Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Sweetie

Hallo Lieveke,
ooievaar-kind-kruis= lelie /mc=ooievaar
    lelie-kind-lelie
    slang-slang
          vos
er veranderen zaken en er komt een nieuw begin bij jullie binnen waaien , kruis - lelie staat voor harmonieus en familiegericht door een vernieuwing ( slang ) toch wordt het nog wat moeilijk en om de vernieuwingen aan te brengen daar je zeer voorzichtig te werk gaat .. maar de verandering in het gezin zal positief  zijn , zal harmonie met zich mee brengen

Suus  :-*

Lief

Dank lieve Suus,

Positieve berichten. I k ben benieuwd waar dat moeilijk en voorzichtig in gaat zitten. We gaan het zien.

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 12 november.

boek-lelie-ring=ruiker /mc=muizen
  tuin-toren-vissen
    schip-ooievaar
           tuin

Een gelukkig huwelijk zit erin, maar ik pieker nog teveel.
Iets met een studie, sociale contacten.
Een contract wat geld op gaat leveren.
Een andere koers gaan varen wat goed voelt.

Fijne dag!

groetjes, Lief :)

Eva_84

Dag Lief,

tuin-toren-vissen
    schip-ooievaar
           tuin

Heb je nog een uitstapje met je studiegenoten, of afgesproken met iemand waarmee je gestudeerd hebt? Veranderingen op professioneel vlak, hulp van een instantie om veranderingen door te voeren. In een relatie elkaar herontdekken.
Fijne dag!

Lief

Wat goed zeg!

Iemand van de studie gesproken die aanbood om mee te gaan naar bepaalde opdracht. Veranderingen qua werk zou fijn zijn!
Ik hoop dat dit herontdekken eens positief uitpakt....

Dank lieve Eva :-* :)

liefs, Lief :D

Sweetie

Hoi Lief,
  tuin-toren-vissen
    schip-ooievaar
           tuin
Samen komen met een leraar , iemand van op de cursus , een aangenaam contact en ook hier worden zaken geregeld in verband met financien , je mist wel nog de rust , er komt verandering die voor meer harmonie zorgt , ligt er een verplaatsing in het verschiet binnenkort

Suus  :-*

kreeft

mooie kaarten,  :)
niks aan toe te voegen  ;)

grtj  :)

Lief

Dank Suus en Kreeft :-* :-*,

Rust....pff zou aangenaam zijn. Mijn lijf maakt soms dubbele uren heb ik het gevoel. Harmonie :D :D dat zou fijn zijn.
Verplaatsing binnenkort....Kerst, weekje weg...gisteren naar gekeken waar naartoe.

Kaartjes voor 13 november.

slang-kind-heer=vogels /mc=kind
     tuin-boom-huis
        ring-ruiker
          vissen

Eerste 4 vind ik lastig. Vernieuwingen in het gevoel van de heer door gesprekken? Of een valse dame werkt nog op gevoel van de heer door gesprekken?
Er zit groei in het gevoel thuis. Harmonie?
Weer geluk in het huwelijk wat de nodige emoties met zich meebrengt.

Lastige kaart!

fijne dag allemaal...

Eva_84

Hoi hoi,

slang-kind-heer=vogels /mc=kind
     tuin-boom-huis
        ring-ruiker
          vissen

Nog steeds emoties ivm de relatie, wantrouwen vanuit de omgeving of van jou naar de mensen errond. Misschien mensen die zich komen moeien in de relatie? Toch is er iets veranderd, voorzichtige groei in de positieve zin. Gesprekken met de heer in huis, kan zijn over jullie relatie of over het kind.

Fijne dag Lief  :-*

Lief

Hoi Eva,

Inderdaad emoties. Moeilijke dag vandaag. Wantrouwen vanuit mijn kant denk ik, over mensen die in de relatie hebben zitten wroeten noem ik het maar. Voorzichtige groei, denk het wel. Gesprekken kan over beiden gaan. Moet ik nog maar zien in de loop van de dag....

Dank lieve Eva :-*

liefs, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 november.

schip-beer-ring=slang /mc=hond
   hond-huis-maan
       weg-kruis
           weg

Door verandering van koers zal een relatie weer stabiel worden en de oneerlijkheid weer plaats maken voor trouw. Behoefte en gehechtheid aan het gezin. Kiezen om een periode daadwerkelijk af te sluiten en duidelijk voor de nieuwe weg te gaan. Niet meer achterom kijken!

fijne dag allemaal!

Eva_84

Mooie duiding, je gaat inderdaad een keuze moeten maken en een periode eindelijk afsluiten, een nieuwe weg opgaan. Fijne dag!  :-*

Lief

Een vraagteken daarbij ???
Is de keuze positief of negatief?

lief :)

Eva_84

Dat is een moeilijke vraag Lief, want wat is positief en negatief? En voor wie? :)
Ik denk dat het sowieso voor jou een opluchting is als je een keuze maakt, en dan ook effectief voluit voor jouw keuze gaat. Je kan in elk geval niet in deze fase blijven hangen, want daar heeft niemand iets aan. De maan zegt dat je je gevoel moet volgen om verandering in de relatie te kunnen brengen. En de hond toont dat je toch meer vertrouwen krijgt, in jezelf of in de relatie.
Liefs :-*

Lief

Dank Eva :-*

Ik begrijp het.....