevoel dat er iemand om me heen is. Vandaar de vraag al aan Suus of het ook iemand kan zijn die overgegaan is....

Wie weet...

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Liefje,

@Suus inderdaad in de war. Kan de oudere vrouw iemand zijn die al overgegaan is? (of gaat de de regressietherapeute worden?)  DAT KAN .. Kaartjes voor 26 november.

kind-tuin-boek=muizen /mc=hond
   sleutel-zeis-kind
     slang-muizen
           lelie

een jonger persoon die je helpt om tot een oplossing te komen , wel zal je hard moeten werken om toch iets te doorzien , kleine zorgen .. is het kind een boek kwijt ? je zal hard moeten werken om een vernieuwing te ondergaan  sleutel - zeis - slang ) maar je ergert je nog wat , iemand is ongerust in jullie , een moederfiguur piekert nogal ..

Suus

Lief

Dank Suus :-*,

Gesprek gevoerd met mijn moeder(oudere vrouw). Heb heel goed na moeten denken om iets in te zien. Advies gekregen via de mail van een hele wijze dame ;) Hmm, nog geen van de kinderen over boek gehoord, maar zal me niks verbazen.
Vernieuwing ingezet en ergernis achter me gelaten door inzichten. Ja moeder piekert.....

Verandering ingezet Suus, op goede weg nu!

fijne avond!

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

;) kus van de juf en een bank vooruit lieverd ! :-*

Lief

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 27 november.

Ring-ruiter-anker=ring /mc=tuin
    Boek-kruis-hart
       Boek-hart
          Vos

Lastige kaart. Zit veel in en lijkt tegenstrijdig.
Trouw in een huwelijk.
Een einde aan een geheime relatie.(boek-kruis-hart)
Dan is kruis-hart weer een einde aan een relatie? Dat is dubbel op.
En wat verteld de vos erbij?
Ring-ruiter-boek is overeenkomst van iets.

Hmmm, morgen nog eens kijken. Nu slapen.....

Groetjes, Lief :)