Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Lief

Dank thea voor de mooie duiding. Ik heb het gevoel dat ik gestaag de goede richting uitga inderdaad.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief,
wolken-klaver-boom=kind /mc=zon
   kist-slang-hond
       beer-ring
          huis

Iets gaan afwerken waar je eigenlijk geen zin in hebt maar je wil het ook niet uitstellen en je doet het toch maar , daar wordt je wel gelukkig van omdat je iets in gang hebt gezet die een groei meebrengt , je krijgt het vertrouwen terug en je komt in je kracht te staan door jezelf te gan wezen , een nieuw iets zal succes brengen

Suus


Lief

Dank Suus :-*

Moet inderdaad nog een en ander afhandelen. Daarna stap verder in de richting zetten die ik op gevoel prettig vind. Ik ben zeer benieuwd naar het nieuwe iets. Ik hoop dat het over project gaat wat ik voor school vast gestart ben. Inderdaad iets nieuws voor mij.

Fijne avond!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 23 juli.

kist-wolken-vos=heer /mc=kruis
    vos-tuin-wolken
       vissen-boek
            hart

obsessief wantrouwen van een man.
Veel geroddel in een groep.
Voorspoed in een studie wat mijn hart goed doet.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lief,

kist-wolken-vos=heer /mc=kruis
    vos-tuin-wolken
       vissen-boek
            hart

Je wantrouwen tegenover een man (familielid) doet je beslissen een andere weg te gaan bewandelen. Ook in je omgeving is niet iedereen eerlijk. Financieel zal het binnenkort beter gaan. Je zult je weer goed gaan voelen / liefde voelen.

Liefs Thea

Lief

Hmm,

Dank Moon :-*

Ik kan het enigszins plaatsen van het familielid. Al heb ik er weinig of niets mee te maken. Omgeving denk ik dat het om medestudente gaat. Wil alles uit mij zuigen om te leren en gaat er ondertussen met mijn ideeën vandoor. Althans, dat probeert ze. Ik durf van mijzelf wel te zeggen dat ik een betere fotografe ben. Maar das niet belangrijk. Het gaat om het feit dat je mensen helpt en denkt te kunnen vertrouwen.

Dat financiële zou eens mooi zijn!! Ik hoef niet schat hemel rijk te zijn, maar gewoon wat armslag en af en toe iets kunnen doen zou toch fijn zijn. Belangrijker nog is mij goed gaan voelen en liefde. Niet dat dit er nu niet is, maar ervan kunnen genieten en onbezorgd zijn. Dat zou ik wel eens een fijn gevoel vinden.

Fijne dag nog!!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,
kist-wolken-vos=heer /mc=kruis
    vos-tuin-wolken
       vissen-boek
            hart
Je ziet het heel somber in Lief , het wantrouwen in alles om je heen , de heer moet ook iets verwerken blijkbaar !

Suus

Lief

Dank Suus,

Klopt wel een beetje....

We zouden eerst 11 dagen naar Spanje. Dat ging niet door vanwege een fout van de organisatie. Achteraf erg blij. De Camping is vorige week weggespoeld met hagelstenen zo groot als pingpongballen.

Toen zouden we 10 dagen naar Frankrijk. Alles geregeld, ging de desbetreffende dame ineens andere voorwaarden stellen. Dit ging dus niet door. Weer 2 verdrietige kinderen.

Nu sta ik op het punt 3 daagjes naar pretpark te gaan met de kids is de hond sinds vanmorgen ziek. Maar anders dan anders ziek zeg maar. Eega met dochter nu naar de dierenarts. Ik hou mijn hart vast. Straks is het niet goed. Beestje heeft zwaar artrose en is 12 jaar.

Laten we hopen dat hij nog even mee kan en dat de kids paar dagen toch nog weg kunnen. Maar beetje wantrouwen krijg je wel....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Citaat van: Suzy op juli 15, 2013, 22:05:41 PM
Ja Lief ,
ben ik helemaal mee eens maar bekijk het eens .... zo ..... misschien dat dit net niet mag doorgaan om erger te voorkomen ! snap je ?.... :)
Er is altijd een reden en toeval bestaat niet !

Suus  :-*

Weet je nog Lief !!

Lief

Ja, weet het Suus :D zo zie je maar. Stukje karma....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 juli.

vissen-huis-schip=boom /mc=schip
      klaver-slang-kist
          ruiker-beer
               hart

Verbeteringen in de huiselijke situatie. Financiële vooruitgang. Geld erven.
Het einde van een ziekte.
Een moeder brengt sentimenteel geluk.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 25 juli.

Vogels-wolken-weg=huis /mc=heer
       Hond-heer-boek
           Zeis-hond
              Heer

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 26e.

Roede-slang-tuin=klaver /mc=slang
     Hond-brief-weg
       Ruiker-kind
             Weg

Groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lief,

Is er misschien iemand die om de tuin probeerd te leiden? Of erger je je aan iemand in je omgeving? (staat me wel iets van bij).. Stel je assertief op en probeer je zelf goed te aarden en het geluk zal aan je zijde komen te staan.
Een bericht van een vriend zal je helpen om de juiste weg te kiezen of met zijn adviezen vind jij zelf een nieuwe weg/mogelijkheden.
Deze weg zal je inspireren en blijdschap bezorgen.

Liefs Thea

Lief

Hoi Moon,

Inderdaad minder vertrouwen in iemand in de omgeving. En zelfs ook ergernis. Bemoeit me met mijn leven en doet liefjes, terwijl het niet goed aanvoelt.

Ik moet zeker meer met mijn innerlijk, aarden en intuitie bezig zijn. Ik vergeet dat gauw in de drukte, maar dat is toch mijn basis.

Er zijn inderdaad anderen op fotografie vlak die mij wegwijs kunnen maken en het beste met me voor hebben. Misschien meer daarop vertrouwen.

Dank voor de duiding.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...