Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Eva_84

Hey Lief,

Een beetje laat, maar proficiat met je kleinzoon!!   :D

ruiker-weg-vos=ruiker /mc=kruis
  zon-kruis-muizen
     zon-muizen
          hond

Je hebt het gevoel dat het geluk van onder je voeten wordt weggemaaid door oneerlijkheid.
Momenteel is de zon even niet te bespeuren. Je hebt wel veel steun van een goede vriend(in) die je helpt om te verwerken wat er gebeurd is.
Laat de moed niet zakken  :-*
Liefs, Eva

Lief

Dank Eva :-* Hijs net een weekje oud dus  dat mag hoor :D

Ja, mijn benen waren helemaal onder mij vandaan.
Het gekke is dat de vriend die mij steunt ook degene is die het veroorzaakt heeft.

Ik hoop dat we snel weer in een opwaartse richting gaan.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 oktober.

heer-maan-hart=vogels /mc=ster
     hart-tuin-kruis
         kist-tuin
           heer

Een romantisch avondje met een heer waar er over hartzaken gesproken wordt. Het zal verhelderend werken en vernieuwing brengen.
hart-tuin-kruis?geen idee :-\ Misschien dat hartepijn kan verdwijnen?
Einde van een nare periode met de heer. Er kan tot rust worden gekomen.

bellinekaartje:

De horoscoop.

Beroep: Er komt promotie of een nieuwe activiteit. De consultant(e) zal profijt kunnen halen uit bepaalde situaties. Financieel: Er komt vooruitgang op financieel vlak in de nabije toekomst. De inkomsten verhogen en er komen onverwachte winsten.

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)

Eva_84

Hoi Lief,

Spijtig te horen ivm je vriend. Maar aan je kaartjes vandaag te zien lijkt dat wel terug in orde te komen. Misschien pieker je nog wat omdat iemand je gekwetst heeft terwijl je dacht die persoon te kunnen vertrouwen. Hart-tuin-kruis, moeilijkheden om je hart terug open te stellen voor je omgeving.
Een verandering in een relatie met een heer. De mc is de ster, verheldering, geluk, nieuwe inzichten.

Liefs,E.

Lief

Dank Eva,

De spijker op de kop!!

Er wordt hard gewerkt het weer goed te krijgen. En beter zelfs. Veel gepraat, weten wat anders moet tussen ons en het gezin. Ik ben teveel met anderen bezig waardoor de relatie op een zijspoor wordt gezet. Mama blijft ook maar voor kinderen alles oplossen en doen, terwijl ze het moeten doen.

Dat vertrouwen en de zinnen die mij gekwetst hebben blijven maar in mijn koppie gonzen, waarmee ik mezelf dus helemaal gek maak. Dat is nu het moeilijkste. Aanvaarden, vertrouwen.

Prachtig geduidt!

liefs, Lief :-* :)

Eva_84

Dank je voor de feedback Lief  :)
Soms worden we nogal door elkaar geschud, maar dat blijkt vaak nodig om verandering te brengen. Ik hoop dat jullie er uit komen, met veel praten en ook aan jezelf te denken (want anders doen anderen dat ook niet).
:-*

Moonskin

Hoi Lief,

heer-maan-hart=vogels /mc=ster
     hart-tuin-kruis
         kist-tuin
           heer

Door zielsverbondenheid zal de relatie toch weer gaan groeien, hierbij komen veel gesprekken bij kijken.
Door de liefde die je voelt voor een bepaald persoon of peronen (je familie neem ik even aan) zullen andere mensen zich terug trekken?
Nieuw begin waar veel mensen aan mee werken mbt een heer..

Liefs Thea  :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 oktober...

@Eva Ja, soms heb je even een rammel nodig om alles weer helder te krijgen. We praten inderdaad veel en proberen veranderingen door te voeren.

@Moon, Ja er is zeker zielsverbondenheid en de gesprekken zijn al begonnen en zullen zeker verder gaan.
Wat het terugtrekken van andere personen betreft gaat het denk over mijn oudste kinderen en misschien zelfs over schoonouders. Mijn oudste kinderen komen altijd hun shit bij ons leggen zodat het weer opgeknapt wordt. Ik steek daar veel tijd in. Dan nog mijn werk, fotoopleiding e.d. en mijn man zijn sport en je ziet elkaar amper. Neemt elkaar maar voor lief. Dat is wat ik niet meer wil. Heb dat de kinderen verteld. Ik ga op een gezonde, positieve manier egoistisch zijn. Tijd voor mijzelf, voor mijn huwelijk.

Het nieuwe begin waar veel mensen aan mee werken...hmmm, dat weet ik niet. Mijn man gaat wel iets ondernemen qua soort therapie wat hij al heel lang wilt maar nooit de stap heeft gezet. Hij heeft moeite met zichzelf laten zien. In werk, in relaties. Dat zit hem nu dwars en wil daar aan werken.

Dank voor de duiding dames :-* :-*

die van 4 oktober dus....

beer-zeis-roede=ruiter /mc=ruiter
   ring-berg-vogels
      zeis-sleutel
           slang

Ik heb hier heel lang naar gekeken en zie van alles en toch ook weer niet en kan het moeilijk onder woorden brengen. Ik geef het even op :-\

Bellinekaartje:

Kaart 48: De Tijd

Beroep: Deze kaart toonde het einde van een beroepsactiviteit aan, een belangrijke verandering en vernieuwing. Het werk dat je nu doet kan stopgezet worden en contracten verbreken. Financieel: Er is een financiële crisis aanwezig, want de inkomsten komen moeilijk binnen. Er zijn allerlei verplichtingen die een financiële druk opleveren.

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 oktober.

vissen-slang-zeis=beer /mc=ring
   boom-ooievaar-ring
        weg-wolken
             heer

Iets met emoties en jaloezie. Beer erbij weet ik niet :-\
Groei en verandering in een relatie.
De keuze een belangrijke beslissing te nemen wat betreft een heer.

bellinekaartje:

Kaart 3: De Ster van de Vrouw

De ster van de vrouw, is de persoonlijkheidskaart voor de vrouw, de echtgenote, de vrouwelijke partner of een vrouw in het algemeen. Bij een kaartlegging met het Belline-orakel duidt kaart 2 dus de consultant aan indien deze een man is, kaart 3 indien het een vrouw is.

extra kaartje:

Kaart 52: Het Klooster

Beroep: Je voelt je gevangen in je beroepsleven, want je moet steeds maar meer plichten vervullen waar je geen genoegdoening voor krijgt. Je beroepssituatie is geblokkeerd en er lijkt geen uitweg te zijn. Financieel: Je voelt je gevangen op financieel vlak en er is een zekere strengheid aanwezig. De financiële blokkeringen leiden tot Spanning.

fijne zaterdag!

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 6 oktober.

hond-ruiker-zon=weg /mc= beer
  brief-huis-ooievaar
       zon-berg
          beer

vanmiddag even naar kijken. Nu eerst naar het eerste viool en fluitconcert van mijn dochters :D

Iets van het vertrouwde wat terugkomt. Het geeft me een gelukkig gevoel. Er wordt een daadkrachtige keuze gemaakt.
Een goed bericht thuis ontvangen waardoor er veranderingen doorgevoerd kunnen worden.
Voordat de zon werkelijk kan schijnen moet er nog een machtsstrijd gevoerd worden.

fijne zondag!

Audrey

Goedemiddag Lief,

Een aangenaam uitje.
Bericht op huis van een jonge vrouwspersoon.
Een klein voorval brengt een smetje op een gevoel van geluk.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Hoi Lief,

:o Helemaal niet meer aan gedacht, maar natuuuuuurlijk nog van harte met je kleinzoon!!!

Je kaartjes:
Een vriendschap die weer helemaal opbloeid en je vreugde brengt. Jullie zijn tot een inzicht gekomen?
Een goed bericht over een geboorte/verandering in jezelf/verhuizing?
Moeilijkheden die overwonnen worden mbt een schuchtere koele heer.

Liefs Thea  :-*

Lief

Dank Moon,

Ik denk dat dit op mijn relatie slaat. Zeker tot veel inzichten gekomen. Hierdoor een grote verandering doorvoeren in mijn leefstijl en innerlijk. Ik durf mij te geven.
De heer is mijn eega. Komt teruggetrokken en koel/stoer over, maar is van binnen zeer gevoelig.

Dank voor je duiding en de felicitatie :-*

Mijn kaartjes voor 7 oktober.

huis-boom-berg=lelie /mc=zeis
  ruiker-boek-beer
    anker-boom
         huis

Er zit weer groei in het huis. Obstakels komen ten einde met hulp van een ouder iemand.
ruiker-boek-beer geen idee :-\
Er voelt weer goede hoop in huis.

groetjes, Lief :-* :)

Eva_84

Hoi Lief,

Groei, problemen overwinnen in familieverband. Je voelt je kracht terugkomen door bepaalde inzichten te krijgen in je situatie. Stabiliteit terugvinden in huis.

Liefs

Lief

Dank Eva :-*

Ik hoop het. Zou graag in mijn kracht komen en stabiliteit terugvinden.

liefs, Lief  :-* :)