Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Moonskin

Hoi Lief,

brief-vogels-hond=berg /mc=lelie
     schip-lelie-schip
       sleutel-sleutel
              lelie

Een bericht dat je enige zorgen brengt van een goeie vriend..
Verbeteringen mbt geluk en financien door harde werken..
Oplossingen die komen zorgen dat de harmonie en het geluk in de familie terug keert...

Fijne dag ..

Liefs Thea  :-*

Lief

Dank je Moon,

Vooruitgang in de financiƫn zouden van harte welkom zijn, maar eerste wat ik graag weer terug zou willen is de harmonie en geluk in ons gezin. Ik ga ervoor!

Fijne zaterdag nog!

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

kreeft

Lief

Dank je Kreeft, jij ook!

Kaartjes voor 20 oktober.

toren-ring-boek=kruis /mc=zon
     kist-beer-boek
     muizen-boom
            heer

In een altijd durende liefdesrelatie komt een einde aan geheimen avonturen, waardoor de leefsituatie weer leuk wordt.
muizen-boom-heer=Iets weer terugvinden voor de heer. Waarschijnljk zijn verstand :-X

fijne zondag!

groetjes, Lief

Lief

Goedemorgen,

Ik voel me op de een of andere manier super vandaag. Al is mijn positie op het moment verre van rooskleurig. Ik ben er blij mee! :D

Mijn kaartjes voor 21 oktober.

zeis-schip-zon=kist /mc=hond
  kind-vissen-schip
     roede-ruiter
        vogels

Er wordt iets afgekapt waardoor er een andere koers gevaren en kan worden en alles weer prettig wordt. Een einde en een nieuw begin in het vertrouwen.
Mijn innerlijk gaat haar emoties tonen zodat ook dat een andere koers kan nemen.
Discussie over berichten wat wat gedoe oplevert.

weekkaart: Maan vertrouwen op mijn intuitie.

belline kaartje:

Kaart 42: De Uil

Beroep: Je kan goede contacten onderhouden met de omgeving, wat je beroepsleven zal bevorderen. Je evolutie is gestaag en je wijze aanpak brengt succes. Financieel: Er schuilt veel wijsheid in je financieel beheer en dit leidt tot financiƫle harmonie, waardoor je tot een veilige situatie komt.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Eva_84

Hoi Lief,
Mooie duiding, niets aan toe te voegen ;) Hou dat supergevoel maar goed vast!
Fijne maandag  :-*

Moonskin

Hi Lief,

zeis-schip-zon=kist /mc=hond
  kind-vissen-schip
     roede-ruiter
        vogels

Spontane reis waar je gelukkig van wordt en misschien een nieuw begin kan maken.
Door goed naar je gevoel te luisteren kan je de finanaciele situatie verbeteren door arbeid.
Woordenwisseling/Gesprek met goeie uitkomsten wat voor opwinding zorgt.

Lief

He Moon en Eva,

Spontane reis is altijd welkom! Inderdaad vandaag bezig geweest met arbeid. Zelfs gesolliciteerd.
Inderdaad een gesprek gehad die voor opwinding heeft gezorgd.

Ik ga zeker dit gevoel vasthouden Eva.

liefs,Lief :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 22 oktober.

ruiter-muizen-zeis=vissen /mc=boom
     hart-sleutel-kist
       berg-boom
          boek

Een langverwachte wens komt uit zodat er een einde kan komen aan mijn piekeren en mijn emoties.
Een liefde die weer nieuwe kansen krijgt. Een einde van een moeizame periode.
De geheimen die een obstakel vormden hebben we overgroeid? Lastig de laatste 3 kaarten...

Engelenkaart:

Isaiah:

Het is een goede tijd om nieuwe ideeen en situaties in je leven te creeren. Ik waak over je, begeleid je en bescherm je tijden deze veranderingen.

Tjee, hoe toepasselijk. Dit ben ik precies aan het doen nu.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Eva_84

Hoi Lief,

Berg-boom-boek: het overwinnen van de problemen zorgt voor groei, levenslessen die je leert.
Voor de rest wachten op nieuws dat maar niet komt, even wat minder inkomsten.
Een oplossing vinden om verder te kunnen gaan op liefdesvlak.

Fijne dag xxx

Lief

Ohhh wat goed Eva :o dat is het! De levenslessen. Nou ik kan je vertellen dat ik de les van mijn leven heb gehad. Inkomsten klopt, daar ben ik mee bezig. Oplossingen wordt aan gewerkt. Gesprekken, emoties tonen, structurele veranderingen....

Dank voor de mooie duiding!

liefs, Lief :-* :)

Eva_84

Je mc is ook de boom, dus dat geeft wat de tendens aan van nu, groei, je lessen trekken uit wat je meemaakt. Fijn dat je er iets in herkent :)
Geniet nog van je dagje! X

Sweetie

Hoi Lieveke

hart-sleutel-kist
       berg-boom
          boek
Er is iets op komst op vlak van liefde n het verlorene heb je terug maar moet aan gewerkt worden , er zijn vele emoties ( vissen ) die moeten los komen ( boom ) , het kistje ( kist ) wordt geopend ( sleutel )doordat er een oplossing ligt ,  maar let ook op je gezondheid , er is veel energie verloren gegaan ( kist - boom ) , op vlak van liefde heeft het zijn tijd nodig en moet er verder uitgespit worden ( boek ) ook op vlak van de gezondheid dien je nu je hoofd vrij te houden ( boom - boek ) doordat er teveel is opgehoopt ( berg )

Suus

Lief

Dank Suus,

Terug is een groot woord. Nu nog werk aan de winkel. Heel veel. Emoties komen wel, gezondheid gaat goed. Ik zorg goed voor mezelf. Inderdaad wel heel moe omdat de 'strijd' veel energie kost. Ik geef daar dan ook lekker aan toe en duik dan bed in of bank op.
Uitspitten zal zeker gaan gebeuren. Moeite ligt nu dat ik in een keer teveel 'veranderd' ben. Ik noem het inzien. Nog 11 daagjes dan hebben we een break van 5 dagen. Zal wel goed zijn voor allebei en misschien zelfs voor de situatie. Nogmaals dank voor de mooie duiding....

@eva Zeker lessen geleerd en zeker groei. Risico is dat ik het ook allemaal ontgroei.... we gaan het zien....

fijne avond nog!

liefs, Lief :-* :)

Moonskin

Hi Lief,

hart-sleutel-kist
       berg-boom
          boek

Een goed bericht dat niet aankomt waardoor bepaalde zaken worden afgekapt.
Zaken mbt het hart waar oplossingen komen waardoor een eind gemaakt kan worden aan een bepaalde situatie en een nieuwe start gemaakt kan worden.
Langdurige hindernissen en frustraties brengen nieuwe inzichten met zich mee.. Misschien een nieuwe pagina in je levensboek..