Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Sweetie

Amai .. kan jij niet slapen of ben je zo vroeg wakker  :D :D Lief

Ring-ruiter-anker=ring /mc=tuin
    Boek-kruis-hart
       Boek-hart
          Vos
Er komt nieuws uit een relatie , je zal moeten graven Lief , graven hoe je het moet aanpakken om het weer goed te krijgen , ervaringen heb je nu geleerd en het heeft niets bijgebracht dus veranderen van tactic  en er komt een verankering ten goede , ook iets in documenten waarbij je moet opletten voor argwaan ...

Suus

Lief

Hoi Suus :D

Voetbal gekeken, daarna nog beetje tv gehangen. Toen was het na 12 uur. Dacht, dan maar gelijk kaartjes leggen op bed.....

Ben benieuwd naar nieuws! Graven? In de zin van uitvinden waar iemand mee zit en daarover praten? Ik heb zin in de verankering. Het moet maar eens klaar zijn. Ik ga op de papieren letten....

Dank Suusje en fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje ,
Dieper gaan om te ontdekken wat je allemaal kan doen = graven
Maar ik heb ook wat geleerd beetje tv gehangen .. wij zitten ervoor jullie hangen eraan  ;D :D

:-*

Lief

Hihi,

Allebei iets geleerd. Merci :-*

Die  taal barrière toch ;)   ;D

Liefs, Lief

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 28e november.

hart-beer-kind=ster /mc=ster
schip-heer-vrouw
      zon-berg
          ster

Liefde en steun geven aan de heer om zijn innerlijk weer op orde te krijgen. Hierdoor kunnen de man en vrouw een andere koers gaan varen. De verliefdheid laait weer op waardoor obstakels overwonnen worden en vernieuwingen doorgevoerd.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

kreeft

sterren, klaarheid krijgen in iets  :)

grtj  :-*

Lief

Hoi Kreeftje,

dat zou eens mooi zijn. Helderheid!!

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Citaat van: Lief op november 27, 2013, 20:28:52 PM
Hihi,

Allebei iets geleerd. Merci :-*

Die  taal barrière toch ;)   ;D

Liefs, Lief
Ach Lief, we begrijpen elkaar toch , moest je chinees schrijven zou ik het helemaal niet begrijpen ..

hart-beer-kind=ster /mc=ster
schip-heer-vrouw
      zon-berg
          ster
Je gooit het qua gevoelens over een andere boeg , je komt er sterker uit en je wil iets verhelderen  daardoor komt er een nieuwe start en komen de problemen op tafel te liggen ( berg - dame en heer )  .. wat willen jullie , hoe pakken jullie het aan , hoe komt er duidelijkheid en hoe kan je het oplossen ? hoe kunnen jullie de problemen oplossen om vooruit te komen  ..

Suus  :-*

Lief

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 29 november.

ring-schip-klaver=lelie /mc=kind
heer-boom-maan
    sleutel-ruiter
        vissen

De heer gaat een andere koers varen qua relatie. Ik voel me er gelukkig bij. Het huwelijk wordt weer solide en betere tijden breken aan. Een wens gaat in vervulling voor de heer qua werk. Geld verdubbelen?
Een bericht wat oplossingen en voorspoed brengt.

Sweetie

Lief,
De heer wil het anders gaan aanpakken , hij zit wat diep met zijn gevoelens , zoekt hulp en zal erover moeten praten , ( boom - sleutel ) , op bezoek gaan en erg emotioneel zijn ..
De lelie en het kind .. een oudere en een kleintje , misschien nieuwe plannen of iets nieuws ontdekken door de hulp die hij krijgt

Suus

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 november.

boom-lelie-tuin=toren /mc=klaver
  anker-vos-klaver
      kind-ster
       vrouw

vanmiddag naar kijken.

Nu eerst naar turnwedstrijden van mijn dochter.

fijne zaterdag!

Sweetie

Lief,

boom-lelie-tuin=toren /mc=klaver
  anker-vos-klaver
      kind-ster
       vrouw
Ga je uit Lief , ergens naar een openbaar gebouw ofzo ?..
hulp in gezondheid , iemand die helpt om iets los te krijgen die er goed inzat , het wordt aan gewerkt en het kan losgelaten worden , er komt vooruitgang en een nieuwe start daardoor

Suus :-* :-*

Lief

Hoi Suus,

Inderdaad naar een openbaar gebouw geweest. Sporthal waar mijn dochter moest turnen. Ze heeft een medaille gewonnen :D Voornaamste is dat ze enorm plezier heeft gehad....
Ik snap niet precies wat je bedoelt qua gezondheid, loslaten e.d.

fijne avond!

liefs, lief :-* :)

kreeft

Lief, wat fijn voor je dochter  :D en voor jou natuurlijk  ;)
iemand die je mss helpt om je stress wat 'los te laten'?

:-* :-*