Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Audrey

Goedemorgen Lief,

Een zoon met uitdagingen dus. Ik hoop dat jullie er als gezin samen zullen uitkomen.

Je krtjs:
Kleine teleurstelling ervaren, gezag laten gelden.
Iets lijkt op slot te zijn waardoor er twijfels zijn?
's Avonds thuis ergens over nerveus of een beetje verdrietig over zijn. Of werk in huis stapelt zich even op.

Hartelijke gr.,
Audrey


Lief

Dank Suus en Audrey,

Eerst maar dingen afhandelen dan.

Gisteren afspraak gemaakt met persoon die de gesprekken gaat voeren met Brandon. Zeer benieuwd hoe dit gaat verlopen.

Kaartjes voor de 17e.

zon-toren-berg=ring /mc=kist
     vos-huis-zeis
       hond-vos
         maan

Einde van problematiek.
Rest weet ik niet.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Audrey

Beste Lief,

Je overziet een probleem waardoor je een stap voor bent en iets afkapt, maar dit maakt wel dat je tegenover iemand komt te staan en de nodige emoties ervaart?

Nah, ik hoop het niet hoor.

Hartelijke gr.,
Audrey


Lief

Dank Audrey,

Ach, ik heb voor hetere vuren gestaan hoor. Ik weet nog niet waar dit op duidt, maar we gaan het zien. Vaak brengt het nemen van beslissingen emoties met zich mee, maar daar klaart ook weer een hoop van op.

Je kunt je zeg maar niet lekker door het zonnetje laten drogen, wanneer je niet eerst die regenbui op je kop gekregen hebt. Maar dat drogen in het zonnetje is wel heel erg aangenaam :D

Fijne zondag nog!

:) :-*Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 maart.

maan-klaver-vos=vogels /mc=maan
     vissen-ster-boek
        vos-wolken
            tuin

Vooruitgang wat werk betreft. Oppassen met wie ik wat bespreek.
Geluk in ondernemen en mijn studie.
Een uitnodiging waar ik niet op zit te wachten.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,

maan-klaver-vos=vogels /mc=maan
     vissen-ster-boek
        vos-wolken
            tuin
een gevoel van geluk , geluk in geld , er komt vooruitgang uit iets wat je geleerd hebt , gepraat over werk en met een groep mensen , toch wat opletten voor moeilijkheden in u omgeving , niet iedereen vertrouwen en al zeker u plannen niet uit de doeken doen ..

Suus

Lief

Hoi Suus,

Mannetje jarig vandaag dus was zeker supergezellig. Heerlijk gegeten met gezin. Ik hoop op de vooruitgang. Misschien wil ik het gewoon sneller dat kan. Ik heb een beetje lusteloos, onrustig gevoel. Er broedt van alles volgens mij, maar het komt er nog niet uit.
Ik ga zeker niks meer met anderen delen qua ideeen. Heb daar al eens een keer eerder de neus aan gestoten. En ik ben geen ezel, dus ga me niet nog eens stoten...

Dank  :) :-*

Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemiddag,

Kaartjes voor de 19e maart.

Huis-kist-lelie=wolken /mc=weg
  Vogels-klaver-kruis
         Vos-klaver
             Ster

Geen idee...

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief,
ik heb je blijkbaar overgeslagen   :-[,

Huis-kist-lelie=wolken /mc=weg
  Vogels-klaver-kruis
         Vos-klaver
             Ster
er komen gesprekken aan , je hoort iets hoe iets afloopt en je kan daar mits behulp een kruis over zetten al dat het niet makkelijk zal zijn , het wordt een nog moeilijk te bewandelen pad , je hebt argwaan maar dat is van voorbijgaande aard

Suus

Lief

Hoi Suus,

Och, dat geeft niet hoor. Zal wel een bedoeling hebben gehad. Er komen inderdaad veel gesprekken aan wat betreft mijn zoon. Gisteren gesprek gehad. Vandaag 1e gesprek met iemand die thuis hulp gaat bieden, soort systeemtherapeut en ook nog gesprekken met externe hulp waar hij iedere week gaat praten. Pad zal inderdaad niet makkelijk zijn, maar wel zinvol hoop ik.

Dank :-*

Kaartjes voor de 20e maart.

ooievaar-klaver-huis=muizen /mc=vissen
        toren-wolken-brief
              ring-sleutel
                   weg

Verandering ten goede wat wel gepaard gaat met emoties.
Teleurstellend nieuws.
Een nieuw contact biedt mogelijkheden.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief,

ooievaar-klaver-huis=muizen /mc=vissen
        toren-wolken-brief
              ring-sleutel
                   weg
Gelukkige veranderingen op komst , wel zijn er nog zaken die wat aandacht nodig hebben vooral thuis , daar zijn meerdere zorgjes maar je krijgt bericht en hulp is onderweg , er komt een verbinding met een instantie of school of ander wettelijk gebouw en je zal zaken moeten gaan afwegen om de kerk in de midden te houden , maar er komt zeker een duidelijke oplossing op je pad

Suus

Lief

Goedemorgen,

Dank Suus :-*

Inderdaad veel aandacht en gesprekken thuis, voor het kind. We hebben er allen een goed gevoel bij. Tijd zal het leren of het vruchten af gaat werpen.

Ik ben benieuwd naar instantie of school. Oplossingen zijn altijd fijn.

Kaartjes voor de 21e.

kind-hond-brief=weg mc/= boom
    zon-ruiker-kind
        huis-weg
          boek

Op weg gaan naar een uitnodiging van een goed vriendin.
Mij zo blij voelen als een kind.
Thuis worden keuze gemaakt qua studie.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief,
kind-hond-brief=weg mc/= boom
    zon-ruiker-kind
        huis-weg
          boek
het kindje heeft er alle vertrouwen in het voelt zich opgeladen maar moet nog een weg afleggen vooralleer het echt een grote stoere boom kan worden ..
het gaat er zonniger aan toe , op pad met kind iets voor een studie of een onderzoek

Suus

Lief

Dank Suus,
'
Klopt, kindje voelt zich inderdaad beter en we zijn voor zijn school bezig geweest.

Kaartjes voor de 22e.

kruis-kist-hart=maan /mc=tuin
    kist-maan-tuin
        huis-ster
          tuin

Een overlijden in werksfeer.
Een uitnodiging om daar te komen.
Het verloopt succesvol.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief,

kruis-kist-hart=maan /mc=tuin
    kist-maan-tuin
        huis-ster
          tuin
er komt iets ten einde , iets dat je zalafhandelen en een nieuw iets zal doen , heeft met werk te maken , werk die je graag zal doen , thuiswerk die in het verschiet ligt ..

Suus