Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Lief

Dank lieve Suus,

Verandering.....ik wil het zo graag. Zeker gezelligheid met kind gehad. Aanpak van een oudere heer?
Positieve verandering, kansen, overwinnen van problemen....ik hoop het zo.
De kat uit de boom kijken? Valsheid blijft? Knopen hakken van de heer. Het zou me verbazen.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Nou :-\

Kaartjes voor 18 december.

roede-kist-weg=boom /mc=zeis
   toren-lelie-brief
      kind-berg
        vissen

Het einde van een moeilijke periode en het stoppen van ruzies.(roede-kist)Er zal een beslissing worden genomen waardoor er langzame, maar zekere groei komt in hetgene ik wil bereiken. Het veranderd mijn leven. (weg-boom-zeis)
Berichten van een gerechtelijke instantie.(toren-lelie-brief)
Het kind maakt er een puinhoop van wat emoties met zich meebrengt.(kind-berg-vissen)

Brr, ik hoop niet nog meer bekeuringen voor mijn zoon :-\

fijne dag!

groetjes, Lief

kreeft

een keuze maken waardoor er groei kan zijn,
het komt plots, je hakt dingen weg,

kind, berg, vissen, een kind die emotioneel probleem heeft?
of die voor emotionele problemen zorgt?

grtj  :-*

Lief

Hoi Kreeftje,

Keuze waardoor er groei kan zijn klinkt positief.
Ik ben benieuwd wat ik ga hakken? Of wordt er voor mij gehakt?
Kind die voor emotionele problemen zorgt inderdaad. Bekeuringen stromen weer binnen....

Dank Kreeftje :-*

liefs, Lief :-* :)

kreeft

afwachten wat de dag brengt, Lief  ;)

:-* :-*

Eva_84

Hoi Lief,

toren-lelie-brief
      kind-berg
        vissen

Een ruzie/woordwisseling die je wat laat terugtrekken in jezelf in eerste instantie. Je hebt iets zwaar op de maag liggen. Toch krijg je steun van iemand (de lelie in het midden). Een kind met meerdere problemen, of meerdere kinderen die een probleem hebben vandaag. Een met een officiƫle instantie, waar je nieuws van krijgt. De andere die geveld wordt door een gezondheidsprobleem.
Liefs  :-*

Lief

Hmmm, Dank Eva :-*

Niet echt een woordenwisseling, maar wel een moeder die het altijd beter weet. En een mening heeft over mijn situatie. Ze heeft dan moeite dat ik een andere mening heb. Ik heb haar ook gezegd dat ik graag een luisterend oor wil en geen ongevraagde meningen. Iedereen heeft namelijk een andere mening en dan wordt je gek....

Brievenbus moet ik nog checken. Ik hoop geen bekeuringen. Steun/inzichten heb ik gekregen vandaag. Ik ben bij een helderziende geweest en bij mijn relatietherapeut. Ik heb weer een sprong gemaakt.

Problemen van kids zijn nog niet aan de orde, maar de dag is nog niet voorbij....

Fijne avond!

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Hallo Lief,
   toren-lelie-brief
      kind-berg
        vissen
Tweestrijd , je trekt je even terug . ben je boos ??  iets met een ouder persoon , laat je niet uit je lood slaan hoor meid , een brief is onderweg ivm een gezondheid normaal is boom - zeis = een ingreepje , een bericht van een ouder persoon die het moeilijk heeft maar is een klein bergje , speelt wel in je gevoel

Suus

Lief

hoihoi Suus,

Ja tweestrijd en zeker even boos ja. Gedoe met mijn mams.

Kaartjes voor 19e maar. Ik kan toch de slaap niet vatten....

vissen-ruiker-vogels=toren /mc=boom
    slang-berg-zon
       heer-ster
          kist

Emoties en blijdschap rond een diepgaande gesprek wat gevoerd gaat worden. Mijn gezondheid in de gaten houden.
Problemen met een heer ivm bedrog worden overwonnen. Er komt helderheid waardoor iets afgesloten kan worden en een nieuw begin kan starten.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Sweetie

Liefje,
vissen-ruiker-vogels=toren /mc=boom
    slang-berg-zon
       heer-ster
          kist

Een gevoelige dame ( vis - ruiker -slang ) , even de berg over moeten maar je bent halverwege , je ziet bijna de top , er komt een gesprek via telefoon , je wikt en je weegt om iets te doen slagen , de groei ervan uithalen en dat kan je energie even gaan wegnemen , misschien dat je daardoor er even door komt te zitten , de heer is zijn berg aan het bewandelen en zal erin slagen om zaken te verwerken uit het verleden

Suus

kreeft

@Lief, toch opletten voor je gezondheid  :-*

Lief

Dank Suus en Kreeftje :-* :-*

Ik moet zeker op mijn gezondheid letten Kreeftje. Gisteravond het moment van instorten gestart. Mijn lijf zegt ineens stop!!

Zeker gevoelige dame Suus. Ik wou dat ik de moed had om vol te houden tot de top zodat de afdaling van de berg misschien aangenamer is. Ik heb inderdaad geen energie meer en zit er doorheen. Juist nu ik anderhalve dag dacht dat ik me beter voelde :-\
De heer is inderdaad zijn eigen berg aan het bewandelen en is middels de therapeut eerst aan zichzelf aan het werken voor 3 sessies, waarna er dan pas aan de relatie gewerkt kan worden. Ik denk alleen dat de tijd dat hier overheen gaat dat ik die niet meer ga trekken. Moet ik dan maar zelf stappen ondernemen en alles stoppen? De liefde en de wil is er, je moest eens weten, maar mijn lijf wil niet meer. Ik ben kapot....

liefs, Lief :-* :'(

kreeft

Lief, probeer in ieder geval niks te forceren, dat doet geen goed  :-\
je moet zo zie, een mens moet eerst op de bodem komen om dan wat rust te nemen,
nieuwe adem happen om terug wat verder te komen  :)
speel de gehangene,
wat bij jou moet zijn, zal komen  :-* :-*

dikke knuffel menske  :-* :-*
achter die berg schijnt de zon  :)

Lief

Dank je wel lieve Kreeft :-*

Ik probeer me te herpakken en naar het topje van de berg te komen om de stralen van de zon op mijn gezicht te laten schijnen...

Mag ik van jou advies hoe mijn huis te zuiveren met salie?

liefs, Lief :-*

Sweetie

Liefje

Het is een stijl vlak meid , hou vol schat !!
Je bent er bijna, huil uit , mediteer , maak je boos , uit je ! MAAR draag zorg voor jezelf wees lief voor jezelf !!

Suus  :-* :-* :-*
Dikke knuffel meid !