Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Lief

Hmm, ik denk de aanvaring met mijn oudste dochter en mijn eega.

Een borderliner meisje wat niet altijd de waarheid verteld en daardoor in de problemen komt zodat wij, en vooral ook oma (mijn moeder) in de bres springt om alles weer op te lossen. Raakt het hele gezin.

De aanvaring van van de week is nog niet uitgesproken. Toevallig hebben mijn eega en ik er vanmorgen even over gesproken. Ik vind het namelijk vervelend als het zo in het luchtledige blijft hangen.

Dank Suus :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 15e.

huis-kist-ruiter=kind /mc=boom
  vogels-ruiker-vos
      berg-muizen
           kist

Gesprekken over moeilijkheden met een kind.
Piekeren wat veel energie kost.

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,
huis-kist-ruiter=kind /mc=boom
  vogels-ruiker-vos
      berg-muizen
           kist
Er wordt nog niet veel gesproken , maar er hangt argwaan in de lucht , je vertrouwd het niet allemaal , moeilijkheden en gepieker om iets op te lossen , blijkbaar gaat het niet vanzelf weg , is niet koelen zonder blazen , er hangt een onaangename sfeer ...

Suus

Lief

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor de 16e.

ring-lelie-heer=roede /mc= hond
   Toren-weg-schip
      Boom-ring
           Lelie

Een huwelijk dat niet breekt, met soms wat tweedracht.
Bericht van een instantie die mij een keuze biedt waardoor ik een andere koers kan gaan varen.
Groei naar een overeenkomst.

Groetjes, Lief  :)

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 februari.

Ruiker-beer-vogels= kruis /mc= brief
       Hart-brief-vogels
           Beer-schip
              Hond.       Floeper=vrouw

Pfff, geen flauw idee.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 18e.

hond-ruiter-ring=kist /mc=vos
toren-boek-sleutel
    ruiker-muizen
        maan           floeper=brief

Een bericht van een vriend(in) over een huwelijk.
Een geheim wordt onthuld.
Laatste 3 weet ik niet.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,

Ik heb het een beetje druk gehad !

Mijn kaartjes voor de 16e.

ring-lelie-heer=roede /mc= hond
   Toren-weg-schip
      Boom-ring
           Lelie
een verbinding met een belangrijk gebouw , lijkt op een arts , beslissingen nemen en gesprekken over de reis , je bent ingeschekt en daar moet jij nu voor gaan , heb vertrouwen want alles komt goed !

Kaartjes voor 17 februari.

Ruiker-beer-vogels= kruis /mc= brief
       Hart-brief-vogels
           Beer-schip
              Hond.       Floeper=vrouw
Dus de floeper , het gaat om jou , bij jezelf blijven , voor jezelf zorgen !!
Je krijgt een belangrijk bericht maar je maakt je zorgen om die reis ??
de beer = de moeder stelt je gerust


Kaartjes voor de 18e.

hond-ruiter-ring=kist /mc=vos
toren-boek-sleutel
    ruiker-muizen
        maan           floeper=brief

Alweer dat bericht , ja het kan ook niet op zondag hé

Dus een bericht die u iets nieuws laat tonen , er komen mogelijkheden , zekerheden , nieuwe deuren kunnen geopend worden want de sleutel ligt in jou handbereik , wel zijn er nog wat zaken die moeten geregeld worden en die jij eerst moet afhandelen , maak je geen zorgen het komt goed

Suus

Lief

Hoi Suus,

Dank voor het duiden :-*

Goed teken toch dat je het druk hebt? En je bent niet verplicht de kaartjes te duiden hoor. Dus hoeft ook je excuus niet te maken :D

Gisteren toch wel wat nieuws over de reis hoor. We zijn namelijk met het reisgezelschap bij elkaar geweest.

Qua werk geloof ik dat er wel wat aan zit te komen.

En maak me inderdaad zorgen om de reis. Heb toch wel vliegangst, dan hoorde ik toch wel voorzichtig te zijn als toerist in Marokko.

Dan blijft mijn gezin achter 10 dagen.

Maar heb er ook wel enorme zin in!

Gemengde gevoelens.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 19 februari.

ring-muizen-ruiter=kind /mc=wolken
       vogels-hart-vos
          kruis-klaver
              kruis

afstand en gedoe in een familierelatie vanwege problemen van een kind.
Er wordt binnen het gezin over gesproken.
De beproeving herhaalt zich.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,

ring-muizen-ruiter=kind /mc=wolken
       vogels-hart-vos
          kruis-klaver
              kruis
in een contact is er gepieker en zijn er zorgen , storm in je gevoelens door een kind die zich een beetje ... achterbaks  :-\ gedraagd , er zijn moeilijkheden , er moeten beslissingen genomen worden en er moet heel wat gepraat worden om het geluk weer terug te vinden
Het versta geen redens ...

Suus

Lief

Klopt Suus,

Heb net bij mijn Tarotkaarten al een en ander uitgelegd. Verbaasd dat het zo sterk naar voren komt in de kaarten.

Gedonder dus. Om kort te gaan. Oma bemoeid zich met de problemen van mijn dochter, 22 jaar. Daarmee zet ze mij als moeder zijnde buitenspel. Mijn dochter maakt behoorlijke fouten en schulden, duizende euro's. Oma betaald deze en mijn dochter blijft daardoor in herhaling vallen omdat alles voor haar op wordt gelost.

Praten is niet mogelijk met mijn moeder. Zij vindt dat ze haar uit shit moet halen. Ze werkt daarbij vanuit medelijden. Kind is zonder vader opgegroeid en de andere kinderen, 4 stuks, niet. Zij begrijpt ook niet dat ze mijn andere kinderen duidelijk achterzet en dat dit pijnlijk is naar hen en naar mij dat snapt ze niet.

Dat ze andere kinderen opgegroeid zijn met een vader wil niet zeggen dat ze dan geen oma nodig hebben. Dat is namelijk een hele andere rol.

De oplossing zal niet snel komen want mijn moeder kan gewoon niet praten. Wordt dan hysterisch en verbreekt dan de relatie. Is al een keer eerder gebeurd. Zelfde verhaal, reden was toen ook mijn dochter.

Tja :-\ Wat moet je ermee.....

In ieder geval dank voor de duiding :-*

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Jah ... wat moet je ermee ... op den duur heb je het ermee gehad ... jij had dat eens in je tijd moeten doen ... was zeker niet goed geweest .. maar dat vergeten ze , een kleinkind is zoveel meer waard , ze verbreken liever de relatie dan dat ze eens mee helpen om hun de ogen te openen , niet zien dat ze dan eigenlijk de doorn in het oog van hun kleinkind zijn !

Proberen los laten meid ! het kruipt toch onder je vel maar !

Lief

hoi Suus,

Ik ga het zeker loslaten. Ze zoeken het maar uit. Jammer alleen dat mijn kind hier de dupe van wordt. Ze leert niks zo. Daarnaast vind ik het heel erg dat mijn moeder onderscheidt maakt tussen haar kleinkinderen. Ik zie haar in zo'n ander beeld dat ze gewoon mijn moeder niet meer is op deze manier.

Lekker afstand nemen en wanneer ik haar spreek. Koetjes en kalfjes.

Bedankt Suus :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 20e.

weg-kruis-maan=hond /mc=ster
     weg-maan-vos
        hond-zeis
            heer

Het einde van een periode door een keuze in werk. Een voorstel wat mijn werkpositie verstevigd.
Ik krijg het vertrouwen van een heer.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...