Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 augustus.

huis-wolken-muizen=sleutel /mc=kind
      zeis-vrouw-tuin
         schip-kind
              ster

Oplossingen voor financiële tekorten. Er komt een betere tijd aan.
Snoeien in mijn sociale contacten.
Een verandering door aanbod van werk. Veel tegenslagen gekend, maar nu de tijd van vooruitgang.

Bellinekaart:

Kaart 19: De hoorn des overvloeds

Beroep: Alle beroepsactiviteiten worden bevorderd. Vooral in het contact met mensen, zoals bijvoorbeeld in de handel, komt er succes en geluk. Financieel: Het is een kaart van overvloed en de financiële noden zullen ingevuld worden.

Fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 13 augustus.

zon-heer-slang=lelie /mc=toren
  muizen-anker-ruiter
          weg-kruis
              weg

Geen flauw idee :-\

Bellinekaartjes:

Kaart 8: De Hond

Beroep: Er is een sterk samenwerkingsverband aanwezig in het beroepsleven. Hieruit zullen nieuwe initiatieven ontstaan, vaak met een geliefde of geliefd persoon. Financieel: Door de inspanningen zal de consultant(e) vooruitkomen op financieel vlak. De toestand wordt zekerder en obstakels worden overwonnen.

groetjes, Lief

Eva_84

Goeiemorgen Lief,

zon-heer-slang=lelie /mc=toren
  muizen-anker-ruiter
          weg-kruis
              weg

De zon breekt door de wolken ivm een heer. Waar je vroeger nog wat twijfels had zijn deze nu weg en kunnen jullie weer vooruit.
Zaken waarmee je vastzat komen los, er komt beweging in oude denkpatronen.
Je maakt de keuze om een nieuwe weg in te slaan.

Een fijne dag!

Moonskin

Hoi hoi Lief,

Een heer die kracht en vreugde kan bieden, maar pas op voor addertjes onder het gras.
Vanuit meerdere arbeidsplaatsen zal bericht jouw kant op komen.
Je zult een belangrijke beslissing moeten nemen mbt welke weg jij in wilt slaan.

Fijne dag...

Liefs Thea

Lief

Dank Dames,

Ik kwam er zelf echt niet uit. Ik denk dat we inderdaad weer stappen vooruit kunnen maken in relatie. Wanneer de arbeidsmarkt wat meewerkt zou dat helemaal positief zijn.
Hierdoor zullen er inderdaad keuzes gemaakt moeten worden.
Ook qua gezondheid wil ik het roer omgaan gooien. Beetje beter voor mijn lijf gaan zorgen en meer bewegen...

Nogmaals dank! :-* :)

Liefs, Lief

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 augustus. Een poging, maar ik vind ze weer heel apart :-\
Ik vind de dubbele kaarten altijd erg lastig.

berg-vos-hond=ooievaar /mc=kist
   anker-maan-anker
         zon-zon
           boek

Begin met de mc=kist. Een einde en nieuw begin, een transformatie. Deze ben ik zeker aan het doorvoeren dus die kan ik plaatsen.
Dan een vriend(in) die achter mij rug dingen doet, iets met roddels. Ik breng hier een ommekeer in.
Ik bevind mij in een zeer prettige relatie en er komt stabiliteit qua werk. Een leerzaam boek (misschien het boek waar ik aan werk voor mijn opleiding) Een publicatie van iets.

Bellinekaart:

Kaart 40: De Koninklijke Bloem

Beroep: De inspanningen worden gewaardeerd en de beloningen zullen er komen. De persoonlijke inzet die je toont, zal zijn vruchten afwerpen. Financieel: Er komen gunstige evoluties die je financiële situatie merkbaar zullen verbeteren en de resultaten zullen de verwachtingen zelfs overstijgen.

Een fijne dag!

Galileo

Hallo Lief,

Ik ga is even proberen hé...

Hindernissen gaan overwinnen wat met wantrouwen te maken heeft, je hebt toch wel vertrouwen denk ik in veranderingen die gaan plaats vinden. Op emotioneel vlak sta je heel stabiel of je hebt een stevige/ankervaste positie met betrekking tot werk. Misschien dat je positieve inzichten gaat opdoen?

Eva_84

Goeiemorgen :)
Niets aan toe te voegen ;)
Fijne dag!!

Lief

Dank dames,

Ik ga vanmiddag nog even reageren. Nu wat minder tijd in de ochtend.

Kaartjes voor 15 augustus.

maan-tuin-kist=hart /mc=kist
  ster-heer-maan
      kist-hart
       maan

Groetjes, Lief :)

kreeft

geluk op gebied van werk, of met een heer waar je mee samenwerkt,
het oude begraven en opnieuw beginnen , je hart volgen  :)

groetjes,  :-*

Galileo

Een verandering binnen een omgeving wat met werk te maken heeft. Meer klaarheid/duidelijkheid voor een heer omtrent werk. Veranderingen in verband met werk wat aan het hart ligt die gaande zijn.

Lief

Dank Kreeft en Galileo :-*,

Langzaam gaat werken inderdaad veranderen. Klein opdrachtje via een bekende volgende week. Maar via mond op mond reclame kan daar wel weer wat uitkomen. Verder een aantal dingen voor ingeschreven waar eventueel een publicatie uit kan komen. Het is een longshot, maar wie niet waagt, die niet wint :D

Samenwerking met heer kan. Ook is er betere communicatie thuis met de heer waardoor hij mijn werk beter snapt en daarover meedenkt.

Kaartjes voor 16 augustus.

weg-maan-beer=sleutel /mc=zon
    hond-roede-vogels
       vrouw-muizen
             ster

Een voorstel op werkgebied, wat oplossingen en veel vreugde brengt.
Gedoe in een vriendschap, er wordt over gesproken.
Gepieker over richting/doel qua werken, eigen stijl....

bellinekaartje:

Kaart 7: De Eer

Beroep: De inspanningen zullen beloond worden en je zal meer zekerheid verwerven in het beroepsleven. Dit verhoogt je eigenwaarde en aanzien. Financieel: Er gebeurt een overwinning en met deze komt ook een gunstige evolutie op financieel vlak. Transacties en speculaties worden bevorderd met deze kaart en zullen mooie winsten opleveren.

Galileo

Een keuze die je maakt in verband met werk, je gaat een bepaalde weg inslaag. Ik denk dat je je best wel krachtig/energie voelt en dat je positieve oplossingen in handen gaat krijgen. Gesprekken met iemand uit de vriendenkring of een familielid waar een beetje onenigheid op ligt. Een beetje twijfels over hoe je een doel wilt gaan bereiken of over hoe je het gaat aanpakken.

Moonskin

Hi Lief,

weg-maan-beer=sleutel /mc=zon
    hond-roede-vogels
       vrouw-muizen
             ster

Keuzes die je gemaakt hebt mbt tot werk beginnen vruchten af te werpen en je zult erkenning krijgen.
Lange gesprekken met een vriend of geliefde waar ambitie, daadkracht en iniatieven besproken worden.
Succes zal terug keren of vergroten....

Fijn weekend ..

Liefs Thea :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 augustus.

tuin-kind-klaver=anker /mc=zon
   sleutel-beer-ruiter
       vogels-ster
           heer

Ik ga hier later naar kijken. Ben zeer benieuwd. Zit veel in de kaart volgens mij. Nu eerst vouwwagen ophalen....

fijne zaterdag allen!