Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Sweetie

Liefje,

schip-beer-ring=slang /mc=hond
   hond-huis-maan
       weg-kruis
           weg
ga je er eens opuit met een vriend(in ) een moederfiguur , je staat veel krachtiger in je schoenen ook al is er veel spanning in het gezin , je moet / wil de keuzes die je wil maken echt gaan doorvoeren , je wilt het kunnen afmaken , afwerken zodat je er een eind kan aan maken aan je twijfels

Suus

Sweetie

Citaat van: Lief op november 14, 2013, 10:46:24 AM
Een vraagteken daarbij ???
Is de keuze positief of negatief?

lief :)

Je gevoel dat je iets wil afhandelen .. denk dat je er echt genoeg van krijgt , je wil het pad vereffenen en dat is waar je naar streeft , het is moeilijk en je wil een doorbraak maar Lieverd ... het is niet makkelijk en alles heeft tijd nodig !  :-*

Lief

Dank Suus. Ik weet het! Tijd.....

Ik ga de weg vervolgen die ik ingeslagen ben. Voelt goed. Inderdaad krachtiger. Ik heb emotioneel een stap gezet. Ik ga wantrouwen en twijfel achter mij laten

Morgen inderdaad met soort moederfiguur op stap. Met een groep meiden naar een 90 jaren party. :D

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 november.

lelie-vos-maan=huis / mc=zeis
   kist-zeis-kruis
     hond-zeis
         heer

Om geluk in he gezin vooruit te helpen moet ik tactisch te werk gaan.
Een abrupt einde en nieuw begin. Einde aan al het verdriet.
Einde oefening van een vriendschap/relatie met een heer.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

kreeft

lief,
je gaat wel fel tekeer op die tweede rij
dingen die eindigen, je kap het weg, maakt er een kruis over,
je bent je vertrouwen ergens beetje kwijt,  :-\

heb een engelen kaartje voor je getrokken,
Azure,
dat waar je naar verlangt, zal binnenkort gebeuren,
wacht geduldig en vol vertrouwen af, en forceer niets

grtj, dikke knuffel,  :-*

Lief

Hoi Kreeftje,

Ja, is een mooi bankje hè die 2e rij. Zekerheid voor alles zeg maar :-\

Dank voor de Engelenkaart :-*

Dat is precies wat het is. Ik kan niet tegen onzekerheid en mijn situatie vergt nu eenmaal geduld.

Dank je wel voor dit inzicht.

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Hallo Liefje ,
Ik ben geland ..
   kist-zeis-kruis
     hond-zeis
         heer
Zware kaartjes .. een oudere heer die het even niet meer weet , emotioneel erdoor zitten , heeft het moeilijk meid , thuis moeten er zaken aangepakt worden want jullie zitten echt in de knoop , heb vertrouwen werk aan jullie zelf
De tweede rij is inderdaad zwaar maar de kist komt vanuit de lelie en de vos , de zeis komt vanuit de vos en de maan en het kruis komt uit de maan en het huis  , het vertrouwen is nihil.
Thuis komt er een breuk weliswaar .. zal eens gaan kijken naar je tarot 

Sweetie

Citaat van: Suzy op november 15, 2013, 13:47:44 PM
Hallo Liefje ,
Ik ben geland ..
   kist-zeis-kruis
     hond-zeis
         heer
Zware kaartjes .. een oudere heer die het even niet meer weet , weigert hulp , emotioneel erdoor zitten , heeft het moeilijk meid jullie hebben het moeilijk , thuis moeten er zaken aangepakt worden want jullie zitten echt in de knoop , heb vertrouwen werk aan jullie zelf en zoek eventueel hulp om eruit te geraken .
De tweede rij is inderdaad zwaar maar de kist komt vanuit de lelie en de vos , de zeis komt vanuit de vos en de maan en het kruis komt uit de maan en het huis  , het vertrouwen is nihil.
Thuis komt er een breuk weliswaar .. zal eens gaan kijken naar je tarot

Lief

Dank lieve Suus,

Ik wil niet meer over gebeuren praten, maar iedere keer komt het er weer op. Ik wil eerlijkheid, stap verder zetten en werken aan verbeteringen. Het is net een hobbel waar je op gaat en weer terug zakt en weer aanloopje neemt en erop gaat weer terug gaat. Ik ga vanmiddag zo'n harde aanloop nemen dat ik over hobbel heenvlieg en eindelijk eens aan nuttige zaken kan gaan werken.

liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 november :-\

zeis-kist-hond=kruis /mc=keuze
  hond-boek-hond
       kist-kist
         ster

Geen flauw idee...

fijne zaterdag.

groetjes, Lief

Moonskin

Hoi Lief,

Plotseling een einde of een nieuw begin wat zich aankondigd mbt een goeie vriend. Je zet een kruis door het verleden en hebt een keuze gemaakt. Ook kunnen er nieuwe vrienden op je weg komen waar je veel steun aan zult gaan hebben. Het oude ga je loslaten zodat er een compleet nieuwe start gemaakt gaat worden die veel geluk voor jou in petto heeft..

Fijne dag Lief..

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Moon,

Ik denk dat de vriend, mijn relatie inhoud.  Werkelijk een keuze gemaakt nu. Leugens en bedrog ben ik zat! Ik ga inderdaad loslaten en sta open voor een nieuwe start. Wat fijn dat dit mij geluk gaat brengen. Zou heel fijn zijn.

Dank voor het duiden Moon :-*

Fijne zaterdag.

Liefs, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 november.

zon-vrouw-boom= vrouw /mc=wolken
   hart-vissen-vissen
       weg-maan
           hond

Geluk voor de vrouw in hartzaken. De wolken drijven over en er is groei.
De keuze die gemaakt is wordt helder en schept vertrouwen.

fijne zondag!

groetjes, Lief  :-*

kreeft

emoties in het hart, vertrouwen hebben in de keuze
dingen zijn nog niet echt duidelijk, maar het zijn wolkjes, dus die drijven over

grtj  :-*

Lief

Dank Kreeftje  :-*

Inderdaad emoties, hartzeer. Zeker een keuze gemaakt en moet daar vertrouwen in hebben. Nog niet alles helder, maar wolken zullen wegdrijven en dingen zullen duidelijk worden.

Liefs, Lief :)