Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Lief

Klopt eva,

Piekeren, nieuwe vrienden, somber,.mik ga voor de verandering.

Kaartjes voor 6 november.

Toren-vogels-zeisen= boom /mc= wolken
    Zon-weg-beer
   Ooievaar-ruiter
            Hond

Fojne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Liefje,
Toren-vogels-zeisen= boom /mc= wolken
    Zon-weg-beer
   Ooievaar-ruiter
            Hond
Je overziet alles wat beter vandaag maar het is nog niet zoals het hoort , je ziet het wat te zwart ..heb je buikpijn of last van je maag ?
er komt een positieve verandering waardoor je toch meer vertrouwen zal in krijgen

Suus :-*

Lief

Hoi Suus,

Overzie en overdenk dingen. Heb vragen....

Zeker buikpijn/maagpijn. Kind moest naar het ziekenhuis. Longontsteking. Nieuwe medicatie nu. Ik kijk uit naar de positieve verandering :D

Dank lieve Suus, voor alles :-* :-*

Liefs, Lief :)

Sweetie

Is graag gedaan Lieverd !!
Dikke kus
Suus

Lief

Goedemorgen,

Laatste kaarten in Rome....

Slang-ruiker-schip= toren /mc=maan
Ster-vogels-weg
    Heer-vissen
         Boek

Fijne dag allemaal.

Groetjes, Lief :)

Eva_84

Dag Lief,

Ster-vogels-weg
    Heer-vissen
         Boek

Misschien een kort probleempje onderweg naar huis dat snel wordt opgelost (schip-toren, deed me denken aan de luchthaven). Vele gesprekken over een nieuwe weg die je wil inslaan. Emoties rond een heer en niet weten hoe het verder moet.

Fijne dag, veilig thuis en hopelijk snel beterschap voor je kind!
:-*

Sweetie

Liefje,
Ster-vogels-weg
    Heer-vissen
         Boek
Beetje spanning , het is goed geweest nu mag je je schip gaan draaien , je hebt een eenzame weg afgelegd en er komen u emoties los ..

Suus  :-*

Lief

Goedemorgen,

Terug in Nederland!

Pfff, hele tekst gezet en weg :-\ O

@Eva
inderdaad wat problemen, maar dan in vliegtuig. Er werd medische hulp gevraagd vanwege hartklachten bij een passagiere. Gelukkig was er arts aanwezig en hoefden we niet te landen.
Veel gesprekken gevoerd met medefotografen hoe je jezelf op de kaart kunt zetten qua fotowerk.
Inderdaad emoties rond de heer. Hoe nu verder?

@Suus
Ja, spanning bij aankomst luchthaven. Zien van mijn meiden en eega. Ik hoop dat mijn schip eens goede wateren gaat bevaren. Al kan ik niks daarvan uit mijn kaarten van vandaag halen.
Inderdaad eenzame weg afgelegd. En dat in gezelschap van 11 mensen. Hoe je je toch eenzaam kunt voelen. Emoties los inderdaad....

Dank Eva en Suus :-* :-*

kaartjes voor vandaag, 8 november.

berg-huis-ruiter=boek /mc=ooievaar
    ring-boom-brief
       lelie-maan
           boek

problemen thuis omdat de geheime berichten blijven?
relatie is verstoord door berichten?
Een ouder persoon helpt mij qua werk en studie.

Fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)

kreeft

verandering op komst, zegt de ooievaar
beetje problemen met iemand waar je een band mee hebt,
ongezonde situatie door berichten,
werksituatie is goed zegt de lelie

grtj  :-*

Lief

Dank Kreeftje :-*

Verandering moet. Ik hoop positief! Zeker wat problemen, inderdaad over rare berichten.
Ah, werk is in ieder geval wel goed :D Das tenminste iets.

Kaartjes voor 9 november.

anker-vrouw-ruiter=vrouw /mc=weg
      heer-lelie-lelie
        weg-hart
            zeis

Een trouwe liefde. Bericht van een vrouw die keuzes biedt.
hulp voor een heer.
Een definitieve breuk?

fijne zaterdag!

Sweetie

Hallo Lief

anker-vrouw-ruiter=vrouw /mc=weg
      heer-lelie-lelie
        weg-hart
            zeis
Het wordt stabiel tussen man en vrouw , er komt hulp ( ruiter - lelie ) waarbij jij de keuze hebt in gemaakt , je volgt je gevoel en dit kan tot een succes komen of je hakt knopen door ( op gevoelsvlak )

Suus

Lief

Hoi Suusje,

Op de een of andere manier nu inderdaad stabilisatie. Ik weet niet of die blijft, maar ik wel een weg/keuze ingezet qua hulp. Ik weet niet of ik het alleen ga doen of samen, maar ik ga naar instantie die weet over verslavingen. Ik volg inderdaad mijn gevoel. Ik hoop dat het hakken voor hem gaat gelden. Gaat volgens mij steeds helderder zien wat telefoonspel voor gevolgen kan hebben....

Dank Suusje :-*

Kaartjes voor de 10e november.

kruis-kind-zon=kist/mc=heer
   kind-kist-schip
     weg-roede
       sleutel

Ik heb werkelij geen flauw idee :-\

Fijne zondag allemaal!

Sentire

kruis-kind-zon=kist/mc=heer
   kind-kist-schip
     weg-roede
       sleutel

Is het moeilijk voor jou om contact te hebben/houden met het kind in jezelf? Als jij het kind in jezelf gaat (her)ontdekken zullen er mogelijkheden komen en nieuwe keuzes in jouw leven. Eigenlijk een soort herontdekken van jouw ware ik en indien dat lukt, gaan er nieuwe deuren voor jou open. Vooral in de prive sfeer.

Lief

Hoi Sentire,

Dit zou heel goed kunnen. Hoe vind je weer de weg naar het kind in jezelf? Iets wat ik me al vaker heb afgevraagd.

Het wordt wel tijd voor gesprekken en uitleg binnen het gezin. Waarom je op bepaalde dingen hebt gehandeld en dingen inziet die anders hadden gekund.

Ik hoop eens schoon schip te maken met veel dingen. En daarna vooruit te kunnen.

Dank voor de duiding, erg helder.

Liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 november.

De kaarten zijn vandaag een raadsel voor mij. Wel kan ik vertellen dat ik op advies van een hele wijze leermeesteres besloten heb vandaag de dingen los te laten en mijn relatie een eerlijke kans te geven. Zij heeft mij verteld mijn wensen en gevoelens op een briefje te zetten en deze te verbranden. Ik ga dit op deze zonnige 11 november eens doen en een heerlijke nieuwe start maken.

Nu de kaartjes...ik ben benieuwd of er iets van ijn actie in terug te vinden is....

ooievaar-kind-kruis= lelie /mc=ooievaar
    lelie-kind-lelie
    slang-slang
          vos

fijne dag!