Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Eva_84

Oei Lief,
Veel beterschap!!  :-*

Lief

Dank Eva!

Kaartjes voor 14 december.

Lelie-zon-zeisen=anker /mc=ooievaar
   Ring-boom-ruiker
         Lelie-vos
            Kist

In de emotionele omstandigheden waarin ik nu verkeer kan ik niet objectief naar mijn kaartjes kijken.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

kreeft

oei lief, buikgriep  :-\

beterschap  :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 december.

ruiker-kist-roede=heer /mc=zon
ooievaar-toren-schip
        kruis-weg
            weg

Geluk door een verandering Iets eindigt waardoor er een nieuw begin kan ontstaan. Innerlijk strijd voor de heer, maar deze wordt positief omgezet in liefde en genegenheid.
Het einde van een periode door keuzes die gemaakt worden.

fijne dag!

groetjes, Lief

kreeft

kreeft

ooievaar-toren-schip
        kruis-weg
            weg

grote veranderingen (positief) door een einde van iets , het brengt wat strijd mee, met/voor  een heer , maar de zon ligt erbij dus het is positief,
een andere koers gaan varen,
door een keuze te maken

grtj  :)

Lief

Dank lieve Kreeft :-*

Mooie duiding. Ik hoop het met heel mijn hart :)

Liefs, Marina

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 december.

Vrouw-berg-kind=brief /mc=boek
     Vos-vissen-huis
       Vogels-klaver
             Vos

Ah, geheimen(boek) en weer 2 vossen. Het houdt niet op.....
De vrouw heeft het moeilijk. Ze deelt berichten met het kind. Ik kom iets te weten wat voor mij verborgen is gehouden.(nog meer?) :-\
Door een achterbaks persoon veel emoties in mijn huis of juist dat ik mijn gezin bescherm en vecht voor het geluk daarvan. Ook nieuws uit mijn eigen woning.
Na wat discussie komt er geluk? Wat doet de vos daar dan bij? :-\ wanneer ik de vos volgens Ricca interpreteer(zie onderstaand)dan zou het betekenen dat na gedoe er weer geluk heerst in mijn gezin.

Na het lezen van de topic vos en de interpretatie van Ricca, kan ik mijn kaarten ook anders lezen. Moeilijk ??? Want wat is nu de werkelijke betekenis van de kaart?

Ik begrijp er weer niks van....

Fijne dag!

Groetjes, Lief

kreeft

Vos-vissen-huis
       Vogels-klaver
             Vos

er is een probleem, documenten of berichten die geheim zijn,
wantrouwen overspoelt je emoties
het komt als een verrassing en je bent voorzichtig

@Lief, vos wordt ook gezien als voorzichtigheid

grtj  :-* sterkte ermee meid,  :-*

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Probleem is duidelijk. Berichten die geheim zijn ook. Wantrouwen daardoor ook helder. Emoties te over. Wat als een verrassing komt ben ik benieuwd naar? Voorzichtig? In wat? Ik heb niks meer om voorzichtig in te zijn. Erger dan dit kan het toch niet worden?

Dank Kreeftje :-*

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)

Eva_84

Hoi Lief,
Ben je genezen?
De vos vind ik ook een moeilijke kaart. In mijn eigen leggingen heeft het meerdere betekenissen, soms duid het eerder op het bijeen zijn in familie, soms wantrouwen, listigheid. Soms staat het ook voor mijn rosse kat :) Hoeft niet altijd negatief te zijn.

15/12:
ooievaar-toren-schip
        kruis-weg
            weg
Ruzie met de heer, het geluk even ver te zoeken. Opwinding.
Een verandering door je even terug te trekken, ergens heen gegaan om wat alleen te zijn?
Er zal een keuze moeten worden gemaakt om de moeilijke tijd af te sluiten en een nieuwe weg op te gaan.

16/12:
     Vos-vissen-huis
       Vogels-klaver
             Vos
De vrouw heeft het moeilijk door zowel de emoties in huis als problemen van het kind. Officiƫle documenten krijgen ivm je kind (school?)
Gesprekken die positief zijn maar je vertrouwt het nog niet helemaal.

Liefs  :-*

Lief

Hoi Eva,

Ja hoor, weer genezen....

Ja, de vos blijft lastig.

Inderdaad veel emoties. Kind zou zomaar kunnen. Of school of weer eens een bekeuring van het andere kind in de brievenbus.
Gesprekken die positief zouden een geschenk zijn, maar daar is het vertrouwen natuurlijk niet mee terug.

Dank lieve Eva voor de duidingen.

liefs, Lief :-* :)

Lief

Ah, daar komt het bericht van school. Zoon is niet verschenen......

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 december.

ooievaar-schip-zeis=lelie /mc=ooievaar
   tuin-kind-huis
   sleutel-ooievaar
           vos

Een plotse omwenteling waardoor er een andere levenskoers gevaren gaat worden. Steun daarin.
Er komen betere tijden in het gezin. Plezier in huis.
oplossingen door veranderingen in oneerlijkheid.

groetjes, Lief :)

groetjes, Lief :)

Sweetie

Lief ,
ooievaar-schip-zeis=lelie /mc=ooievaar
   tuin-kind-huis
   sleutel-ooievaar
           vos

Een verandering die eraan komt ooievaar - schip ) lijkt op een nieuwe ontmoeting / gezelligheid ook met je kind  , nieuwe plannen worden gemaakt en er zal onverwacht iets aangepakt worden door een oudere heer zeis - lelie - ooievaar ) de zeis staat tussen mooie kaartjes dus bij deze mag je ze positief bekijken , deze brengen positieve veranderingen met zich mee , de sleutel heb e in de hand en biedt jou nieuwe kansen aan ( sleutel - kind - tuin ) de ruiten 8 geven een overwinning van problemen aan ! , de veranderingen kunnen wel op een zeer voorzichtige manier aangepakt worden ( sleutel - ooievaar - vos ) , blij de kat uit de boom kijken , de heer zal knopen doorhakken

Suus