Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Lief

Dank Suus,

Hmm, vreemd. Ik had reactie gegeven gisteren, maar zie um hier niet staan :-\ Nog maar eens ;D

Ow, zekerheid zou heerlijk zijn. Tenminste, hoe zeker kan iets zijn, maar je snapt wat ik bedoel. a.s. dinsdag afspraak met de dame die de fotostudio heeft. Als het qua financien gaat lukken gaan we deze met z'n 3en delen. Er zullen dan zeker afspraken gemaakt moeten worden.

Kaartjes voor de 17e.

tuin-zon-klaver=ooievaar /mc=kind
     beer-sleutel-toren
        vogels-ster
             heer

Bekendheid op artistiek vlak. Een wens gaat in vervulling en zorgt voor een omwenteling.
Geluk bij iets waarvan ik zelf de sleutel in de hand heb.
Telefoongesprek met een heer over zijn werk.

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,
tuin-zon-klaver=ooievaar /mc=kind
     beer-sleutel-toren
        vogels-ster
             heer

Het ziet er gezellig uit , lekker genieten van je kracht , zekerheden vinden en veranderingen brengen , het kindje ziet het weer goed zitten , gesprekken die je vooruit doen streven samen met het ventje .

Suus

Lief

Hoi Suus,

Gezellig is het zeker! Ik geniet van mijn inspiratie en kracht om dingen 'aan te pakken'. Kan niet wachten op de zekerheden en veranderingen. Mijn zoon is zeker zeer blij. Helemaal in zijn element weer thuis te zijn. Er wordt zeker genoeg gepraat hier en plannen 'gesmeedt'.

Dank voor het duiden :-*

groetjes, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 januari.

ooievaar-ring-boek=maan /mc= slang
      wolken-beer-weg
          berg-ruiter
              weg

Een verandering door een geschreven overeenkomst op werkgebied.
Moeilijk qua financien, moet ik de keuze maken of niet.
Geen goed bericht van iemand onderweg.

Sweetie

Hallo Lief,

ooievaar-ring-boek=maan /mc= slang
      wolken-beer-weg
          berg-ruiter
              weg
verandering in relaties , wat onduidelijkheden op zakelijk vlak , een afspraak maken voor iets dat nog moet gedaan worden en het past nu eigenlijk niet echt maar .. toch kan je iets niet uitstellen

Suus

Lief

Hoi hoi.

Verandering in relaties kan kloppen. Er zijn mensen om me heen waar ik eigenlijk niet zoveel mee kan. Aardig maar er is verder geen klik. Ik heb maar eens gedacht met deze 'vriendschap' te stoppen.

Zakelijk inderdaad alles nog onzeker.

Wat afspraken betreft, verschillende waar ik geen tijd voor heb, maar moet inderdaad gebeuren.

Dank  Suus :-*

Kaartjes voor 19 januari.

Ring-boek-muizen=klaver / mc=ruiker
        Beer-kind-ring
          Heer-klaver
              Lelie

Een geschreven overeenkomst, 'zwart' geld verdienen wat geluk brengt.
De relatie met het kind verbeterd.
Hulp van een heer waar ik blij mee ben.

Groetjes, Lief :)

Sweetie

Hoi Lief,
Ring-boek-muizen=klaver / mc=ruiker
        Beer-kind-ring
          Heer-klaver
              Lelie
overeenkomsten en contracten op zakelijk vlak, je piekerd over nieuwigheden , ook afspraken maken met een kind waar je wat zorgen mee hebt maar komt goed , je maakt je tveel zorgen , de heer zal wel zijn vrantwoordelijkheden opnemen zodat jij je geen zorgen hoeft te maken

Suus

Lief

Hoi Suus,

Hihi Inderdaad wat zorgen op werkvlak en om mijn kleine Belletje. Ze is 8 en zit lekker  in haar vel. Nijdig, huilen, lusteloos. Vandaag met haar gesproken. Morgen eens op verder borduren.

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 20 januari.

Vrouw-ruiker-boek=heer /mc=kind
    Klaver-ruiter-hond
         Schip-toren
              Weg

Een wens gaat in vervulling wat betreft een studie. Hulp van een heer.
Geluk door een bericht van een vriend.
Laatste 3 kan ik niet plaatsen.

Sweetie

Hallo Lief

Vrouw-ruiker-boek=heer /mc=kind
    Klaver-ruiter-hond
         Schip-toren
              Weg
het is en wordt gezellig vandaag ga je samen met de kindjes op sneeuwtocht ?

Suus

Lief

Hoi Suus,

Ha, ben met mijn belastingpapieren bezig. Vandaag komt oudste dochter eten en kind van internaat komt terug van weekendbezoek vader.

Sneeuw is hier net begonnen, maar nog niet echt van die mooie dikke vlokken. Beetje van die fijne waaisneeuw. Op de buienradar staat dat er de hele avond en nacht sneeuw komt. Morgen dan maar een pop maken in de tuin. Tenminste, als de zon erbij schijnt, want nu is het echt snijdend koud en niet fijn voor de dametjes om buiten te zijn.

Dank voor het duiden :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 21e.

ruiter-boom-hond=hart /mc= toren
wolken-muizen-wolken
      vrouw-vrouw
           weg

Bericht van een vriend die ziek is.
Verlies van geld.
Laatste 2 snap ik niet.

Sweetie

Goeie morgen Lief

ruiter-boom-hond=hart /mc= toren
wolken-muizen-wolken
      vrouw-vrouw
           weg

Er wordt aan dingen gewerkt , je wil niet stilstaan , ook al zijn er wat onduidelijkheden die moeilijk lijken te zijn , heb vertrouwen en wees alert , maar je voelt je wat opgesloten , wat een gevangen gevoel geeft , twijfels en beslissingen nemen !

Suus

Lief

Hoi Suus,

Ik wil zoveel en heb zoveel ideeen, maar moet gewoon geduld hebben. Krijg dat wel een opgesloten gevoel van innerlijk zeg maar. Een enthousiast potje wat overkookt....

Dank :-*

Kaartjes voor de 22e.

weg-zeis-ruiter=sleutel /mc=zon
  maan-roede-vissen
      slang-ruiker
           ster

Een keuze waardoor iets stopt. Een bericht wat oplossingen brengt.
Moeilijkheden over werk en financien.
Ik bevind me in een gelukkig periode, wel oppassen voor mensen die dit misgunnen.
Met de ster als laatste en de zon als mc zal ik het maar positief in blijven zien ;D

Sweetie

Lief

weg-zeis-ruiter=sleutel /mc=zon
  maan-roede-vissen
      slang-ruiker
           ster

Je neemt beslissngen en hakt knopen door ivm werk, er komen zaken in beweging en daar ga je over babbelen , je bent in een strijdvaardige bui , je zoekt oplossingen ivm geld en deze zal je vinden .
er komt een vernieuwing op vlak van werk en het zal een verrassende wending zijn , je zal de sterren van de hemel plukken ... Lief  :-*

Suuuus