Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Galileo

Een nieuwe creatieve start die gemaakt wordt brengt geluk en biedt standvastigheid. Oplossingen die aankomen zetten door een bericht waardoor je krachtiger wordt. Communicatie/praten met een heer over doelstellingen die bereikt willen worden.

Moonskin

Hoi Lief,

tuin-kind-klaver=anker /mc=zon
   sleutel-beer-ruiter
       vogels-ster
           heer

Een feestje met een klein gezeldschap waar je gelukkig van wordt.
Een man beloofd zekerheid en stabiliteit, problemen worden succesvol opgelost.
Onderdrukte spanningen mbt een heer of gesprekken met een heer over nieuwe doelen en successen..

Fijn weekend..

Liefs Thea  :-*

Lief

Dank Jo en Moon,

Inderdaad feestje gehad gisteren, daar ook gesproken over werk, mogelijkheden ed

Creatief weer veel dingen gedaan. Straks ook weer fotograferen. Nu nog even luieren in bed.

Zo mijn kaartjes voor vandaag nog doen.

Tot later...

Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 augustus.

kist-slang-vogels=brief /mc=muizen
    beer-toren-schip
       vissen-weg
            tuin

Een illusie armer door leugens en misverstanden. Een op het oog ongunstig bericht pakt toch gunstig uit.
Een telefoontje wat geluk brengt. Een verandering van levenskoers ligt hierdoor binnen handbereik.
Een financieel voorstel wat te maken heeft met mijn creatieve bezig zijn.

belline kaartje:

Kaart 38: De Vernielde Toren

Beroep: Er is een slechte invloed in je beroepsleven door conflicten en ruzies. Dit kan zorgen voor verlies, zoals het ontslag. Financieel: Er is een gebrek aan geld, wat je in een moeilijke situatie zal stellen. De kosten zullen hoog blijven.

fijne zondag!!

groetjes, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 19 augustus.

roede-vissen-kruis=ruiker /mc=boek
    ruiker-vissen-ruiker
         slang-slang
              vos

Een einde aan woordenwisselingen over financiën. Deze gaan vermeerderen wat een fijn gevoel geeft.
Oppassen. Niet te vertrouwend zijn. Met het boek als mc denk ik dat het met mijn opleiding te maken heeft. (Ik heb al een aantal malen mijn neus gestoten door ideeën uit te spreken naar medestudenten die vervolgens met mijn idee er vandoor gingen. Goed leermomentje dus.)

Belline Kaartje:

Kaart 40: De Koninklijke Bloem

Beroep: De inspanningen worden gewaardeerd en de beloningen zullen er komen. De persoonlijke inzet die je toont, zal zijn vruchten afwerpen. Financieel: Er komen gunstige evoluties die je financiële situatie merkbaar zullen verbeteren en de resultaten zullen de verwachtingen zelfs overstijgen.

Fijne dag!

groetjes, Lief :)

Lief

hoihoi,

boek-kind-brief=lelie /mc=klaver
     schip-huis-zon
       slang-anker
          wolken

straks naar kijken. Eerst naar museum nu...

Eva_84

Hoi Lief,

Nieuws ivm de studie van je kind, of je krijgt nieuws ivm je eigen opleiding. Het is in elk geval positief.
Veranderingen in de gezinssituatie, het zonnetje schijnt in huis :)
Toch lijkt niet iedereen je dat geluk te gunnen, er is jaloezie rond je waardoor er wat wolken voorbij drijven. Maar in het algemeen een gelukkig dagje ;)

Veel plezier in het museum!
:-*

Moonskin

Hoi Lief,

Ik pas me helemaal bij de uitleg van Eva aan.. Enjoy life!!

Liefs Thea  :-*

Galileo

Nieuws wat je krijgt van een bevoegd persoon wat je inzichten gaat geven en waardoor je aan een nieuw begin kan beginnen. Een verandering van koers in het huishouden laat veel positiviteit en opgewektheid toe. Iemand die jaloers of afgunstig tegenover jou staat wat een beetje verankerd ligt maar dit zal wel overwaaien.

Lief

Dank allemaal,

Ik heb een drukke 2 dagen, vandaar wat stil rond mij.

Inderdaad nieuws en adviezen van docent. Ik kan daar weer op voort borduren. Inderdaad wat rollen aan het verdelen in huis. Soms met gesteggel. Museumbezoek was voor mijn zoon zijn opleiding. Voorbereidingen op examenjaar.

Jaloers persoon moet ik eens even bekijken. Kan er nog niet zo mijn vinger opleggen.

Slaap lekker voor straks, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 21 augustus.

hart-ruiter-muizen=vogels /mc=kruis
      ring-hart-anker
        kind-muizen
             kruis

Nieuws van een geliefde, gepieker en er wordt over gesproken.
Een trouwe, verankerde liefde.
Gepieker over een probleemkind.

Bellinekaart:

Kaart 22: Het Plan

Beroep: Er is veel actie in het beroepsleven en dit zal vooruitgang brengen. Door je in te zetten zal je succes oogsten en dus bereiken wat je wenst. Financieel: Als je een stap vooruit durft te zetten, zal je goede resultaten boeken. Als je toch moeilijkheden ondervindt, zal je zo tot vooruitgang komen en mooie successen verkrijgen.

Eva_84

Hoi Lief,

De kaartjes van vandaag gaan verder op wat je eerder al zei, dat er thuis vanalles in beweging is.
Je gevoelens ivm je relatie veranderen ten positieve. Je piekert minder en kan een kruis over het verleden maken. Dat toont nog eens aan hoe stevig je liefdesrelatie verankerd is. Je maakt je zorgen over een kind dat weggaat?

Liefs, Eva

kreeft

hart-ruiter-muizen=vogels /mc=kruis
      ring-hart-anker
        kind-muizen
             kruis

een overeenkomst die je nauw aan het hart ligt, zit wat vast en zet aan tot gepieker, gesprekken lossen niet veel op
grtj

Lief

Dank Eva en Kreeft :-*

Het moet nog allemaal wat concreter worden. Duidelijke overeenkomst zou fijn zijn :D

Verder inderdaad zorgen om kind wat volgende week op kamp gaat. 3 dagen in een bos, op de fiets, wespen etc etc gewoon paniekmams nu ;D

Slaap lekker voor straks.

Liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 22 augustus.

maan-ooievaar-ruiker=weg /mc=hond
    kind-boek-zon
      schip-berg
          hart

Veranderingen qua werk wat mij blij maakt en die vreugde deel ik met anderen.
Een geboorte van iets moois qua studie. (het kan ook mijn kleinzoon zijn die wacht om geboren te worden)
Nog wat obstakels te nemen voor de echte verandering, maar ik doe het met liefde.

Bellinekaart:

Kaart 12: De Vogels

Beroep: Er is een verandering op komst in het beroepsleven. Na deze ommekeer zal de situatie in gunstige richting evolueren. Financieel: De financiële problemen die men kende, zullen gunstig evolueren. De toekomst zal nog steeds grillig zijn, maar toch is er al wat meer zekerheid.